Mä tunnen äidin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Mä tunnen äidin, joka jätti lapset illoiksi keskenään kotiin, kun töitä oli pakko tehdä.
Tunnen äidin, joka poltti raskaus- sekä imetys aikanaan.
Tunnen äidin, jonka lasten pitää sohvalla istua kuten aikuisten, jalat eteenpäin, venkuilematta.
Tunnen äidin, joka on raskaana, eikä selviä edellisenkään lapsensa kanssa kovinkaan lahjakkaasti ja on itsekin siitä tietoinen.
Tunnen äidin, jonka lapset saa päättää itse nukkumaan meno aikansa.
Tunnen äidin, joka antaa lasten katsoa telkkarista mitä itse haluavat, ja tv on auki vaikkeivat erityisesti mitään haluaisikaan.
Tunnen äidin, joka jätti lapsensa sisään nukkumaan mennessään itse ripustamaan pyykkiä kerrostalon pihalle.
Tunnen äidin, joka vietti vauvan kanssa kesäiltoja ulkona siideriä nauttien, vauva vaunuihin yöunilleen nukahtaen.
Tunnen äidin, joka haluaa aikaa parisuhteelleen.
Tunnen äidin, joka meni töihin lapsen ollessa 2 kk vanha.
Tunnen äidin, joka ei pysty elämään ilman rakenne kynsiä.
Tunnen äidin, joka on täydellisyyden tavoittelija, lähes kaikessa.
Tunnen myöskin äidin, joka raahaa lapset joka ilta noin klo 20 ulkoiluttamaan koiraa viimeisen kerran, koska se vain on asia, mikä on pakko tehdä.

Yhtään äitiä en tunne, joka tekisi kaiken juuri niinkuin toisista olisi hyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Mä tunnen äidin, joka jätti lapset illoiksi keskenään kotiin, kun töitä oli pakko tehdä.
Tunnen äidin, joka poltti raskaus- sekä imetys aikanaan.
Tunnen äidin, jonka lasten pitää sohvalla istua kuten aikuisten, jalat eteenpäin, venkuilematta.
Tunnen äidin, joka on raskaana, eikä selviä edellisenkään lapsensa kanssa kovinkaan lahjakkaasti ja on itsekin siitä tietoinen.
Tunnen äidin, jonka lapset saa päättää itse nukkumaan meno aikansa.
Tunnen äidin, joka antaa lasten katsoa telkkarista mitä itse haluavat, ja tv on auki vaikkeivat erityisesti mitään haluaisikaan.
Tunnen äidin, joka jätti lapsensa sisään nukkumaan mennessään itse ripustamaan pyykkiä kerrostalon pihalle.
Tunnen äidin, joka vietti vauvan kanssa kesäiltoja ulkona siideriä nauttien, vauva vaunuihin yöunilleen nukahtaen.
Tunnen äidin, joka haluaa aikaa parisuhteelleen.
Tunnen äidin, joka meni töihin lapsen ollessa 2 kk vanha.
Tunnen äidin, joka ei pysty elämään ilman rakenne kynsiä.
Tunnen äidin, joka on täydellisyyden tavoittelija, lähes kaikessa.
Tunnen myöskin äidin, joka raahaa lapset joka ilta noin klo 20 ulkoiluttamaan koiraa viimeisen kerran, koska se vain on asia, mikä on pakko tehdä.

Yhtään äitiä en tunne, joka tekisi kaiken juuri niinkuin toisista olisi hyvä.

:whistle: maailma on epätäydellinen :D

=) siinäpä ajattelemisen aihetta.

Tunnen äitejä, jotka katsovat asiakseen arvostella toisten äitiyttä, tapaa kasvattaa lapsia, tapaa pukea lapsensa, tapaa ruokkia lapsensa, tapaa hoitaa kauppa-asiansa, tapaa liikkua lasten kanssa. Tunnen äitejä, jotka asettavat rajan sille, minkä ikäisten lasten olisi suotavaa osata joitakin asioita tai olla jättänyt joitain asioita taakseen (vaipat, tutit, rattaat jne)
Tunnen äitejä, jotka arvostelevat toisia tietämättä oikeastaan edes juuri mitään tämän arvosteletavan elämästä.

Tunnen SEN yhden äidin.
Joka kasvattaa lapsensa kuten sinäkin tahtoisit lapsesi kasvattaa...
Olen onnelinen kun sain häneen tutustua kun olin 17v, nyt olen jo äiti itsekkin ja yli 40.
Hän on tehnyt paljon hyvää.
Hän on kasvattanut lapset osittain yksin, mies teki itsemurhan mielenterveyden järkkyessä.
Hän on minulle"äiti"
Hän on meille"mummo"
Hän on meille ystävä
Kiitos sinulle

Yhteistyössä