Ihanaa
Minx, että ootte päässyt kotiin nauttimaan vauva-arjesta! Toivottavasti poika vahvistuu pian niin, ettei enää tarvitsisi kellon kanssa öisin syöttää. Jaksuja!! :heart:
Nopponen, miten hienoa, että tekin saatte vauvan kotiin!!
Turvallista reissua!
Tiipula, hyvä että lepo auttoi kipuihin! Mulla löydettiin myös kesällä ultrassa munasarjakysta. Sitä jonkin verran seurattiin ultrien yhteydessä, mutta se ei onneksi ole alkanut oireilla tai kipuilla. Synnytyksen jälkeen katsotaan sitten seuraavan kerran, mitä sille tehdään.
Nallu, mites synnytystapa-arvio meni?
Ihana maha
Pixiellä!
Niittyvilla, mä kanssa jo haaveilen kivoista huppareista! Nyt oon käyttänyt kotipaitoina vaan kahta villatakkia, jotka mahtuu kun ne saa edestä auki. Ja mä olen niin kyllästynyt niihin! Mä en kato niitä enää hetkeäkään, kun vauva on syntynyt, vaan ne lentää saman tien roskikseen! Jotain kivoja huppareita tilalle, kiitos.
Jemimi paranemisia flunssaan!
Ihanaiselle paljon tsemppiä sairaalaan!
Tsemppiä kaikille miehiin ärsyyntyneille! Jos mua joskus joku asia ärsyttää niin se, että mies on liiankin kiltti mulle.
Sen takia poden sit monesti huonoa omaatuntoa, jos oon itse väsyneenä ihan kelvotonta seuraa ja paska vaimo. Tasapuolisuuden nimissä, ei muakaan tarttis aina kohdella kuin prinsessaa.
No ei, onhan tuo ihana mussukka. :heart:
Mitähän mahtaa kuuluua
Mamille,
Zuzalle ja
santzuulle vauvoineen?
(.) Tulin juuri neuvolasta, kaikki ihan mallikkaasti. Verenpaine 114/70, pissa ok, hemppaa ei mitattu nyt kun on koko ajan ollut yli 130 niin tuskin enää laskeekaan, sf-mitta 30 ja painoa edelliseen verrattuna +100g/viikko. Painosta terkkari totesi että et sinä kyllä syömällä ole kiloja nyt kerännyt. Muistutteli syömään kuitenkin riittävästi ja tiheämpään, jos ei voi kerralla syödä enää normaalia annosta. No, sf-mitta oli kuitenkin kasvanut viime kerrasta 3 cm, ja hipoo keskikäyrää. Kun kerroin että synnytystä ajatellen on pelottanut jos vauvan kasvaakin kovin isoksi, niin sanoi, että kun mun mahaa katsoo, niin olisi vaikea kuvitella, että nelikiloista olisi tulossa.
Myös käsikopelolla tunnustellen totesi, että hyvin normaalin kokoiselta vaikuttaa. Vauva oli rt:ssä ja pää tuntui jo melko alhaalla, muttei ole vielä kiinnittynyt. Näillä onkin hyvä odotella lääkärineuvolaa, joka on 2 viikon päästä.
Nanna 33+6, huomenna poksuu taas..