Synnytystoiveista/peloista: Itellä toiveissa ilman lääkkeellisiä kivunlievityksiä. Mut en ota luomuilusta pakkomiellettä, että ihan tilanteen mukaan kuitenkin. Tietysti jos luomuun asennoidun niin täytyy kai vähän yrittää kärvistelläkin, eikä heti ekasta ikävästä tuntemuksesta olla pyytämässä puudutuksia. Mutta ei sitä nyt väkisinkään loputtomiin viitti yrittää hampaat irvessä jos tuntuu ettei pysty. Eli tilanteen mukaan.
Sairaalakassiin ostin eilen liivinsuojia, siteitä, shampoota ja saippuaa. En ole pakannu vielä kassia, ja ens viikolla pitää käydä karkkikaupassa kokoamassa iso karkkipussi
Sairaalaoloaikaan asti olen karkkilakossa, mutta siellä sitten
Päätin alottaa karkki/limulakon hampaideni vuoksi. Pelkään hammaslääkäriä. Kotiin tulen samoissa vaatteissa millä menenkin. Eli äitiyshousut tai joku hame mikä päälle sopii.
Joku sano ettei
sairaalavaatteissa ajatellu olla vaan omissa. Voiko niinki tehdä? Itse en ainakaan omia haluais verestää jos paljo vuotoja on, mut eihän ne sairaalavaatteetkaa kovin hehkeitä oo
Ja liekö minkä kokosia, ite oon tosiaan melko lyhyt? Oliskohan ne kovin epäkäytännölliset tällasella pienellä ihmisellä.. Entä ne kengät, onko epämukavia?
Napakipuilijat: Itselläni on ollu pidemmän aikaa sellasia hetkellisiä napavihlasuja (oliskoha oikea sana), aina joskus. Aika ikävän tuntusia enkä syytä tiedä niille. Joko maha on kireellä siitä kohin tai vauva jotenki sisältäpäin tuikkii napaa "vasten" mulla.
Itsekin mielelläni muiden
vauvakuulumisia luen
Ja mitä
housuihin lirautteluun tulee.. niin mulla on oikeasti käynyt vahinko julkisellaki paikalla. Töissä nimittäin kerran, en tajua, ei edes ollu hätä mutta aivastaessa sitä vaan tuli niin että oikein tunsi. Oli ikävä tilanne ja pelkäsin että alan haista läpi
Jouduin vielä työkaverille mainitsemaan ja sanomaan että sanoo suoraan jos alan haista
Ajattelin et hää synnyttäneenä naisena ymmärtää kyllä.. On myös muullon iha vähä tuntunu tulevan mut ei tolleen pahasti niinku töissä ton yhen kerran.
Voimia kaikille joilla on kipuja ja muillekin! Ei enää paljoa ole jäljellä..
(.) Me käytiin eilen ostamassa pinnasängyn patja. Ja kävin tenttimässä koululla, yhteensä 450 kilsaa autossa istumista. Ei onneks tehny mitenkään pahaa istua autossa. Ja kokeet meni hyvin ja opiskeluasioista sain muutenkin hyviä uutisia
Opiskeluthan mulla siis jää kesken mut hyväl mallilla nyt kaikki. Sellane puolisen vuotta suunnilleen jää vielä jäljelle, ja opinnäytetyötä aion tehdä äitiyslomalla. Nyt illalla otan canestenin, kun terkkari sano et voi sen ikään kuin varuiltaki ottaa, ku kyselin. En siis oo varma onko hiivaa, välillä hiivamaista kokkarevuotoa ollu viime päivinä, ja välillä tulee ihme kutinapuuskia. Että jos on hiivaa niin hoituu sit pois. Vähä epäilin et onko loppuraskaudesta turvallist ottaa jos esim limatulppa irtoais, ja sit siel emättimes on puikon jämiä. Mut terkkari sano et on turvallinen ja kai siin tuoteselosteessaki lukis, jos ei sais loppuajalla käyttää.
Eilen ajattelin ettei nyt mitään superkaunista olla kenenkään koti, mutta on se sen arvoista :heart: Huomatkaa mielenkiintoinen vaakasuorassa oleva raskausarpeni
Katoin eka et onks toi joku painautuma esim äitiyshousuist mut en mä oikein ole edes pitäny sitä tuubia ylhäällä, kun siinä on samperin kireä naru siinä tuubin "yläosassa". Eli arvelta vaikuttas
Omppu ja vauva 37+2