mitä v****a mä nyt teen, kun olen jo raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiffany
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja tiffany:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hhhmmm... aika nopeesti oot raskaaksi tullut ;)

no kyllä, mutta me tehtiin NIIN jo ennen kuin alettiin suhteeseen.

siis kyllä 2 viikkoa ollaan oltu yhdessä virallisesti ja sitä ennen vaan lähinnä juteltu...ja loppu on historiaa..

sun sanat eli seksi on sun mielestä lähinnä juttelua? :whistle:

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja onnia onnia:
tämä neiti tiffany taitaa olla joku teini ..ainaki teksteistä päätellen ei voi kuvitella että on saanu paljonkaan elämänkokemusta..

Onnea vaan tulevalle pienokaiselle.
2vko suhteessa on sama kuin ei ollenkaan, sä et siinä ajassa opi tuntemaan toista ihmistä ..jutellu ootte aiemminki joo joo mutta ei sittenkään ..
Minä ja mieheni ollaan oltu yhdessä 7 ja puol vuotta ..siinä ajassa vasta alkaa tuntua että tuntee toisen :D

en ole teini, vaan aikuinen. ja ihan vakavissaan me ollaan yhdessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Oletko täysi-ikäinen? Asutko vanhempiesi kanssa ja elättävätkö he sinua? Vai miksi vanhempien mielipide on niin tärkeä?

olen täysi-ikäinen ja asuin yksin, mutta kohta muutan miehen luokse asumaan. vanhempani eivät elätä minua. vanhempani ovat minulle tärkeitä, siksi mielipide on tärkeä. olemme yleensä paljon tekemisissä, mutta nyt on ollut kiirettä töiden kanssa.

Loppujen lopuksi.. toista ihmistä ei koskaan opi kunnolla tuntemaan.

Jos ap on sitä mieltä että on valmis äidiksi, niin eihän tossa mitään. Plussaa vaan jos parisuhde on pysyvä. Kyllä niitä lapsia yksinkin voi kasvattaa jos sellainen tilanne tulee eteen.

Raskaudesta kertominen ehkä kannataa jättää vähän tuonnemmaksi, siihen kun läheiset sen alkavat huomata... Sittenhän on suhdekin jo hieman pidemmällä, ja näin saattaa raskaus olla helpompi heidänkin hyväksyä..

Alkuperäinen kirjoittaja tiffany:
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Oletko täysi-ikäinen? Asutko vanhempiesi kanssa ja elättävätkö he sinua? Vai miksi vanhempien mielipide on niin tärkeä?

olen täysi-ikäinen ja asuin yksin, mutta kohta muutan miehen luokse asumaan. vanhempani eivät elätä minua. vanhempani ovat minulle tärkeitä, siksi mielipide on tärkeä. olemme yleensä paljon tekemisissä, mutta nyt on ollut kiirettä töiden kanssa.

No mä deittailen itseäni kaks kertaa vanhempaa miestä just ja ei ole kuulemma äidille ongelma, aihetta sivuttiin mesessä tänään aikasemmin.

Jos sä olet aikuinen ja sulla on hyvä suhde vanhempiis, ei heillä pitäis olla mitään tarvetta sotkeutua sun päätöksiis. Hyvät vanhemmat tukisivat ja antaisivat joa aikuisen lapsen elää omaa elämäänsä ilman mitään paheksumista.

Mitäs tuohon sanois...
Mä olin mieheni kans tuntenut kyllä kauemmin, mutta kun alettiin seukkaamaan, niin tulin heti raskaaksi.
Kummankaan vanhemmat ei tienneet, että edes seurustellaan...

Nyt ollaan naimisissa, kaksi lasta ja omakotitalo. Et asiat voi mennä huonosti, tai sitten hyvin...

Alkuperäinen kirjoittaja voi sitä lapsi parkaa:
jospa luonto hoitais asian. en jaksa uskoo, et tosta mitään hyvää seuraa lapsen kannalta ainakaan.

kyllä se hoitaa, että kaikki menee hyvin. voivottele siinä vaan menemään. lapsi saa rakkautta eikä joudu huostaan ja se saa hyvät vanhemmat.

Mieti nyt haluatko alkaa loppuelämäksesi äidiksi tälle lapselle, siinäkin tapauksessa että teille tulee jossain vaiheessa bänet? Jos haluat, niin onnea. :) Jos et koe olevasi valmis, niin suosittelisin adoptiota, lapsesi saisi silti rakastavat vanhemmat.

Oliko sinun ainut ongelma tässä se että hyväksyvätkö vanhempasi uuden miesystäväsi plus raskauden? Menet ja esittelet heille miehen ja vaikka seuraavalla kerralla kerrot että teille on tulossa perheenlisäystä! Tuskin vanhempasi sinua hylkäävät jos sitä pelkäät. Eiköhän he kuitenkin halua 9kk päästä nähdä lapsenlapsensa. Sulatellessa asiaa saatta mennä aikaa mutta anna sitä. Kerroit että olette tiivisti yleensä tekemisissä vanhempiesi kanssa, tuskin tämä on asia joka sitä erottaa! Mistä tietäisit miten innoissaan vanhempasi vaikka olisivatkin kuulleessaan että heistä tulee isovanhempia.

Itse tulin raskaaksi 5 kk yhdessäolon jälkeen. Nyt muksu on 1,5 -vuotias ja kaikki on mennyt alkushokin jälkeen hyvin.

Lapsi todellakin on koetus tuoreelle uudelle parisuhteelle, koska teille ei jää aikaa tutustua toisiinne ja elää romanttista seurusteluaikaa kuin hetki. Kaikki jää jotenkin kesken, kun lapsen syntymän jälkeen parisuhde jää väkisin taustalle lapsen ollessa se asia nro yksi.
Mutta lapsi kasvaa, ja voitte aloittaa toisiinne tutustumisen uudelleen. Meillä oli se ihan pikkuvauva-aika todella haastava, mutta kyllä se siitä lähti taas eteenpäin menemään, kun muksu oli joku 6 kk ikäinen.
Myös asian kertominen vanhemmille varmaan kauhistuttaa. Mutta ei lopulta ole kummankaan teidän vanhempien päätös, pidättekö lapsen vai ette. Eikä elämänne ole vanhempienne vaan omanne.

Valmistaudu kuitenkin siihen, että voit myös jäädä kahden lapsen kanssa, koska on yleistä ettei todella nuori suhde kestä perheenlisäyksen tuomaa painetta. Laske, onko sinulla varaa elättää lapsi yksin. Ja mieti, onko sinulla tukiverkkoja lastenhoitoavuksi jos jäät yksin. Tosiasia on, että jos mies innostuu vauvasta 2 viikon seurustelun jälkeen, on hän niin impulsiivinen tapaus, että voi lähteä kävelemään kyllästyttyään tasapaksuun ja ei tapahtumarikkaaseen perhe-elämään.