Maaliskuun Muruset 2012 *Syyskuussa*

Juupe paljon voimia :hug: ja toivotaan parasta

Minnarun kyllä mullaki tuossa mahassa syömistä on, luvattoman paljon tulee itelläki syötyä mutta mitään en sille voi että ruokahalu on pohjaton |O Just äsken vedin tuossa kebabin ranskalaisilla nam nam..

Lyytinen siis jotkut sanoo että äitiyshousuissa maha näyttää isommalta ku on eli kai ne jotenki saa sen vatsan muodon enemmän esiin, ite oon huomannu että tuo mahatuubi ikäänkuin pyöristää vatsaa enemmän. Mulle nyt on aivan sama näyttääkö se maha isommalta ei se kuiten hirveesti isonna, että laita vaan housut jalkaan ettei tarvi perse paljaana poseerata :LOL:

Pööppis ite en ole uskaltanu zumbata kun siinä kuiten syke nousee aika korkeelle ja tosiaan mullaki alkaa sattuu mahaan, oon tehny ihan normijumpan sen sijaan

Meilläki on nyt brion tuplat, sain serkulta niin halvalla että oli pakko ostaa. Vaikuttaa ainaki ihan käteviltä mun tarpeisiin.
 
Viimeksi muokattu:
sunniee asutaan turtolan sittarin ja kalevan prisman välissä.

hei te joilta tulee jo maitoa, mulla ei edes ole rinnat turvoksissa ;). melkein sanoisin että ovat tyhjentyneet entisestään raskauden aikana.

tänään aamulla jumpassa tuli sellaine virtahepo olo. kun vedän jumppa vermeet päälle niin näytän ihan vaan lihavalta, kai ne muut jumppaajat ajatteli et hyvä kun tulit...

olen jo joululahjoissa: onko kukaan valmistanut/nauttinut luumuviiniä? ajattelin ite valmistaa lähipiirille. mietin millaista on ja onko vaikea valmistaa? ja lisäks valkosipulisuolakurkkuja. turha mitään tavaraa on ostella, tulee aina ostettua/saatua kaikea turhaa
 
Voi että teillä on ihania masuja! :heart:

Minnarun Täytyy olla kyllä melko reippaasti ylimääräistä rahaa että on varaa käyttää ainoastaan me&i:n vaatteita! Yks bodyki n.25€! Noh, jokainen tyylillään.

Piti sit jäädä kotiin ku selkä sanoi työsopimuksen irti! Mikähän tuohon auttais? Ei oikeen tiiä et pitäiskö olla vaan levossa vai oisko parempi liikkua. Noh, huomenna lääkäriin niin toivottavasti sieltä sais hyviä neuvoja.
 
Laretzki
(.) Mulla oli aamulla taas oikein kunnon känkkäränkkäpäivä :ashamed: Mies lähti siis tästä opiskelukämpiltä työkeikalle, ja olin sanonut että sen pitäisi aamulla valmistella itsensä niin että pääsen itsekin kymmeneksi koululle pyöräilemään. Miehen kun oli tarkoitus ennen kymmentä kanssa lähteä. No, eihän mies sitten saanut oikein mitään aamulla aikaseksi ja alkoi tasasen rankasti raivostuttamaan mua. Sitten vei vielä mun läppärin mukanaan, kun oli unohtanut muistitikun töihin johon olisi saanut ladattua jotain juttuja joita tarvis ja mulla ei sellasta ollut, koska se on miehen luona. Sitten se lähtiessä ignooras mut ihan täysin, ei pusua eikä mitään, niin mähän sitten aloin tekeen itkua siinä. Ja viimenen niitti oli se kun jouduin ulkovaatteet päällä siivoomaan kissanhiekan (olin tullut vielä pipon hakemaan), josta olin miehelle sanonut ihan aamusta, että voisiko se siivota sen kun en tykkää siitä yhtään, vaikken toksoa niinkään pelkää. Sit jouduin vielä polkemaan hirveellä kiireellä (pääsin vasta 10 jälkeen lähtemään) liian korkealla pöyrön satulalla ja joka ikinen polkasu vihlasi alavatsaa... (tuntui että Spyrokaan ei ehkä tykännyt litistyksissä olosta, koska koululle päästyäni olin sitä mieltä, että liikkeet tuntui paljon vahvemmin ja terävämmin kuin aikaisemmin)

No, mies tuli sitten takaisin tähän hakemaan kissat (kun vei auton mukanaan jotta voi tehdä muuttoa viikolla) ja ovella iski mulle käteen ensimmäiseksi kukkakimpun, jossa kolme vaaleanpunaista ruusua ja lumimarjoja. Lisäksi toi mulle Omar-pussin josta oon puhunut vaikka kuinka kauan. Kyllä mä itekin olin vähän pahoillani käytöksestäni, mutta onneksi mies kuitenkin ottaa aika lunkisti tuon. Tuossa lähtiessään, kun pyysin vielä anteeksi niin sanoi vain, että voin ruoskia itseäni ruusuilla ja antoi hymyillen pusun.

Että vaikka ne miehet on kuinka raivostuttavia, niin ei niitä ilman osaa silti elää :heart:

Mitäs muuta, neuvola olis tän viikon perjantaina, pääsee taas kuuntelemaan vauvan sykkeitä :). Rakenneultran jouduin siirtämään, kun osui hölmösti kahden vapaa viikon väliin, ja totta kai siinä kävi sit niin, että siirtyi viikkoa myöhäsemmäksi, eikä viikkoa aikaisemmaksi. Noh, ei siihen siltikään onneksi kovin pitkä aika ole.

Lare ja Spyro 17+2
 
Okei, kiitti selvennyksistä =) Tehäänkö niin, että kaikki ottaa tästälähin kuvat paljaasta mahasta ja vaikka sillä paljaalla pehvallakin ni ei voi kukaan bluffata, heh. Ei vais, kukaan ei kyl halua nähä ainakaan näitä mun raskausarpia :LOL: Joten jospa saisin aikaan ottaa jossain vaiheessa uuden kuvan, ihan vaan niillä äippähousuilla.

Piste Larezkin miehelle! :)

Ja tsemppiä Juupelle, toivottavasti on väärä hälytys, niinkuin nuo usein taitaa olla. :hug:
 
Laretzki
Lyytinen Kyllä mäkin ihan äippähousuilla mahakuvani kuvailen, ihan yksin kertaisesti siitä syystä, että mulla on ensinnäkin reidet levinnyt niin että kinnaa jo sieltä ja sit toiseksi ei ne mee lähellekään kiinni tällä pötsillä. Ja mä koen aika ajoin muiden kuvia katsoessa sen verran kriisiä, että en todellakaan oo kuvaamassa mahaani paljaltaan :LOL:
 
Hei!

juupe voimia teille! Ajatukset puolellasi! :flower: :hug:

Ja kauniita masuja! :D Ehkäpä laitan itekin tänne seuraavan masukuvan -oon nimittäin aikaisemmin lisänny masukuvia tuonne Masukuvia alkupuoliskolta-topicciin, mut miksei nyt sit tännekin. :)

Käytiin tänään neuvolassa! Ja jälleen kerran helpottunu olo. :) Vaikkakaan kerroin, että oon vähän huolissani toksoplasmoosin takia, mutta t.hoitaja sano, että sit pitäs kissat viedä testeihin, jos meinasin jotenkin testata tuon! Höhöö, ei sanonu mitään, et miusta otettais ne testit! :eek: Ilmeisesti ei kovin mielellään sitten oteta ollenkaan tuota. No mutta ajattelin sivuuttaa koko testit sen epätodennäköisyyden vuoks ja nautiskella vaan raskaudesta. :) Vauvan syke oli nyt vähän noussu, siinä 153-156 oli syke, ja on kuulemma kohtu hyvin jo pyöristyny. :D Hembba oli laskenu rajusti 114, ja alotanki nyt syömään rautaa (+Multitabsia)! Verenpainekin oli alhanen, eli ei oo ihme kun pyörryttäähuimaa ja väsyttää jatkuvasti. :p

Saadaan torstaina ultrakuvista teetätetyt oikeat valokuvat, ja päästään sitten lähettämään niitä läheisimmille! :heart:

Onnea kaikille hyvien hankintojen löytymiseen! :) Myö vasta ruvetaan hankkimaan noita isompia sit myöhemmin joulun jälkeen ilmeisestikin.. Ja se linkkien lisääminen 1. sivulle on tosi hyvä idea! :)

Hopea ja Alien 15+2
 
Juupelle tsemppiä. Odottavan aika on pitkä, mutta me kaikki pidetään peukkuja :heart:
Mä lähdin normaalisti töihin aamulla, mut meninkin sit suoraan lääkäriin, kun olo oli niin vetämätön. Oon nyt sit tän ja huomisen kotona. Virusta vaan..
Katsottiin Armageddon -> itku ei ottanut loppuuaan, joten katsoin vielä nauhalta Rakkauden antomiaa. Ai kauheeta, nyt on taas itketty monen viikon edestä. :'(

Musta tuntuu, et turvotus laskenut ja sitä myöten maha mennyt sisäänpäin..
Nyt takas sohvalle, rintaakin alkoi koskemaan. Valitusta kerrakseen, sorry

itähki, conanita 14+3
 
Juupelle tsempit, toivottavasti kaikki on hyvin :hug: kyllähän ne seulat monesti hälyttää ihan turhastakin.

Ai joillain tulee jo maitoa tisseistä, onneks ite oon vielä säästyny siltä :D Esikoisen odotuksessa se alkoi joskus 20 viikolla ja koko raskauden jouduin käyttää liivinsuojia. Muuten oli paidat märkänä.. Pari kertaa tulikin ihan liivinsuojasta ja paidasta läpi. ja kyllähän sitä maitoo tuli imettäessäkin sitten paljon :D

Mulla äitiyshousut pienentää mahaa :D Tai siis ainakin kuvissa näyttää pienemmiltä. Kaivelin eilen tytön odotuksen aikaiset äippäpöksyt esille ja kokeilin niitä. Olipas mukavat! tällä kertaa ei edes se kangas lärppy tuntunu mitenkään ihmeelliseltä. Ja siis kuviakin otin mahasta sillon kun oli ne housut jalassa ja ihan hassun pieneltä näytti maha.

Ihania mahoja teillä :heart:

Turvakaukalo Meillä on Recaron jotkut kaukalot vauvoille valmiina. Aika uutta mallia. Tytöllä oli Brio Primo telakalla ja oli hyvä.

Vaunut Carenan double swing kaksostenrattaat ostettiin tossa just. Ihan hyvä oloset, vaikka en oo hirveesti päässy vielä testaamaan.

Olitte puhunu noista naurukohtauksista, mullakin tulee niitä :D Ja sitte semmosen jälkeen itku.. Siis jos vaikka katon jotain telkkari ohjelmaa niin eka naurattaa ja sitte itkettää. Nyt kyllä lähiaikoina itkettäny vähän kaikki muutenkin..

ON: Tänään ollu taas tosi inhottavia kipuja :/ piti siivota kunnolla tänään mutta jäipä taas väliin se. En viitti alkaa riehumaan kun kipeetä ottaa jo pelkka paikallaan olokin. Jotain kasvuspurttia ne vauvelit siellä vissiin taas ottaa. Maha ainakin on kasvanut jonkinverran, huomasin sen äsken kun tein ruokaa, kun maha osui kokoajan siihen paistinpannun reunaan tai johonkin muualle :D Tiellä alkaa olla jo näköjään!
Ja nyt syömään. heippa :wave:

15+3 :heart:
 
juupe :hug: voimia kovasti!! Mulla kans kolmas hälyytti mut terveen paperit saatiin. Pahinta se odotus!!

hitsi ku lukee useemman kun yhden sivun kerralla ni ei muista mitä piti kommentoida.. mut kaks sivuu luin ja kaks kertaa nous kyyneleet silmiin :ashamed: et joo, vähän herkillä... tosin hieman vois olla väsymystäkin ilmassa kun vaille 8 päässy aamulla nukkuu ja 12ta jo ylös.. ei taas toi mies ihan käyttäny aivojaan ni mun piti herää jo sillo! pikkasen taas pinna palo!! ilmotin sille kaupassa aika kauniisti et painu vittuun :D :D

musta tuntuu et mun maha kutistuu vaan.. tai siis ei ainakaan kasva.. tänään piti jo kuunnella sydänääniä ku tuntuu et liikkeitäkään ei oo tuntunu -tosin oon oikeestaan perjantaista asti ollu niin pihalla etten nyt mitään varmaan ois tajunnutkaan :D mun pitäs käydä työhöntulo tarkastuksessa ja oiskohaan hirveen ilkeetä työpaikkaa kohtaan jos sanois et yövuorot sotkee pään + et öisin pyörryttää tosi paljon ni sais niistä vapautuksen...en mä sit kuitenkaan sano mitään vaikka suunnittelisin :headwall: tosin hb on satasen pintaan et se kun siellä selvii ni voi olla ettei saakkaan tehä öitä.


pikkumökö + paavo 14+2
 
Juupe, voimia myös täältä ja toivotaan että kaikki menee hyvin!! Varmasti meneekin :)

Täällä ollaan myös itkua pillitetty koko päivä. Tai se alko jo melkein yöllä kun mies tuli yökalasta vähän ennen 4 yöllä ja heräsin siihen enkä saanu enää unta. Tiesi etten saa unta jos herään tuolleen kolisteluun joka vaan kestää ja kestää.. Ahisti ja vitutti kyllä niin hirveesti että taisin pitää miehenkin hereillä siihen asti että lähdin töihin.

Ja sitten töissä. Huoh. Heti kun alotin hommat niin työkaveri tuli sanomaan että yks asukas kuoli ihan äsken, siis minuutteja sitten. Oon siis vanhainkodissa töissä. Ihan kamalaa. Kyyneleet silmäkulmassa hoidin työt melkein kunnialla ja loppupäivästä virike-lauluryhmän aikana tulee hautaustoimistosta 2 miestä mustissa ja raahaa valkosta niin kaunista arkkua mukanaan ja kohta tulevat sieltä sen mummon huoneesta täyden arkun kanssa ja tuovat sen siihen laulajien eteen ja nehän pillittää jo ihan täysiä ja keksivät että he haluaa jonkun laulun laulaa vielä vainajalle ja se oli niin kaunista, oikein pianon säestyksellä.. minäkin pillahdin siinä itkuun ja yksinäni paruin sitten sivussa eikä sille tullu loppuakaan..Meikitkin lähti silmistä ja muut työntekijät katteli säälivästi. Olivat kai jo tottuneet että tuommosessa työssä niitä asukkaita tipahtelee aina välillä. Mun piti vielä käydä asioilla töiden jälkeen, varmaan näytin tosi asialliselta.

Ehkä tuo nyt ei kovin erikoista oo että kuolemantapaus itkettää mutta en olis ennen raskautta pillittäny tämmösestä syystä näin. Kyynel ja se siinä. Jos sitäkään. Salkkaritkin itkettää nyt ja itseasiassa ihan kaikki. Melkosta herkistelyä.

Mulla ei mahakaan vielä näy. :( Eikä tunnu liikkeet. Onneks sillä kotidopplerilla saa aina kuunnella sykkeen, tiedämpä että on elossa ainakin. :heart:

Niin joo, kerroin sitten pomollekin vihdoin tänään. "Nyt ei kyllä oo ollenkaan oikea aika kertoa omia iloisia uutisia mutta -" "No sehän vaan tuo vastapainoa tälle ikävälle tapaukselle" "Minä saan näillä näkymin nyt sitten sen vauvan ensi talvena" Pomo onneksi otti asian tosi ihanasti ja onnitteli monta kertaakin ja oli yhtä hymyä ja hoki kuinka ihanaa se on ja kertoili omista raskauksistaan (oksentelua 3xpvä puoleen väliin asti kaikkien 3 lapsen kohdalla, oksentelua satunnaisesti jopa synnytyksen jälkeen!!!!!) ja myös selkäkivuista joita hällä on myös ollut aina raskauden ajan.
Pelkäsin pahinta vaikken osaa itseasiassa edes sanoa mitä tarkalleen ottaen. Hyvin se kummiskin meni ja nyt voi olla kivemmalla mielellä töissä kun ei tarvii salailla mitään olennaista.

Nyt kyllä väsyttää niin paljon että nukahdan tähän näppikselle. Ei paranis nukahtaa ainakaan päikkärimielessä enää kun ei varmaan tule uni taaskaan.

Mullakin mies on se NRO1 joka aiheuttaa raivostumista suurimmalla osalla asioita mitä tekee tai suustaan päästää. Mikä siinä onkin että just mies ärsyttää niin tajuttomasti. Vai onko se vaan se helpoin kohde purkaa turhautuminen kun muille ei kehtaa(?) ärähtää. Voi miesparkaa, meillä ainakin. :ashamed:

Päällimmäisenä mulla pyörii mielessä se että miksei masu kasva ja hipaisut edes satunnaisesti tunnu, kuitenkin on huomenna jo 14+5 :( Ja sitten mieli kehittelee kamalia kauhukuvitelmia että sillä pienellä on joku vialla..

My own bellybutton again. Anteeksi taas tätä avautumisryöppyä. : /
 
  • Tykkää
Reactions: ItäHki
Niin ja teillä jotka ootte laittaneet kuvia, on kyllä IHANAT vauvamasut jo!!! Sitä odotellessa että omakin pullahtaa esiin, menen kasvattamaan sitä jollain ihan muulla nimittäin jääkaapin antimilla.

Viikonlopuksi tulee pikkusisko kylään oman 2kk vauvansa kanssa ja mennään shoppailemaan, jospa sitä tulis ostettua ensimmäiset vauvatavaratkin jo. Mennään myös hyväksi kehutulle lastentarvike- Vintiö-kirppikselle. Varmaan rohmuan kaikki ihanuudet ahneuksissani :p

Tässä päivän piristystä:
Äiti odottaa vauvaa ja huokaa. Liisa kysyy, mikä äitiä vaivaa.
- Vauva potkii mahassani.
- Sillä on varmaan ikävää. Etkö voisi nielaista jonkun lelun sille?
kysyy Liisa. ;)
 
jadeza toi sun pomolle kertominen aiheutti herkistymistä... :D Mua ei pahemmin surulliset asiat itketä mut herkät positiiviset tilanteet:)

Mä sain taas eilen kuulla kuinka olen itsekäs eikä mun kanssa voi keskustella mistään kun teen niinkun haluan, enkä anna lasten isän tavata ollenkaan lapsiaan (meillä säännölliset tapaamisajat joista täysin pidetty kiinni puolin ja toisin) ja tämän kaiken kunnian kuulin ex-anoppini suusta -eikä ees mulle kertonu vaaan mun äidille.. soitin sit ex-miehelle et mitä viddua en oo taas osannu tehä oikein ni se ei tienny mistään mitään ja epäili et äitisä TAAS dokannu ja se kun kännissä on ihan vitun ärsyttävä ja jauhaa asioita joista ei tiedä mitään. Sit ku miehen nykynen nainen ei tykkää siitä etten suostu kaikkeen mitä se saa päähäsä keksii vaan sovitaan keskenämme ex-miehen kaa tapaamiset ym. ni se sit läyhää tälle ex-anopille kaikkee paskaa.. yhen kerran sain tältä ex-miehen nykyseltä vähä samantapasta kommenttii ja ku kysyin exältä et onko tässä joku ongelma taas ni se ei ees tienny et sen muija oli ollu muhun yhteydessä...sillon jo päätin etten ala keskustelee näistä muksuista yhenkään ulkopuolisen kanssa...
 
juupe Pahoittelut ikävistä uutisista! Toivotaan, että saatte kuitenkin hyviä uutisia jatkotutkimusten jälkeen! :hug:

jadeza Maha ei oo täälläkään vieläkään kasvanut ja samoilla viikoilla mennään eli tänään on 14+4. Kyllä se meillekin vielä kasvaa! Neuvolassa mulle täti sanoi, että koska oon niin laiha niin luultavasti joskus 17 viikon paikkeilla alkaa vähän näkyä. Eli vielä kun muutaman viikon jaksaa odottaa, niin eiköhän se masu näy. :) Mullakin kotidoppler on ollut pelastyus. Sillä saa varmistuksen, että pikkuisen sydän pamppailee.

Voimaton olo vain jatkuu, mutta kouluhommat on hoidettava. Sentään ruoka maistuu nykyään tosi hyvin! Oon oikeesti siitä niin onnellinen pahoinvointien jälkeen! Ootan jo kovasti keskiviikkona alkavaa odotusajan jumppaa. :) Voi tulla vähän katseita kun masu ei vielä näy, mutta sanon vaikka sitten kaikille, että kyllä oon jo neljännellä kuulla raskaana. :LOL:
 
Pööppis
hitsi... pakko teiltä kysyy kun äsken huomasin suihkussa, nännin ympärillä kun on niitä nystyröitä, niin toisen nännin alapuolella oleva yks nystyrä on isompi kun mikään muu ja muuttunut ihan tummanluumun väriseksi.. WTF??? Onkohan toi ihan normaalia? Voiko pikmentit muuttua ihan tosta vaan??
Perhana kun meinaa mennä hermo tään läppärin A-kirjaimen kanssa,kun se ei toimi...

Kohdun alapuolelta "polttelee" onkohan tääkään normaalia..hemmetti.
Ja viime yönä heräsin 4x pissalle, ei kiva yhtään.

No nyt tuli TAAS valivali..Anteeks :ashamed:
Mut mikä on hyvää, nii muutoin on olo hyvä ja kohtuullisen pirteekin <3
 
Laretzki
pööppis Mulla on ihan kauttaaltaan nänninpihat tummuneet tosi paljon verrattuna aikaisempaan ja myös nännien ympärillä olevat nystyrät on muuttuneet paljon selkeäämmiksi. Näyttää välillä ihan siltä että mulla olis 24/7 kylmä kun koko nännipiha ihan ruttunen. Ja oon myös huomannut sen, että se tuntuu korostuvan erityisesti silloin kun on suihkussa. Mä oon ainakin ymmärtänyt, että muutokset on ihan normaaleja, että rintoihin kehittyy mm. enemmän maitotiehyeitä.
 
mahakuvista mäkään en tosiaankaa ala ottaa ilman paitaa kuvia :D mulla kans sen verran jäi noita arpia että maha ei oo kovinkaan kauniin näköinen,raadeltu jopa :/ vaikka onhan ne jo vaalempia kun mitä sillon synnytyksen jälkeen =) huomenna laitan sit uuden kuvan,sexyt yökkärit jalassa vaikka :D

Pööppis mulla muuttui nännit esikoisen odotusaikana tosi paljon. muuttuivat paljon tummemiksi,tuli niitä "nystyröitä" ja muuttivat muotoa ihan täysiN :D heh

ON: kurkkukipu helittänyt,kuume laskenut ! jee,oon taas voimissani :) joku olikin laittanut mulle parantavia ajatuksia,kiitos niistä. ne tais auttaa :heart: masussa tuntuu päivä päivältä enemmän liikettä =) nyt tuntuu jo ihan säännöllisesti kunnon muksauksia ja liikettä <3


niin ja itkupillinauruhirviö täälläkin. vuoron perään,joko itken tai nauran tai itken koska naurattaaa niin lujaa että sattuu :D

nyt meen kullan viereen makoileen,kattoon leffaa ja syömään poppareita ja namia!


sunniee ja vilperi 15+6,ihan just poks <3
 
voi vitsi, mä just haluaisin nähdä raskausarpivatsoja. haluaisin tietää mihin varautua.. ne pelottaa mua niin paljon. mun yks kaveri sai lapsen 17-vuotiaana. sillo vuosia sitten muistan sen mahasta vaan sen et se repes tosi pahasti, siis tosi pahasti, kauttaaltaan täynnä punaisia pitkiä viiruja vieri viereen. ja nyt sen takia mua pelottaa noi arvet niin paljon. joka päivä katon onko niitä syntynyt. ja yks aamu heräsin silmät kosteana uneen missä itkin mun vatsaani joka oli täynnä raskausarpia. mulla on varmaan jotenkin liioteltu kuva raskausarvista, sen takia pitäis nähdä niitä oikeita raskausarpia, koska musta tuntuu et jos mulla repee nii pahasti ku mielessäni oon kuvitellu mun elämä on ohi o_O Siis tää pelko on iha karsee! varsinki ku mun mies eilen sano "ai että sul on nii seksikäs maha" ja mun mies on aina jumaloinu mun mahaa, jos se nyt repeäää kauttaaltaan, nii ei varmaan enää sano noita lauseita :'( mun täytyis varmaa kohta puhua tästä jollekin terapeutille ku tää asia jo uniinkin tulee.

13+2
 
Viimeksi muokattu:
Hei kaikille :)

Riikasta kotiuduttu. Koitan huomenna ehtiä perehtymään kaikkeen mitä tänne on kirjoitettu. Käpy on ainakin kipujen ja mahan koon osalta pysynyt matkassa.

Löysin Riikasta aivan ihanan pehmeän valkoisen nallepotkupuvun käännettävillä lahkeen- ja hihansuilla :D Hinnat ainakin kyseisessä liikkeessä oli lastenvaatteiden osalta halvempia, kuin Suomessa.

hepuhi:heart:käpy 15+2
 
Heipä hei, täälä ollaan hyvin ja helpottunein mielin :wave: Verikoetulokset tuli ja olivat negatiiviset, ei toksoplasmoosia ! Voi elämä, miten voi itsensä stressata viikossa lähes hengiltä. Nyt ymmärrän, miten paljon voi oman lapsen puolesta pelätä. Paljon.

juupelle jaksamista. Koko sydämestä.

Te kirjoitatte niin paljon joka päivä, etten millään pysty kommentoimaan samaan tahtiin :)

Mutta -Bambi-, voisithan tuon asian ottaa esille esimerkiksi neuvolassa. Eikä kaikkien maha todellakaan repeä kauttaaltaan :) Ja jos niitä arpia tuleekin, niin kyllähän ne ajan kanssa vaalenee. Sitä paitsi, jos miehellä on mitään älyä naiskauneuden päälle, hän kyllä arvostaa yhteisestä lapsesta jääneitä jälkiä ja mahdollisesti pitää niitä kauniina, vaikka se oudolta kuulostaakin :)

Ja vielä, voisimpa ilmoittaa minäkin nuo tietoni jos ne listaan lisättäisiin :)
Laskettu aika 14.3, Katikaish, 23, SeKS ja ensimmäinen eli 1!
 
Viimeksi muokattu:
bambi,sitä vielä mun piti sanoa että kaikilla ei tosiaankaan repee. mullakin repes vasta 38 viikolla,siihen asti oli täysin hyvä iho. :S mut sit kun mentiin kaks viikkoa lasketun ajan kerkes maha tosiaankin revetä pahasti. mulla ei ees öljyt ja rasvat auttanu :(
 
bambi siskoni stressasi täysin samaa asiaa arvista. mulla jonkinverran (aika vähän) arpia likasta ja nekin jo vaalentuneet huomaamattomiksi. en osaa sanoa onko geeneille paljon asian kanssa merkitystä, mutta ei myöskään äidilläni juurikaan arpia, eli katsoppa lähisukua jos niistä vois jotain päätellä. ja minusta oikea mies ei pariin arpeen jää jumiin.itsekkin niin piti rasvaus aloitella, mutta vielä aloittamatta...ja jos nyt tosissaan haluat arpisia vattoja nähdä niin onhan niille omia ketjuja, eikun googlettamaan (sisko niitä kovasti kävi kattelemassa)

katikaish onnea hyvistä uutisista :flower:
 
Ihania masukuvia täällä ü Pitäis varmaan itsekin rueta kuvailemaan kun masu alkaa jo aikalailla näkymään.

Raskausarvista Onko teillä kokemuksia hyvistä rasvoista/ölyistä? Itse hommasin näin alkuun Body Shopin kaakaovoi vartalovoin.

Liikunnasta Kuinka paljon harrastatte liikuntaa ja mitä lajeja? Itsellä on liikunta jäänyt todella vähälle, oikein huono omatunto. Alkuraskaudesta oli niin huono olo ja väsy että ei voinut edes kuvitella ja sitten mua on melko alusta asti vaivannut iskias-tyyppinen kankkukipu joka on kans verottanut liikkumista.

Ensi viikolla olisi neuvola. Kovasti odotan että pääsee kuulemaan pikkuisen sydänäänet (eikös joka nevolassa ainakin ne pääse kuulemaan), välillä kovasti mietityttää että onko siellä kaikki kunnossa. Onko teillä olleet miehet mukana neuvolakäynneillä?

Sateista viikon jatkoa!

Hope ja pikkuinen 15+3
 
  • Tykkää
Reactions: Hopea
neuvolakäynnit: ekalla kerralla mies ei päässyt,ja tokalla kerralla mies jäi pojan kans kotiin kun mulla oli neuvolalääkäri ja tehtiin sisätutkimus ym. viimeks kun poika oli moisessa mukana,hätääntyi niin että päätin nyt mennä yksin neuvolaan..
esikoista odottaessa mies oli aika paljon mukana neuvolakäynneillä.

ceridal öljyllä mä rasvailin mahaa sillon,mut ei tosiaan ollut apua :D

liikunta: aika vähän mitään,mitä nyt tulee liikuttua lapsen kanssa ulkona jne,ja autoa kun ei omisteta niin kävellen tehdään kauppareissut jne.

sunniee ja vilperi 16+0
 

Yhteistyössä