ei voi olla totta! ei millään!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miksi??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja miksi??:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
itse en ymmärrä ajatusta, että ei ole vara pitää lasta. Eihän niihin varsinkaan ensimmäisinä vuosina mene rahaa juuri kuin vaippojen verran.
Enkä myöskään jaksa käsittää että äidit kaivattaa vauvojaan ulos kohdusta tuosta noin vain, niinku ne ois jotain elukoita, eikä täydellisiä, pieniä ihmisen alkuja, omia lapsia!
Ja huom, ei tarvi provosoitua, tämä oli minun henkilökohtainen mielipide!

kyllä niihin enemmän rahaa menee kuin vaippojen verran.
minkä takia sä luulet että me käytetään ehkäisyä? ihan sen takia kun se oikea aika olis koittanut niin lis ehkäisy lopetettu.
mutta en mä nyt oikeesti mmärrä että miski tää oli näin kova sissi, ja tunki ehkäisyn voittaneena?
mä olen ihan sekaisin nyt ajatuksistani. mä en tiedä iloita vai suruta, vai miten päin tässä pitäis olla.. :(


Eikö niin että teille on syntymässä skorpioni-lapsi (Skorpioni 24.10.-22.11.
)? Siinä sitä syytä kerrakseen...ne tulee juuri silloin ku ne itse tahtoo. =)
Tää on nähty niin monta kertaan lähipiirissä, että usko pois vaan. Voimia ja jaksamisia! =)


 

Yhteistyössä