Heippa taas
Onnea kaikille vauvan syliin saaneille.
Närästyksestä ihan kamalaa, olen nyt muutaman kerran joutunut yöllä ihan oksentamaan, kun on tullut suuhun asti.. :O
Kaz Mä olisin varmaan jo hajonnut tuollaiseen käytökseen.. uskomatonta, miten voi olla noin töykeä, mä jo suutuin sun puolesta täällä ja marmatin omalle miehelle.
Voimia sulle tilanteeseen.
Sone toivottavasti ei tule sulle oksennustautia. Sehän tästä nyt vielä puuttuiskin..:x varsinkaan synnyttämässä ei tarttis mitään ylimäärästä olla..
Babyshowereita ei ole järjestetty, vaikka olis ne ihan kivat olleet. Itse en ole sitten viitsinyt, kun ajattelin, että kaikilla on niin paljon omia juttuja, ettei viitsi turhaan jos se olisi tuntunut muista sitten sellaselta "pakolta"..
Kwaidan mulla naksuu tai ennemminkin poksuu tuolla alapäässä ei niinkään mahassa vaan alapäässä varsinkin öisin, kun nousen ylös.. Alkuun tuntu just siltä, että poksahtaa kalvot, mutta ei niille mitään ole tapahtunut ja tuota on musta jatkunut jo reilun viikon.. :O
Mullekkin on ilmeisesti rantaumassa
flunssa. Kurkku oli aamulla tosi kipeä ja vieläkin on vähän ja olo on entistäkin voimattomampi.. Mies on ollut kipeänä viime viikolla, niin ilmeisesti kuitenkin sitten saan sen..:headwall:
Mä kovasti toivoisin pääseväni sellaseen huoneeseen missä on
synnytysamme.. Aika epätodennäköistä taitaa olla, kun tuolla on vain yksi sellanen.. Kuitenkin veteen haluan, eli sitten meen suihkuun jos ei muuta.. Mä olen aina ollut sellanen, että vesi rauhottaa ja aina jos on pahaolo tai jotain, olen suihkussa.
Hui, pakko nostaa hattua teille jotka menette
yksin synnyttämään.. :O Mä en ikinä pystyis ja toivottavasti ei tarvitsekkaan. Mua pelottaa ja jännittää koko toimitus niin paljon, että jos mies ei tulisi mukaan, oisin ihan hajalla.. :x Ei tarvi muutakun tulla mukaan.. Siitä, että se on siinä lähellä on jo paljon apua mun mielelle..
Pelkään myös jos sattuu joku urpo
kätilö sinne ja kun on ekaa kertaa synnyttämässä, niin osaako sitä vaatia jotain. Mä en yleensäkkään ole mikään vaatija saatikka kovin kovaa omia puolia osaa pitää, niin mitäs sitten tuollasessa tilanteessa.
Mä olen tänään ihmetellyt, kun valkovuota on jotenkin muuttanut
ehkä väriä (?) siis sellaseksi keltaseksi, eikai kuitenkaan vihreäksi, en ole varma tuolla valossa.. :| Kuitenkin sitä on aika paljon ja on tosi klönttimäistä.. no kuitenkin erilaista.. Mä jo googlasin kaikkea, mutta sieltähän tuli kaikennäköistä vastausta..
Muutenkin on nyt särkenyt selkää ja vihlonut tuonne alas aika mojovasti..
Mun puolesta vois alkaa syntyä, mutta eikai nämä mitään sitten tarkoita.. Huoh..
Viime yön nukuin tosi huonosti taas ja mietin, että millonkohan se synnytys käynnistyy..
Aurinkoista päivää kaikille masullisille sekä vauvautuneille.
Niin ja mä luen mielelläni kanssa
vauvautuneiden arkea, kun se itselle on niin uutta ja ihmeellistä, että kiitos jos jaksatte käydä siitä kertomassa.
Niin ja siitä salasesta ryhmästä puhuitte, mä olen siitä kanssa innoissani, sitten kun sen aika on. :wave:
Pikku M 38+2