Hali87, Voin kyl samaistua suhun kun mun mies vaikuttaa ihan samanlaiselta ku sinunkin. Mä oon yleensä se joka hoitaa kaikki kotityöt jne ja nyt ku oon kipee niin tuntuu ettei mies ymmärrä. Raivostu yks päivä kun sen salipaita ei oltu pesty, oli kuulemma kuukauden ollu jo pyykissä, JUST JOO! Huusin sit et herra osaa itekin pistää koneen päälle. No seuraavaks mies menee keittiöön ja alkaa huutaa " mitä nää astiat tekee pöydällä" ja mä vaan sit et no kone pitäis tyhjentää ja siitäkös kauhee huuto et miks sitä ei o tyhjennetty. Useimmiten mies on aivan ihana ja on ihan hermoraunio ja huolissaan pienestäkin mut välillä mä mietin et missä sen aivot on Pleikkaa jaksetaan pelata ja salilla juosta melkein joka päivä. Sit välillä teen ihan liikaa kotona ku en vaan jaksa sit sitä miehen naputtamista.. Meil kans ton kaljoittelun kanssa ollu keskustelua, ja sanoin et lähellekään sairaalaa ei o tulemista jos yllättäen syntyy ja herra on baarissa. Kerran kuussa mies yleensä käy mut välillä useammin. Ja meilläkin helmikuun alusta sit juomakielto Tänään on saanu miestä sit hyysätä ku sil on flunssa :headwall:
Itellä kans tosi flunssainen olo ja tuli tuskan hiki jo kaupassa, välillä kylmää ja välillä hiki, päätä särkee ja kurkkuun koskee.. Tuli huono omatunto ku katoin martiinaa ja eskoa ja siellä treenattiin ihan täyttä häkää salilla ja ite hyvä ku kävelemässä jaksaa käydä selän takia :ashamed: Ja mullakin jo yli 10 kg painoa tullu ja taas meni pussi karkkia tänään :ashamed: Mut nyt painon nousu hidastunu, jätin roskaruuat pois, eli enemmän kotiruokaa ja puolet lautasesta salaattia, ja tummaa lihaa jne, niin vajaaseen kolmeen viikkoon tullu 1,5 kg vasta :kieh: Mut karkkia ja herkkua menee silti..
Joo eli täälläkin tänään huono päivä. Viime yönä ei uni tullu ja kolmelta kävin syömässä ja about neljältä nukahdin. Kuuden jälkeen heräsin ku mies tuli töistä. Ja taisin kahdeksalta taas nukahtaa ja klo 11 ylös.
Eli nyt yritän mennä tän avautumisen jälkeen nukkuu :wave:
Itellä kans tosi flunssainen olo ja tuli tuskan hiki jo kaupassa, välillä kylmää ja välillä hiki, päätä särkee ja kurkkuun koskee.. Tuli huono omatunto ku katoin martiinaa ja eskoa ja siellä treenattiin ihan täyttä häkää salilla ja ite hyvä ku kävelemässä jaksaa käydä selän takia :ashamed: Ja mullakin jo yli 10 kg painoa tullu ja taas meni pussi karkkia tänään :ashamed: Mut nyt painon nousu hidastunu, jätin roskaruuat pois, eli enemmän kotiruokaa ja puolet lautasesta salaattia, ja tummaa lihaa jne, niin vajaaseen kolmeen viikkoon tullu 1,5 kg vasta :kieh: Mut karkkia ja herkkua menee silti..
Joo eli täälläkin tänään huono päivä. Viime yönä ei uni tullu ja kolmelta kävin syömässä ja about neljältä nukahdin. Kuuden jälkeen heräsin ku mies tuli töistä. Ja taisin kahdeksalta taas nukahtaa ja klo 11 ylös.
Eli nyt yritän mennä tän avautumisen jälkeen nukkuu :wave: