Olihan toi mieheni pari tuntia tossa työpäivän jälkeen tänää kotona, mut oli kyllä kiva kun puhuttiin välillä jostain muustaki ku autoista
toistaseks vähän parempi mieli mullakin. Se soitti mulle kun oli matkalla kotiin töistä ja ilmeisesti kuuli mun äänestä että olin vähän vittuuntunu. Sit lopetettiin puhelu ja hetken päästä se soitti uudestaan että "haluutsä pizzan jos mä tilaan...." ja mä otin sitten sen pizzan
Lyytinen Tota mä oon itekin miettinyt, ja jos se tosiaan on tosta kiinni, että "menee vielä kun voi" niin ymmärrän sen kyllä hyvin.. vaikka ei se kiva tietenkään ole kun se on sitten meiltä pois. Kyllähän sille aikamoinen kriisi iski sillon kun tää tuplauutinen tuli. Oikeestaan vähän pahemmin kun mulle. Sitä niin huolettaa meijän raha-asiat ja muutenkin jaksaminen sitten kun nää tuplat syntyy.
Esikoisen vauvavuosi oli ihan helppo meijän kummankin mielestä. Tyttö oli siis vauvana tosi helppo, mutta meille tuli jossain vaiheessa joku kriisi parisuhteeseen ja siinä saatiin aika paljon taistella että saatiin asiat kuntoon taas. Ja myös mun hormoonit + lievä synnytyksen jälkeinen masennus vaikutti asiaan aika paljonkin..Eli kyllähän toi käy järkeen, että nyt sitä pelottais toi tuleva.. hhmmm, enpä tullukaan ajatteleeks näitä asioita. Pitäis varmaan vähä jutella asioista sitten. Toi mun mies vaan on just tollanen
mies, että mistään tunnehommeleista on aika turha yrittää saada mitään keskustelua aikaseks
mutta kiitos tsempistä ja toi sun teksti vähän valaisi muakin nyt tän asian kanssa.
tissit joo jestas miten nää voi aina vaan kasvaa! Ennen esikoista oli B-kuppi, sit synnytyksen ja imetyksen jälkeen C, ja nyt ei käy noi c-kupin liivit edes enää, kun pursuu joka reunasta ulos. Eli D tällä hetkellä... huhhuh
Päänsärky mullakin on tosi useesti
Nyt on niskassa varmaan joku hermo jumissa kun vihloo tosta takaraivosta. kauheen tuntusta.
ja pitiköhän vielä jostain kirjotella.. Ajatus katkes
Hormooneista oli jotain puhetta vissiin.. mä jouduin äsken tirauttaa kyyneleen kun mun tyttö nukahti mun syliin
Tai kun alotin tätä romaania kirjottelee, niin sillä oli pää tossa sylissä kun sohvalla istuskellaan, ja yhtäkkiä alkoi tuhina kuulumaan ja neidillä silmät kiinni. Se on niin söpö :heart: Noh, viimeistään puolen tunnin päästä se tosta herää salkkareita kattomaan