Pahoittelut menetyksen kokeneille! :hug: Näitä tuntuu olevan jo liiankin monta
Uusille tervetuloa! :flower:
Olette jutskailleet näemmä mm.
masun kasvusta. No jep,kyllä tuntuu pullottavan tuo pötsi. Millään paidalla ei sitä saa enää piiloon,eikä mitkään housut mahdu. Viikonloppuna oli miehen mummon 80v juhlat ja mun äipän 50v juhlat,niin piti sit hakee h&m:ltä mammahousut ja semmonen tunika-mekko-systeemi.
Äitini kyllä kysyi viime viikolla mieheltä tekstarilla "salaa" että olenko raskaana kun olen ollu niin kärttynen ja väsyny.. Mies vastasi että "eikös ne naiset oo aina vähän kärttysiä ja ehkä sitä rax:in sapuskat väsyttää,kuten muakin"
Käytiin siis tuona päivänä raxissa,esikko oli porukoillani sen aikaa. Hain sit tytön yksin sieltä,mies haki oman autonsa korjaamolta,niin sen takia äiti miehelle viestinkin laitto kun eri matkassa oltiin.. Mutsi tosiaan vissiin luulee että mies ei mulle sanoin tuommosta.
Mutta siis kyllä tuo masu pullottaa niin paljon että kyllä sen kohta kaikki kertomattakin tajuaa.. Tosin,kun selällään makaan,niin masu on ihan lättänä,eli turvotusta taitaa kaikki olla :x
Nt-ultra on äitipolilla 5.9. (joka aikaistuikin päivällä) niin kerrotaan vasta sen jälkeen jos kaikki on hyvin.
Kuplinta täälläkin tuntuu toisinaan kuplintaa alamahalla,kuten esikoisestakin. Ekat kuplat esikoisesta tunsin rv 16+
Mun naama on ihan kauheen näkönen,siis pientä näppyä koko otsa täynnä ja finnejä siellä täällä,yäk! Tytöstä ei ollu patin pattia,kynnet kasvoi,hiuksia ei lähteny yhtään..Tosin,nyt tuo hiustenlähtö onneks hieman rauhottunu.
Voisko jopa aatella että ois ainakin 1 poika tulossa..?
Hermo palaa alta sekunnissa. Kilahdan millon mistäkin ihan huolella,mies on aika täynnä mun skitsoiluja..:ashamed: Tyttö kärttää tissiä koko ajan ja mua A.H.I.S.T.A.A!!! Sit kun en anna,niin voi hyvä jumala sitä huutoo!! Sitä en kestä kuunnella yhtään,järki lähtee. Tulee kyllä korotettua tytöllekin ääntä liiankin usein :'( Nännit on niin pirun kipeet ja eräs haluais roikkua niissä koko ajan..Tuntuu että tyttö on vaan innokkaammin tissiä vailla ollu sen jälkeen kun tulin raskaaksi vaikka joskushan maidon maku voi muuttua ja lapsi vierottautuu ihan itsestään tissistä..no ylläri,että meillä on päinvastoin!
Ja kun vaikka syötäs koko kööri samaan aikaan ja samaa ruokaa,tyttö vaatii meidän lautasilta ruokaa.Huutaa kun ei anneta vaan tarjotaan omaa
samaa ruokaa..Ja jos itse nakerran jotain välipalaa vaikka tuntia myöhemmin,tyttö on heti haukkana paikalla ja vinkumalla vonkuu lahkeessa ja huutoa kun en anna.. Siis tämmösinä hetkinä tuntuu että "mitähän hittoo tässä ollaan oikeen tekemässä kun vielä tuplaten lisää tulee..?"
-K- Onpas hankala tilanne.. Istutat sen ukkos pöydän ääreen ja juttelette asiat halki. Menet vaikka jonkun luo pariksi päiväksi jotta saatte molemmat miettiä. Toivottavasti asiat lutviutuu ja kyllähän niillä tapana onkin!
Meilläkin ehkä pientä nihkeyttä ilmassa miehen puolelta,mutta eniten rassaa tämä nykyajan taantuma ja työttömyys,(jota Jyrki K. ja muut tollot tuolla eduskunnassa puuhailevat yhä vaan syvemmäksi!!) ja kun virosta tulee miehet ja vievät kaikki rakennusalan hommat,on esim. mun mies työtön. Ja kun on työtön,ei saa pankista lainaa että saatas tämä meidän pian 5-päinen perhe suurempaan asuntoon kuin tähän hikiseen 47m2 kaksioon!! :headwall: Ainahan sinne vuokralle voi muuttaa,mutta kun vuokratkin alkaa olla niin huimia,jopa yli 1000e,(varsinkin jos haluaa hieman tasokkaammaan asuinympäristön ja kyllä haluan,en tod. halua minnekään kämäselle kerrsotaloalueella,jonne on sullottu kaikki kaupungin juopot ja avohoitopotilaat,narkkareista puhumattakaan..)jolla jo lainaakin lyhentäis niin kyllä saattaa nälkä vuokralla asuessakin tulla
Sori vähän innostui nyt liikaa :ashamed:.. Mutta kyllä oottaa niin aivoon tämä prkl pennin venytys!!!
Nyt mä rauhotun ja meen pötköttämään!
-Tipetsu ja tyypit rv 10+0-