Dania Kiitos! Ehkä mää hommaan sitten jonkun kevyen lakin vaaville
HP Kyllä tuo korkee pulssi voi johtua ihan vaan sun flunssasta, mutta mulle se on ominainen näin raskausaikana. Mulla pulssi huitelee kevyesti 80-110 välillä ihan levossakin.
omppulimu meillä ainakin mentiin vauvan tahtisesti ja se kai se yleinen ajatus onkin ellei sitten kasvussa tai jossain muussa oo häikkää (ei jaksa kerralla tarpeeksi syödä jne.) Jos vauva on tyytyväinen, niin en kyllä lähtis herättelemään 3h välein ja kasvu on ok, nii antaa toisen nukkua
Tosin harva vauva jaksaa ihan hirveitä aikoja olla syömättä, mutta meillä meni tytön kanssa alusta asti yösyötöt 1-2 kertaa yössä eli n. 4-5h välein.
Rena Onneks teillä on siellä se hotelli mahdollisuus, missä saa koko perhe opetelle uuden tulokkaan hoitoa
Mun vaavi on laskeutunu alemmaksi, mutta ei vielä oo ilmeisesti lähelläkään kiinnittymistä. Mutta kyllä se tukala olo alkaa helpottuun, kun vaavi laskeutuu. Tosin alapään paineen tunne ym. kivut saattaa sitten lisääntyä
Ja
peloista, mulla tuli tässä pari päivää sitten sama ahdistus ja pelko, että vaavi kuolee kohtuun. Meillä on aika rauhallinen liikkuja tämä masuasukki ja sen vuoksi lähes jokapäivä joudun miettimään, että millonkas viimeks hää on liikkunut.
särö Onnea täysiaikaisuudesta
Voi ei miten ihania ompeluksia oot tehny :heart: Kankaat on kerrassaan syötävän suloisia
Piula Oho, aika jännä, että käskivät lopettamaan raudan syönnin, eihän tuo 115 oo vielä mikään hääppönen :/ Onneks sulla rauta vaikuttaa nopsaa, nii saat sen varmasti hyviin lukemiin
Nopponen Sulla tulee kyllä pumppaamalla ihan hurjan hyvin maitoa
Ja ihanaa kuulla, että saatte pojan tod.näkösesti ma kotia :heart:
mam Oiiiii, tuhannesti onnea koko perheelle!! :flower: Ja teidän pikku mies on kyllä mielettömän hyvän kokoinen noille viikoille :heart:
Voi kyllä näitä vauvoja nyt alkaa tupsahdella, miten ihanaa!! :heart: Näitä uutisia lukiessa oma malttamattomuuskin kasvaa. Toisaalta samalla myös jännitys siitä miten synnytys lähtee käyntiin, miten koko synnytys sujuu, miten vauva-arki lähtee käyntiin jne.. Itsekään en usko, että vielä kahteen kolmeen viikkoon mitään ihmeellistä tapahtuu, joten parasta olla haaveilematta koko synnytyksestä ettei mieli käy liian odottavaksi
Tänään katoin ensimmäisiä asioita vauvalle. Vaatteet pitäis jaksaa pestä ja vähän muutenkin laittaa kaappiin. Tosin vaatteita on aika vähän, joten pääsen synnytyksen jälkeen sitten shoppaileen tai laitan mummun asialle
Tänään tehtiin laskiaispullia ja voi että miten hyviä olivat. Hieman jännäsin miten sokereiden kanssa käy, mutta hyvin pysyivät aisoissa
Nyt nukkumaan, öitä!! :wave:
Alisa & Hippu 36+6 (reilu 1h ja täysiaikaisuus poksut paukkuu
)