Kun vuosia veroja maksanut ihminen joutuu turvautumaan vakuutuksiin, säästöihin tai läheisten tukeen rikkoutuu hyvinvointivaltion lupauksen lisäksi...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
"Kun vuosia veroja maksanut ihminen joutuu turvautumaan vakuutuksiin, säästöihin tai läheisten tukeen, rikkoutuu hyvinvointivaltion lupauksen lisäksi sen oikeutus."
 
"Kun vuosia veroja maksanut ihminen joutuu turvautumaan vakuutuksiin, säästöihin tai läheisten tukeen, rikkoutuu hyvinvointivaltion lupauksen lisäksi sen oikeutus."
 
Tästäpä jo jossain ketjussa väänsin. Lisäksi pienituloiselle jo nuo alle maksukaton olevat laskut vievät ahdinkoon. Plus vielä se että kattoja on nostettu tällä hallituskaudella. Kaikki reseptilääkkeetkään eivät sisälly maksukattoon ja hoitopäivillä on hinta vielä maksukaton täyttymisen jälkeenkin. Lisäksi oli vielä joitain muita jotka eivät muistaakseni kuuluneet maksukattoihin (ambulanssikyydit oli ehkä sellaisia). Pakko säästää siis pahan päivän varalle verojen maksun lisäksi.
 
Tästäpä jo jossain ketjussa väänsin. Lisäksi pienituloiselle jo nuo alle maksukaton olevat laskut vievät ahdinkoon. Plus vielä se että kattoja on nostettu tällä hallituskaudella. Kaikki reseptilääkkeetkään eivät sisälly maksukattoon ja hoitopäivillä on hinta vielä maksukaton täyttymisen jälkeenkin. Lisäksi oli vielä joitain muita jotka eivät muistaakseni kuuluneet maksukattoihin (ambulanssikyydit oli ehkä sellaisia). Pakko säästää siis pahan päivän varalle verojen maksun lisäksi.
Kunpa valtiokin osaisi säästää pahan päivän varalle.
 
Tästäpä jo jossain ketjussa väänsin. Lisäksi pienituloiselle jo nuo alle maksukaton olevat laskut vievät ahdinkoon. Plus vielä se että kattoja on nostettu tällä hallituskaudella. Kaikki reseptilääkkeetkään eivät sisälly maksukattoon ja hoitopäivillä on hinta vielä maksukaton täyttymisen jälkeenkin. Lisäksi oli vielä joitain muita jotka eivät muistaakseni kuuluneet maksukattoihin (ambulanssikyydit oli ehkä sellaisia). Pakko säästää siis pahan päivän varalle verojen maksun lisäksi.
Huomasin kauppareissulla, että Kelataksin nimi on nykyään Lähitaksi.
Selasin ikivanhoja papereitani ja ihmettelin miten ihmeessä aikoinaan pärjäsin totaali-yh-äitinä.
Olen jo kauan elänyt dolce vitaa ja joskus kaipaan aikoja, kun olin voimissain.
Nykyään taistelen vain kauppojen herkkuja vastaan.
 

Similar threads

L
Viestiä
0
Luettu
221
Aihe vapaa
lainaus, kommentteja
L

Yhteistyössä