mamma77
onnittelut tosiaan mummollekin! Eiköhän sieltä sitten ole tulossa ihan haluttu ja rakkaudella tehty lapsenlapsi!
jooAlkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Odotatko säkin? :flower:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Nyt on tytölle soitettu. tiedän tytön poikaystävän ja on oikein fiksun ja kunnollisen oloinen. Onnittelin tyttöä ja pyysin käymään kahvilla. aikoivat tulla kunhan kerkiävät. ja la on päivää ennen ennen kuin minulla. tytöllä on selvästi ollu vauvakuumetta jo pitempään kun aina kun käy kotona niin hellii ja hoitaa kaksosia. siis ovat tytön siskopuolia. kaksosilla ikää 1v 4kk.
millos teidän Lasketut ajat on? ajattele..pääsette työntelee kärryjä yhdessä baanalle...Alkuperäinen kirjoittaja ap:jooAlkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Odotatko säkin? :flower:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Nyt on tytölle soitettu. tiedän tytön poikaystävän ja on oikein fiksun ja kunnollisen oloinen. Onnittelin tyttöä ja pyysin käymään kahvilla. aikoivat tulla kunhan kerkiävät. ja la on päivää ennen ennen kuin minulla. tytöllä on selvästi ollu vauvakuumetta jo pitempään kun aina kun käy kotona niin hellii ja hoitaa kaksosia. siis ovat tytön siskopuolia. kaksosilla ikää 1v 4kk.
te olette siis jo melko pitkällä kumpikin...johan teillä juurikin kohta puoliväli häämöttää eikös? itsellä olis LA 7.4...olo alkaa olemaan jo melkosta valmista kauraaAlkuperäinen kirjoittaja ap:tytöllä on 8.8 ja minulla 9.8
ihmetyttää ettet ole tytöstä huomannut, kyllähän vatsan pitäisi jo näkyä? näettekö usein?Alkuperäinen kirjoittaja ap:tytöllä on 8.8 ja minulla 9.8