Heippa kaikille!
Täälläpä vilkas keskustelu, kivaa
Bola koruista: Mä tilasin sellasen jo melko alkuvaiheessa ja oon välillä käyttäny sitä sellasen ketjun kanssa, sehän pitäis sitte myöhemmin roikkua sen pidemmän narun kanssa mahan kohdalla, mut mahtaako olla tiellä...
Mun mielestä se kilisee vähän liian kovaa mut muuten ihan nätti
Vaunuista, meillä esikoiselta jääny sellaiset emmaljunga, oisko classic rattaat, jotka on melkein kuin uudet, koppa vaan puuttuu ja aattelin hommata sellasen jonkun halvemman emma tai carena merkkisen kantokassin/lämpöpussin, emmaljungakin tietty kelpais, mut kattelin lastentarvikkeessa että se duo-kantokassi tai mikä lie maksaa yli 200e ni antaapa olla
ellei sitten käytettynä löydy...
Esikoiselta jäi myös
turvakaukalo, mutta siis sehän on jo tosi vanha, ni oon ruvennu miettii et pitäiskö ostaa uusi...
Onko noissa uusissa siten miten eroja? Meillä siis semmonen britax ihan tavallinen kaukalo... Sen tiedän ainakin, että jos yli 2v? vanha kaukalo niin vakuutus ei korvaa, jos jotain sattuu...
Ja vissiin ne uudemmat olevinaan turvallisempia... Mitä mieltä ootte, kannattako ostaa uusi?
Mitäs muuta...
Äitiyspakkauksen olin ajatellut ottaa, vaikka en kyllä hirveesti niistä vaatteista tykänny...
Mutta se makuupussi oli ihan jees, kun meillä ennestään se kauhee keltanen
Me ollaan ajateltu kyllä kysyä sukupuoli siinä seuraavassa ultrassa, alusta asti ollut sellainen olo, että tyttö ois tulossa, mutta eihän sitä varmaksi tiedä...
Meillä oli eilen esikoisen synttärit, mies leipoi kaikkea hyvää. Nyt sienipiirakan kimppuun
Kina rv. 15+4 <3