Ihanainen oikein paljon onnea pienestä prinsessasta! :heart: :flower:
muumis ei muutako otat asian puheeksi neuvolassa, jos yhtään huolettaa :hug:
omppulimu se voi olla vaan yks kaunis päivä, kun synnytys käynnistyy
Mulla irtos esikoisesta limatulppa kaks päivää ennen synnytystä ja sit yks yö heräsin siihen, että supisteli kipeesti ja tooosi sännöllisesti/tiheesti, siinä sitä sitten mentiin synnäriä kohti
Hp hui, sullakin on siellä päivä jo tiedossa, ihanaa! Reipas kaks viikkoa ja nyytti on sylissä
limatulpasta mulla se ainakin oli sellasta kananmunan valkuaista muistuttavaa paksua limaa. Alapää oli ku luistinrata, ku sitä pyyhin
Sitä tuli suht reilusti ettei voinu erehtyä. Ja tais siinä olla veriviiruja tai sitten just jotain rusehtavaa seassa.
Nopponen Ihana kuulla vauva juttuja, ei muutako tänne vain niitä, ainakin mun puolesta
Kiva se on kuulla, miten jokaisella arki lähtee rullaamaan
Uudesta pinosta taidettiin meinata, että sitten ku jokainen on poksahtanut, niin sitten vasta laitetaan, ettei kahtaa pinoa tarvi seurailla eikä porukka sitten niin jakautuis kahtia. Ja onhan se loppupään porukankin helpompi pysyä porukassa ja jutuissa mukana, kun ei oo kahtaa pinoa mitä seurailla.
Posteljooni hui, säähän oot ollu reipas! Toivottavasti saat opinnot loppuun ennen pikkuisen syntymää
Nuska Kohta sääkin saat olla virallisesti lomalla, tsemppiä vielä loppu rutistukseen töissä!
Pihlaja voi sullakin pikkuisen syntymäpäivä tiedossa :heart: Täällä samaa murehdin, että miten pystyn olla kotoa pois esikon luota ja miten ikävän kanssa pärjään. Kauheaa varmasti kun tyttö käy katsomassa ja sitten lähtee kotiin todennäköisesti huudon kanssa, kun äiti ei lähde mukaan :ashamed:
Tänään mulla ollu jotenkin ihmeen väsy päivä. Päikkäritkin nukuin eikä ne auttanu yhtään. Siis ihan hirvee väsy päällä.. Mistä lie johtuu. Oon kuitenkin kaks yötä saanu nukkua ihan kunnolla, mutta ehkä ne edelliset verottaa edelleen :/
Mua on jotenkin alkanu synnytys hirvittään. Esikoista oli "helppo" lähteä synnyttämään, kun ei tiennyt mitä tulevan pitää. Nyt jotenkin hirvittää, että miten sitä selviää sen kivun kanssa, mutta ehkä se tästä