Tervetuloa nowa!
Ja ihanaa viikonloppua kaikille
Onko muilla vielä tullut tällaista omituista vaivaa kuin näläntunteen häviäminen?
Mulla ei yksinkertaisesti oo pariin-kolmeen päivään tuntunut nälkä, siis koko päivänä, aamusta nukkumaanmenoon asti
:/
Välillä vaan tuntuu kun masussa kurnii, niitä ääniä mutta ei tule sitä näläntunnetta että pakko syödä jotain. Olen nyt noina päivinä aina yrittänyt välillä muistaa syödä, kun voi helposti mennä 4 tai yli tuntiakin että muistan syödä jotain vaikka ei tunnu nälkä olevan :|
Ihme vaiva. Mahtaakohan kohtu joka on aika ylhäällä jo niin jotenkin painaa mahalaukkua tms....
No mutta vaavit liikkuvat mukavasti kumminkin
Nyt ois reilun viikon päästä taas NKL-käynti jolloin pitää muistaa kysyä että joko ne alkaa seuraa mua 2viikon välein taas, kun mulla on se ennenaikaisuuden riski muutenkin ja neukkatätikin ihmetteli ja kysyi multa että milloin oikein ne alkaa seuraa 2 viikon välein. Tottahan minäkin jo haluan 2viikon seurannan, juuri tuon pelon takia kun esikoinenkin ilmoitti tulostaan aivan yhtäkkiä (muistan kun pyörähti vaan masussa ja sit alkoi kamalat supistukset) :S ja kivasti ennenaikaisesti :|
3 viikon välein seuranta tuntuu jo ikuisuudelta.
Ah, eilen oli ihana päivä ja kaksi viimeistä päivää muutenkin olleet ihania
Tossa toissapäivänä aloitin vauvanvaatteiden pesun =) Ja nyt tänään, ihan kohta laitan uuden satsin pesukoneeseen
Vielä kun on 4 pursuavaa hyllyllistä jäljellä
Toissailtana minuun iski sisustuskärpänen! Suunnittelin koko olohuoneen järjestyksen uudestaan!! Suunnitelman toteutti sitten yksinään ukkoparkani eilen
Kyl mä vähän auttelin, minkä pystyin,olkkariin tuli niin iso muutos ettei ole ollenkaan entisensä, nyt on tosi hieno, moderni ja vauvaystävällinen olkkari :heart: Aikaisemmin oli ahdas ja kaaosmainen!
Nyt tilava ja avara ja kaunis ratkaisu
On se äiti varmaan oikeassa että mun pitäisi vihdoin hakeutua sinne sisustuskoulutukseen vai mikä lie olikaan
Sisustaminen on vallan ihanaa!
Sai tuo ukko kantoapua veljestään sitten illemmalla kun veivät eteisestä kaiken rojun ja kirjahyllyn osia yms kellariin
Nyt oon niin tyytyväinen ja onnellinen!
Ja nyt pistin tilaukseen minulle ja ukolle yhteisen joululahjan, uuden megahienon läppärin =)
Tällä hetkellä tilaa vie aika iso vanha "laatikkotietokone" koska varmaan vuosi sitten vanha läppärimme sekosi ja tais mennä rikki :kieh: Mutta se olikin jo aika vanha läppäri.
"Elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa" on tämänhetkinen fiilikseni =) :heart:
Enää 19 päivää jouluun... joululahjatkin on jo ostettu, esikoiselle, tai siis isi käy vielä ostamassa oman lahjansa meijän prinsessalle :heart:
Kinder- & tiuhti+viuhti 26+4