Nowa, tervetuloa vaan!
Täällä on viime yönä nukuttu huonosti. En vaan saanu unta. Nukahdin kolmelta ja heräsin ilman kelloa kahdeksalta siihen ku näin synnyttämisestä unta ja sit säikähdin ku vauva alko mahassa potkii niin luulin unissani et oikeesti alkaa syntyy
Sit en saanu aamulla enää unta vaan suuntasin koneelle maksaa laskuja ja tilailee joululahjoja kun tuli ne palautukset.
Ensi viikolla ajattelin englannista tilailla vauvajuttuja, ainakin sitterin ja mobilen. Veljeltä saan kuulemma joululahjaks sit ton
bolakorun :heart:
Riitelyä taitaa useammilla olla vähä ilmassa :/ Meil kans tulee tyhmiä riitoja tai oikeestaan vaan sellasta pientä sanasotaa kaikista ihan älyttömistä asioista. Ite ku oon kipee tai väsyny nii äkkiä palaa pinna, mut onneks ne menee yhtä nopeesti ohi ku ovat alkaneetki
Onneks aina pystyy keskustelee kaikesta nii tulee aina sovittua eikä jää mikään kaihertaa. Et kyllähän tää kaikin puolin on stressaavaa aikaa, raha-asiat pitäis järjestellä jne...
Jeps.. Tänään pitäis olla ihan kiva päivä tulossa. Lähdetään pitkästä aikaa viettää laatuaikaa yhdessä shoppailun merkeissä
Molemmat sai palautuksia niin pitää se jotain kivaa käydä ostaa. Ainakin toinen televisio! Ja tuulikaappiin on meillä kaikki kalusteet rakentamisen jälkeen ostamatta nii kai niitäkin pitäis käydä katsoo.
Illal sit ajetaan 70 km ja mennään anoppilaan yöks ja huomenna sit minun vanhempien luona käydään. Toivottavasti ei tiedossa kauheeta hössöttämistä. Oon jo miljoona kertaa saanut todeta etten ole mikään invalidi enkä kaipaa mitään erityiskohtelua, mut välillä tuntuu ettei vessassakaan saa käydä jos joku ei o vähintään kädestä pitämäsä
Eli toivon itselleni pitkää pinnaa täksi illaksi!
Mut nyt suihkuun ja lisää kahvia ja sit potkin miehen ylös ku se on tänään pekkasvapaalla!
LM &Pirpana 24+4