Mä olen raskaana, voi ei.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kati"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi hyvänen aika. Pahoittelut, jos koet raskauden huonoksi asiaksi. Mutta sen kanssa on nyt elettävä ja kannettava vastuu teoista. Jos et itse halua ja pysty lasta pitämään, on adoptio vaihtoehto. Ja ehkäisyasiat kuntoon heti synnytyksen jälkeen, niin ei tule uusia yllätyksiä.
 
No pidät lapsen ja huolehdit siitä kun se on kerran alkuun saatettu. Kyllä se sossu antaa siihen lisää rahaa. Älä kosta omia mokiasi lapsellesi tappamalla sen. Aikuisen pitää kantaa vastuu omista teoistaan. Ja nyt sitte sterilisaatiopaperit vireille niin ei tuu enää lisää lapsia sossun eläteiksi.
 
Voi ei! Luulisi tosiaan jo kahden lapsen äitinä ymmärtävän, että joko käytetään ehkäisyä tai sitten pidetään sen lapsi, jos ei abortti käy edes mielessä.
 
[QUOTE="jaa";23659814]Voi ei! Luulisi tosiaan jo kahden lapsen äitinä ymmärtävän, että joko käytetään ehkäisyä tai sitten pidetään sen lapsi, jos ei abortti käy edes mielessä.[/QUOTE]

Luulisi sinunkin ymmärtävän, että lapsia tulee myös ehkäisystä huolimatta ja että edes jälkiehkäisy ei ole 100% varma.
 
Luulisi sinunkin ymmärtävän, että lapsia tulee myös ehkäisystä huolimatta ja että edes jälkiehkäisy ei ole 100% varma.

Jotenkin nää suhdeluvut on aika vinksahtanu mun mielestä, kun melkeen jokainen vahinkoraskaus on saanut alkunsa oikein käytetystä ehkäisystä huolimatta. Mä en näitä juttuja purematta niele. Siinä on yleensä ollut jotain väärinkäytöksiä mukana jos on ehkäisyä käytetty, esim. ei ole ottanut pillereitä säännölllisesti tai kumia käytetty väärin tms..
 
Jotenkin nää suhdeluvut on aika vinksahtanu mun mielestä, kun melkeen jokainen vahinkoraskaus on saanut alkunsa oikein käytetystä ehkäisystä huolimatta. Mä en näitä juttuja purematta niele. Siinä on yleensä ollut jotain väärinkäytöksiä mukana jos on ehkäisyä käytetty, esim. ei ole ottanut pillereitä säännölllisesti tai kumia käytetty väärin tms..

Voin myöntää että mun vahingot on johtunu siitä ettei ehkäisyä ole käytetty ollenkaan.
 
Mistä näitä samoja provoja riittää päivästä toiseen? Ja miksi, oi MIKSI samat mammat vielä lankeaa näihin päivä toisensa jälkeen... Huoh... :(

Ja vaikka aloitus olis tottakin, niin miksi näitä täytyy kysyä joka ikinen päivä, koska tämän palstan tiukkiksien vastauksen tietää kysymättäkin ja samaa paskaa saa niskaan, vaikka miettisit miten päin. :headwall:
 
Jotenkin nää suhdeluvut on aika vinksahtanu mun mielestä, kun melkeen jokainen vahinkoraskaus on saanut alkunsa oikein käytetystä ehkäisystä huolimatta. Mä en näitä juttuja purematta niele. Siinä on yleensä ollut jotain väärinkäytöksiä mukana jos on ehkäisyä käytetty, esim. ei ole ottanut pillereitä säännölllisesti tai kumia käytetty väärin tms..

Miten käytetään kierukkaa väärin?
 
Jotenkin nää suhdeluvut on aika vinksahtanu mun mielestä, kun melkeen jokainen vahinkoraskaus on saanut alkunsa oikein käytetystä ehkäisystä huolimatta. Mä en näitä juttuja purematta niele. Siinä on yleensä ollut jotain väärinkäytöksiä mukana jos on ehkäisyä käytetty, esim. ei ole ottanut pillereitä säännölllisesti tai kumia käytetty väärin tms..

Vitsikö?

Meillä pillerit petti. Aina otin ajallaan.


Kuparikierukasta huolimatta kaksoset. Kierukka istukassa.

Hormonikierukka petti. Operoitiin irti vauvan kädestä syntymän jälkeen.

Auo vaan päätäsi. Minua ainakin ahdisti tuo vastasyntyneen operointi ja pelko siitä että meneekö vedet ennen aikojaan kuparikierukan takia.

Aina pitää päteä vaikka suusta tulee liibalaabaa?
 
[QUOTE="Tiu";23659971]Vitsikö?

Meillä pillerit petti. Aina otin ajallaan.


Kuparikierukasta huolimatta kaksoset. Kierukka istukassa.

Hormonikierukka petti. Operoitiin irti vauvan kädestä syntymän jälkeen.

Auo vaan päätäsi. Minua ainakin ahdisti tuo vastasyntyneen operointi ja pelko siitä että meneekö vedet ennen aikojaan kuparikierukan takia.

Aina pitää päteä vaikka suusta tulee liibalaabaa?[/QUOTE]
anteeksi mutta kuinka se kierukka oli lapsen kädessä?.siis en mitenkään ilkeilläkseni kysy.
 

Similar threads

Yhteistyössä