Katikaish paljon onnea ja halauksia huippu-uutisista! :flower: Ihana juttu!
H.o.p.e. kyselit liikunnasta ja miehen neuvolakäynneistä. Mies on käyny jokaisella (siis niillä huimalla kahdella+ultra) kerralla mukana ja ilmeisesti tulee käymään jatkossakin.
Saa aina työtkin sovittua, kun noi neuvola-ajat tulee tietoon hyvissä ajoin etenkin tällä hetkellä, ja tuo miehen työ on muutenkin melko joustava, niin pääsee enemmänkin kuin helposti mukaan!
Liikuntaa harrastan ja rakastan ja oon aina harrastanu :heart:, niin raskausaika ei oo tuonu siihen poikkeusta.
Tosin
bodycombatin arvelin raskauden ajaks jättää kokonaan.
Käyn juoksun ja lenkin yhdistelmillä aina joka toinen päivä (aina välipäivä!) ja sitten salilla mahdollisimman usein, tosin innostus salitreenejä kohtaan on laskenu. Varmaan laitan miekin kuntokeskusjäsenyyden hyllylle nyt (maksaa 52/kk).
Juoksu on parasta mitä onkaan! :heart: Valittelin tuossa alkuraskaudesta, kun juoksujalat ei oo oikein kulkenu. Mutta nyt taas kulkee, ihan parasta! :heart:
Mikä onkaan parempaa kuin
syksy, lenkki ja musiikki <<tosi paljon sydämiä>>!!! :heart:
Venyttelettekö? Mie ite oon siinä tosi huono, ja tiiän, et pitäis aina välipäivinä kyllä saada venyteltyä, etten olis niin kipsissä. Pitää taas yrittää ottaa itteään niskasta kiinni.
Mahtoikohan se olla
pööppis, joka lisäili masukuvan edeltävälle sivulle.. Huomasin vain, et miulla taitaa olla samanlaiset
urkkapökät!
(sori, jos muistan henkilön väärin!)
Oon yleensä aina pitäny talvesta!
Ainoastaan nyt huolettaa, et milläs kuteilla sitä lenkkeilis! Perhana, kun tuntuu, et
mammaurkkavaatteet (etenkin
ulos talveks) tuntuvat olevan kiven takana! Tähän haluisin jonkin kivan helpon ratkasun, mut näyttäis et pitää miettii ihan tosissaan. Nimittäin miun urkkatakki alkaa jo puristaa, ja se on muutenkin tarkotettu syyskeleihin..
Esikoista odotan, ja masu näkyy jo ja ainakin luulen tuntevani liikkeet! Eli ei ainakaan noiden osalta noi "perusstereotypiat" ole pitäneet paikkaansa.
Tietysti ootan kovasti, että liikkeet selkenee.
Kamala tärinänälkä menossa! Oon miekin; mies laittaa ruokaa ja ite toljotan tietokoneen äärellä. :saint: Saatiin muuten nyt neuvolakäynnillä sellainen
Oppaana vanhemmuuden polulla-DVD omaksi kotiin katsottavaksi!
Ei olla vielä katottu, mutta te, jotka olette jo kattoneet tuon DVD:n mahdollisesti, niin onko se oikeesti katsottava?
Jees, siirryn nyt hiljalleen köksän suuntaan. Onnea kaikille poksujille!
Hopea ja Alien 15+3