sykkeistä eikös ne niin sano, että tytön sykkeet olis korkeemmat, mutta ainahan se on se 50% mahdollisuus mennä toisinkin päin
könkkänä mulla ei ainakaan paljoa tuo lisämagneesium oo auttanu, tosi kramppiherkkiä on mun lihakset silti :/
kwaidan sullakin varmasti synnytys käynnistyy ilman merkin merkkiä, kun noin hyvin vielä voit
omppu ihana lukea teidän kotiarkea
Nauttikaahan, kun saatte nuuskutella ja ihastella pientä nyyttiä :heart:
mammutti tuhannesti onnea teillekin nyytistä!! :flower:
e79 meillä on tasan
yks tuttipullo ja hommaan sitten lisää, jos tarvetta on. Esikoinen ei suostunu juomaan pullosta ollenkaan, joten ei niitä etukäteen kannata ihan hirveää määrää hommata
Käsikäyttösellä
rintapumpulla pärjää mun mielestä oikein hyvin. Se on kätevä vehje, sillä saa hieman helpotettua omaa oloa, jos tissit paisuu liiaksi, niin saa vähän tyhjentää. Itellä ainakin rintatulehdus tuli tosi helposti, kun oli toinen tissi liian täynnä ja sai kylmää. Ihan sen vuoksi ja oman olotilan vuoksi saattaa joutua pumppailemaan.
Minx voia ajatella, teidänkin poika on jo kohta kuukauden vanha, ihanaa
Kovasti se pikkuinen kasvaa ja ei enää ookkaan niin pikkuinen :heart:
Ja
nopposella sama juttu, hui miten sitä onkin jo aikaa, kun ootte saanu vaavin syliinne :heart:
Triida Täällä ilmoittautuu yksi, jolle ei ole vieläkään iskostunut päähän, että nyytti saattaa olla kohta sylissä
Välillä tulee sellaisia välähdyksiä, että kohta se voi olla tässä, mutta jotenkin ajatus synnytyksestä ja toisesta lapsesta tuntuu tosi kaukausilta
No, eiköhän se sitten viimestään kolahda, kun nyytti on sylissä
Nanna no olipas hyvä, että kävit siinä samalla, niin sait mielenrauhan
(.) omaan eloon ei tälläkään kertaa kummempaa. Neuvola oli tänään ja vauva on
kiinnittynyt, jihuuuuuu!! *Tuulettaa*
Nyt saan lopettaa ressaamisen, jos vedet menee. Ei tarvi ainakaan lanssilla lähteä pillit ulvoen
Terkka myös meinasi, että olen kasvoista sen näköinen, että synnytys voi olla lähellä :O hui, mua alko ihan jännittämään. Tosin itestäkin tuntuu, että kasvot oli varsinkin eilen jotenkin kumman turvonneet
Täytyy toivoa, että tuo meidän konkari terkka on oikeassa
Tosin, mulle kyllä sopis, että tää vauva tulis ens viikonloppuna pe-su akselilla, nii sais kivan synttäripäivänkin.
Mulla on jotenkin tänään tullu kauheen seesteinen olo, ei oo kiire synnyttään. Jotenkin ajattelin, että saan antaa vielä hetken kaiken huomion esikoiselle, niin nautin nyt siitä. Jep jep, kysykääpä viikon päästä uudestaan kuin seesteinen olo mulla sitten on
(Täällä siis yksi realisti, joka ei usko synnytyksen käynnistyvän vielä hetkeen)
Alisa & Hippu 38+6 (huomenna paukkuu uudet pyöreät)