Mamille ja Julille miljuunasti onnea pienistä kääröistä! :heart:
Julille ja pojalle erityistsempit toipumiseen rankoista koettelemuksista.
Täysaikaisiakin masuvauvoja alkaa olla täällä vaikka kuinka, ihanaa!
Mä oon myös täällä mietiskelly, onko
Minx mahtanut jo saada pojan kotiin?
Triida, tsempit mielialojen kanssa. Toivottavasti pian helpottaa kun vauva syntyy.. :hug:
Nippatäti, mun maha on myös välillä tollanen, näyttää kun odottaisin kuutiota.
Ihanaa, että Paven kasvu on tasoittunut. Jos se pian päättää tulla niinkuin merkit antais olettaa, niin sehän tulee ihan pikkuisena pojuna maailmaan!
Greentealle tsempit lepoon!! (jos ei oo vielä vauva putkahtanut?)
Sone tommonen kapalohan vois olla kätevä, ja helppo itse ommella! Jos loppuu tekeminen kesken niin voisin itekin kokeilla.
Marais, mulla paino hyppäsi kilon viikossa tuossa tammikuun puolivälissä. Siitä se on kuitenkin tullut jo vähän alaspäin, ja tänään painan saman verran kun 3,5 viikkoa sitten. Mitä lie tapahtunut?? Mun mielestä paino voi kyllä heitellä vatsan toiminnan ja turvotusten mukaan ilman mitään syöpöttelyjä tai raskausmyrkytyksiäkin!
Niittyvilla, hyvä että pääsit vähän kuittaamaan äidillesi!
Sä oot ollu niin hoikka ennen raskautta, etten millään pysty uskomaan, että olisit nytkään mitenkään suuri.
Omppulimu tuskin on tosiaan mitenkään vaarallista toi leukosyyttien koholla olo. Itelläkin oli, mutta bakteeriviljely oli kuitenkin puhdas, eli vti:tä ei ollut. Pyydettiin vielä uusintanäyte, niin siinä olikin leukosyytit taas normaalit. Uskon että mullakin oli siinä ekassa näytteessä valkovuotoa, kun sitä täälläkin tulee ihan hulahtelemalla..
(.) Mä näin viime yönä ekaa kertaa unta tulevasta vauvasta, voi kun se oli kaunis ja ihana. :heart: Mä alan käydä jo ihan kärsimättömäksi, kun haluaisin hänet jo niin kovasti syliin. Nyyh.. Vaikka tiedänhän mä, että sen on vielä paljon parempi kasvaa ja kehittyä mahassa. Huomenna onkin taas neuvola. Mielenkiinnolla odotan mitä on tapahtunut esim. sf-mitalle, kun painoakaan ei ole melkein kuukauteen tullut. Kai se vauva siellä kuitenkin kasvaa.. Mun terkka on jo aika kokenut vanhempi nainen, niin ajattelin muutenkin kysellä osaako se arvioida vauvan kokoa mitenkään käsikopelolla. Kun ultriakaan ei ole vähään aikaan ollut eikä tule enää olemaankaan. Jännää, miten sitä ensin pelotti, kasvaako vauva kovin isoksi, ja nyt on huolissaan, kasvaako se ollenkaan. Voisko tän huolehtimisen joskus lopettaa??
Hei hauskaa laskiaissunnuntaita kaikille, etenkin pulkkamäkeen lähtijöille!
Mä en taida taaskaan jaksaa tehdä mitään, jo kolme yötä putkeen tullut vaan pyörittyä valveilla sängyssä. |O
Nanna 33+5