ylibimbo tuttu haha, huippu! Mie oon yrittäny väistää tuota synnytysajatusta vielä toistaseks ainakin, aika hyvin onnistuneena. Ehkä joulun jälkeen sit jos rupeis pohtimaan, mitä sitä synnytykseltä toivois (vaikka kyllähän tuolla neuvolassa jo vähän avattiin tuota aihetta ja vois jo pikkuhiljaa alkaa miettimään tosiaan noita toiveita. Mutta pirskatti! Miten sitä osaa ruveta toivomaan mitään, kun ei tiiä kaikista mahdollisuuksista täällä PKKS:ssä tai ylipäätään?! Huokaus. Olkoon! )
Psst! :attn: Tuli mieleen, miten tuollasen kuvakollaasin saa koottua? Siis niin, et sais aikasempia raskausviikkomasukuvia lisättyä myös ja et näkis paremmin, miten masu on kasvanu? Tapahtuuko se jotenkin Paintilla vai..? Oon yrittäny muutaman kerran onnistumatta kuitenkaan.
JA siis nyt sinne syömään siis..
Psst! :attn: Tuli mieleen, miten tuollasen kuvakollaasin saa koottua? Siis niin, et sais aikasempia raskausviikkomasukuvia lisättyä myös ja et näkis paremmin, miten masu on kasvanu? Tapahtuuko se jotenkin Paintilla vai..? Oon yrittäny muutaman kerran onnistumatta kuitenkaan.
JA siis nyt sinne syömään siis..