juu onhan noita keskeytetyn yhdynnän käyttäjiäkin jotka ovat nii varmoja et juu kyllä se toimii ja sit ollaan kusessa ku se laps tuleekin vaikkei oltas haluttukaan.. mut harmihan se on jos kunnon ehkäsyä käyttää ja sit pettää
voimia ap:lle!! :hug:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:No onkos kukaan miettinyt, että ehkäisykin on voinut olla käytössä?
No lue mun kommentti, siihen nimenomaan viitasin... Tiedän kyllä, että ehkäisy voi pettää.
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:Voi että, koeta jaksaa ja rauhassa mietitte mihin ratkaisuun päädytte. Kumpikaan vaihtoehto ei ole väärä, pidätte lapsen tai sitten ette. Olette kuitenkin vielä alkumetreillä.
Paljon haleja :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:jos mä en halua raskaksi mä en tuu,en tajua näitä vahinko juttuja,eikö nykyään ehkäisykin on keksitty?
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:Hormonikierukka on kuulemma luotettavampi ku sterilisaatio, tosin mä oon sitä mieltä et jos mä joskus sen sterilisaation saan ni se tehdään niin etttä piuhat poikki ja umpisolmuun :kieh:
Anoppi ja appiukko on päättäneet ehkäistä kahden vahingon jälkeen kunnolla, molemmat kävi vetämässä piuhat poikki![]()