K
"köyhä"
Vieras
Muuten kovasti haluaisinkin jo toisen lapsen, vaikka esikoinen on vasta 6kk ikäinen... Mutta rahatilanteen vuoksi (mulla minimiäitiysraha ja mieheln tulot noin 1300e/kk, asumiskulut 510e/kk) päätimme lykätä asiaa myöhemmäksi. Käytin e-pillereitä, mutta nyt olen raskaana. Nyt jälkeenpäin aloin miettimään , että kun olin mahataudissa, en muista varmasti osuiko oksentelu sellaiselle ajankohdalle että pillerikin on saattanut tulla mukana... Että voipi johtua siitä?
No mutta, kuitenkin, aborttia en haluaisi tehdä ja olen onnellinen tulevasta toisesta lapsesta, mutta rahatilanne mietityttää. Pystytäänkö me edes huolehtia kahdesta lapsesta tollaisilla tuloilla? Mä en tiiä miten tästä selviää, koska en tosiaankaan haluaisi tehdä aborttia, mutta en tiedä miten pärjätään , vai pärjätäänkö mitenkään
No mutta, kuitenkin, aborttia en haluaisi tehdä ja olen onnellinen tulevasta toisesta lapsesta, mutta rahatilanne mietityttää. Pystytäänkö me edes huolehtia kahdesta lapsesta tollaisilla tuloilla? Mä en tiiä miten tästä selviää, koska en tosiaankaan haluaisi tehdä aborttia, mutta en tiedä miten pärjätään , vai pärjätäänkö mitenkään