Ei oo totta mä oon raskaana taas!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmailen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
juu onhan noita keskeytetyn yhdynnän käyttäjiäkin jotka ovat nii varmoja et juu kyllä se toimii ja sit ollaan kusessa ku se laps tuleekin vaikkei oltas haluttukaan.. mut harmihan se on jos kunnon ehkäsyä käyttää ja sit pettää :( voimia ap:lle!! :hug:

Eikös miehen sterilisaatio ole aika luotettava ehkäisy? Naisen taas epävarma, kun klipsit voivat pettää. Ja kaikki muut tasoa 90 %. Mulle lekuri kertoi jälkitarkastuksessa, että ne pillerit, mitä kirjoitti, ovat aikas epävarmoja, mutta ainoita, mitä voi käyttää imetysaikana. Ihan kiva kun kerto...

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:
No onkos kukaan miettinyt, että ehkäisykin on voinut olla käytössä?

No lue mun kommentti, siihen nimenomaan viitasin... Tiedän kyllä, että ehkäisy voi pettää.

No minä en nyt yksin sinulle ollut tuota kommenttia osoittanut. Laitoin vaan kun osa oli hyökkäävällä kannalla, että ehkäisy on keksitty jne.

Sterilisaatio on varmimpia ehkäisykeinoja, mutta ei täydellinen sekään. Miehellekin voidaan tehdä piuhat poikki tai klipseillä - käsittääkseni. Hormonikierukan pitäisi olla lähellä sterilisaation tehoa. Mulla on kuparikierukka jonka ehkäisyteho on n. 98% ihan sillä että mä toivon, että mä kuuluisin siihen 2% joilla se pettää...

Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
Voi että, koeta jaksaa ja rauhassa mietitte mihin ratkaisuun päädytte. Kumpikaan vaihtoehto ei ole väärä, pidätte lapsen tai sitten ette. Olette kuitenkin vielä alkumetreillä.
Paljon haleja :hug:

Peesi - sulla on jo kaksi pientä hoidettavana, mieti tarkkaan heidänki kannalta kannattaako voimavaransa repiä hajalle..

Hormonikierukka on kuulemma luotettavampi ku sterilisaatio, tosin mä oon sitä mieltä et jos mä joskus sen sterilisaation saan ni se tehdään niin etttä piuhat poikki ja umpisolmuun :kieh:

Anoppi ja appiukko on päättäneet ehkäistä kahden vahingon jälkeen kunnolla, molemmat kävi vetämässä piuhat poikki :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
Hormonikierukka on kuulemma luotettavampi ku sterilisaatio, tosin mä oon sitä mieltä et jos mä joskus sen sterilisaation saan ni se tehdään niin etttä piuhat poikki ja umpisolmuun :kieh:

Anoppi ja appiukko on päättäneet ehkäistä kahden vahingon jälkeen kunnolla, molemmat kävi vetämässä piuhat poikki :laugh:

No ei tuo hormoonikierrukka mikään luotettava oo, todisteena mun 4 kamua, heille oli laitettu kunnolla se paikoilleen mut niin tuliuvat raskaaks samoin mun 3 kamua taas kuparikierukasta :D

Jep, täällä myös yksi "pettämättömän ehkäisyn tulos"... Mun äiteellä siis oli kierukka (silloin kauan sitten) ja hups, keikkaa tässä mä vaan olen! Eli ehkäisy voi todellakin pettää! =)

Voimia Ap:lle!

Yhteistyössä