K
"kati"
Vieras
Mitäs tässä nyt sitten tehdään? 2 lasta ennenstään ja sossun tuilla eletään. Pitäiskö mun pitää tämä lapsi?aborttia en halua tehdä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Luulisi sinunkin ymmärtävän, että lapsia tulee myös ehkäisystä huolimatta ja että edes jälkiehkäisy ei ole 100% varma.
Jotenkin nää suhdeluvut on aika vinksahtanu mun mielestä, kun melkeen jokainen vahinkoraskaus on saanut alkunsa oikein käytetystä ehkäisystä huolimatta. Mä en näitä juttuja purematta niele. Siinä on yleensä ollut jotain väärinkäytöksiä mukana jos on ehkäisyä käytetty, esim. ei ole ottanut pillereitä säännölllisesti tai kumia käytetty väärin tms..
Jotenkin nää suhdeluvut on aika vinksahtanu mun mielestä, kun melkeen jokainen vahinkoraskaus on saanut alkunsa oikein käytetystä ehkäisystä huolimatta. Mä en näitä juttuja purematta niele. Siinä on yleensä ollut jotain väärinkäytöksiä mukana jos on ehkäisyä käytetty, esim. ei ole ottanut pillereitä säännölllisesti tai kumia käytetty väärin tms..
Jotenkin nää suhdeluvut on aika vinksahtanu mun mielestä, kun melkeen jokainen vahinkoraskaus on saanut alkunsa oikein käytetystä ehkäisystä huolimatta. Mä en näitä juttuja purematta niele. Siinä on yleensä ollut jotain väärinkäytöksiä mukana jos on ehkäisyä käytetty, esim. ei ole ottanut pillereitä säännölllisesti tai kumia käytetty väärin tms..