Mä tunnen äidin, joka jätti lapset illoiksi keskenään kotiin, kun töitä oli pakko tehdä.
Tunnen äidin, joka poltti raskaus- sekä imetys aikanaan.
Tunnen äidin, jonka lasten pitää sohvalla istua kuten aikuisten, jalat eteenpäin, venkuilematta.
Tunnen äidin, joka on raskaana, eikä selviä edellisenkään lapsensa kanssa kovinkaan lahjakkaasti ja on itsekin siitä tietoinen.
Tunnen äidin, jonka lapset saa päättää itse nukkumaan meno aikansa.
Tunnen äidin, joka antaa lasten katsoa telkkarista mitä itse haluavat, ja tv on auki vaikkeivat erityisesti mitään haluaisikaan.
Tunnen äidin, joka jätti lapsensa sisään nukkumaan mennessään itse ripustamaan pyykkiä kerrostalon pihalle.
Tunnen äidin, joka vietti vauvan kanssa kesäiltoja ulkona siideriä nauttien, vauva vaunuihin yöunilleen nukahtaen.
Tunnen äidin, joka haluaa aikaa parisuhteelleen.
Tunnen äidin, joka meni töihin lapsen ollessa 2 kk vanha.
Tunnen äidin, joka ei pysty elämään ilman rakenne kynsiä.
Tunnen äidin, joka on täydellisyyden tavoittelija, lähes kaikessa.
Tunnen myöskin äidin, joka raahaa lapset joka ilta noin klo 20 ulkoiluttamaan koiraa viimeisen kerran, koska se vain on asia, mikä on pakko tehdä.
Yhtään äitiä en tunne, joka tekisi kaiken juuri niinkuin toisista olisi hyvä.
Tunnen äidin, joka poltti raskaus- sekä imetys aikanaan.
Tunnen äidin, jonka lasten pitää sohvalla istua kuten aikuisten, jalat eteenpäin, venkuilematta.
Tunnen äidin, joka on raskaana, eikä selviä edellisenkään lapsensa kanssa kovinkaan lahjakkaasti ja on itsekin siitä tietoinen.
Tunnen äidin, jonka lapset saa päättää itse nukkumaan meno aikansa.
Tunnen äidin, joka antaa lasten katsoa telkkarista mitä itse haluavat, ja tv on auki vaikkeivat erityisesti mitään haluaisikaan.
Tunnen äidin, joka jätti lapsensa sisään nukkumaan mennessään itse ripustamaan pyykkiä kerrostalon pihalle.
Tunnen äidin, joka vietti vauvan kanssa kesäiltoja ulkona siideriä nauttien, vauva vaunuihin yöunilleen nukahtaen.
Tunnen äidin, joka haluaa aikaa parisuhteelleen.
Tunnen äidin, joka meni töihin lapsen ollessa 2 kk vanha.
Tunnen äidin, joka ei pysty elämään ilman rakenne kynsiä.
Tunnen äidin, joka on täydellisyyden tavoittelija, lähes kaikessa.
Tunnen myöskin äidin, joka raahaa lapset joka ilta noin klo 20 ulkoiluttamaan koiraa viimeisen kerran, koska se vain on asia, mikä on pakko tehdä.
Yhtään äitiä en tunne, joka tekisi kaiken juuri niinkuin toisista olisi hyvä.