huomenta täältäkin!
Voi pikkumökö; meilläkin "tapellaan" aina silloin kun on ollu raskas päivä tai muuten stressiä. Väsyneenä sitä jotenkin jaksaa aina kränätä. Ps. oon huomannu ainakin meillä sen että jos jokin asia on rempallaan ja miehen pitäs, pitäs, korjata se ja se vaan jää ja jää, niin meikä aina kiukuttelee, ukko lähtee tekemään sen aina kiukuspäissään
Autosta:
Meillä on kaksi autoa, toinen miehen firmalla ja toinen on miun ihka on helmi. Tosin helmellä alkaa olla ikää, mutta kilometrejä ei oo vielä mitään. Suunniteltu on että me mahuttas ainakin vielä mazdaan nelihenkisenä, sitten jos tän lapsettomuushoitojen keskellä yhtäkkiä ruvettas itteksemme sikiimään ni sitte on kyllä auton vaihdon paikka.
On se niin hankalaa aina sadepäivillä keksiä tekemistä joka uuvuttas tota meitin muksua.. sillä kun on edelleen unihäiriö ja herää öisin kuin pienet vauvat. Se onkin ollu hirvittävän uuvuttavaa kun vielä asuttiin pienemmässä talossa makkarit vierekkäin, paperiseinien kanssa. neuvolassa olen puhunu jo kaks vuotta siitä ja ne vaan, että niin kauan kun kasvu ja kehitys on normia ni ei hätää.. jaa no entäs vanhempien mielenterveys
neljä vuotta heräämistä on aika kauan..
Voinnista:
Mä olen edelleen kipuillu kun mulla ei oo masua, kyllä siellä nahan alla tuntuu möykky, muttei ulospäin näy.. Taas mä valitan samasta asiasta, aikoinaan muistan saman esikosta, josta maha kasvoikin niihin mittoihin että tultiin kysymään vkolla 33, että pitäskös sun olla laitoksella jo ja kaksosetko...
Viimeaikoina oon ollu tosi väsy, pinna on selkeesti lyhentyny ja kiukustun miehelle kun sillä ei oo välillä korvia.. Ja meitin kissat voisin heittää ovesta ulos, yöllä nau-utaan ja raavitaan paikkoja, kukkasia lentelee laudoilta ja revitään, mikä niitäkin vaivaa.. Kuka haluaa?
Synnytyssairaalasta:
Minne mennä jos inkoossa asustaa, on lohja ja jorviko se on, muita?
Henk koht en halua Lohjalla synnyttää, palvelu huonoa..
Miten muut on kokenu syynytyksen henkilötasolla, onko ollu jotain ikävää?
Kengu (ja bodari) 14+2 (siltä senäytti kun utrassa viuhto)