11-vuotiaalle tytölle joululahja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joululahjaideaton :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joululahjaideaton :)

Vieras
Mitä 11-vuotiaalle tytölle joululahjaksi? Pää lyö aikamoisen tyhjää ja kyseessä on siis kummityttöni. Ajattelin nomination palaa? Mikäs muu on sen ikäisellä tällä hetkellä in

No meidän kummityttö on sen verta ranttu, että kysyin suoraan mitä vaatetta haluaa ja yhdessä sitten valkattiin Lindexin sivuilta. Jos olisi ollut mahdollista, olisin tytön kans lähtenyt yhdessä shoppaileen joulun aikaan, käyty syömässä yms mutta ei mahd. Vielä joku joulu sekin tehdään :)

No itse tilasin toiselle serkkutytölle Toy story 3 DVD:n http://tinyurl.com/3xe5283
ja toiselle taas mikroskoopin http://tinyurl.com/33w8bkm

Molempiin tosin sain ohjeistusta lahjan saajilta...

Mitä 11-vuotiaalle tytölle joululahjaksi? Pää lyö aikamoisen tyhjää ja kyseessä on siis kummityttöni. Ajattelin nomination palaa? Mikäs muu on sen ikäisellä tällä hetkellä in[/QUOT Osta kuule top model ja nomination pala ja monet 11.v pitää muoti ja sisustus kirjoista jaa geeli kynät niille olisi varmasti käyttöä" Ja tässä on minun 11.v tytön toivelista: Nomination pala, Geeli kyniä, muoti kirja, sisustus kirja, Top model, my litle pony talo, panta, pinkki lamppu, minni hiiri pehmo, hamsteri juliste, Marsu lakanat, Ines ankka muki, Hius pampuloita, Suklaa patukka tupla, Ja kaksi uutta my litle ponya, Joulu myssy jossa on pinkki tupsu ja pitkät letit, Ja pinkit kauno luistimet? No tuosta varmaan jotain löytyy ja jos haluat tietää mistä noita saa niin kysy sillä minä äitinä tiedän ja tuossa ei ole koko lista huomauta jos haluat että kerron lisää?

No tässä olisi loppu listasta varmuudenvuoksi: Block valaisin, Marimekon logo laukku, Demi lehti, Pritt liima puikko, koruja. Tarroja 12 kpl, Kirje kyyhky koriste, baby born nukke, prinsessa sormus. Ja niin edelleen,,, no sano jos haluat vielä lisää tai sinua kiinostaa tai ei kiinnosta joku asia niin voin kertoa siitä lisää ja jos on liian lissu maista kerron viime vuoden listan ja jos on liian pehmo maista kerron ne TEINI jutut :D Minä äitinä tiiän mistä saa ja millä hinnalla :D

Niin minulla on taas tämmönen onkelma että minkälaisen lahjan voisi hankkia 11 vuotiaalle poikatytölle joka todella on poikatyttö. Hän itse sanoi että tykkää legoista ja haluaisi ruveta kilpailemaan harrastuksessaan, Brasilian Jujutsussa........ Pitäisikö ostaa legoja vaikka hänellä on jo kasapäin niitä....???? Mitään muuta ei kuulemma halunnut, EDES nomimation palaa tai barbeja kun kysyin, eikä vaatteitakaan tarvinnut. Taidan painua ostoksille ostamaan Guinnes World record ennätyskirjaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mr. Epätoivoinen;27592487:
Niin minulla on taas tämmönen onkelma että minkälaisen lahjan voisi hankkia 11 vuotiaalle poikatytölle joka todella on poikatyttö. Hän itse sanoi että tykkää legoista ja haluaisi ruveta kilpailemaan harrastuksessaan, Brasilian Jujutsussa........ Pitäisikö ostaa legoja vaikka hänellä on jo kasapäin niitä....???? Mitään muuta ei kuulemma halunnut, EDES nomimation palaa tai barbeja kun kysyin, eikä vaatteitakaan tarvinnut. Taidan painua ostoksille ostamaan Guinnes World record ennätyskirjaa.

Uusin Karate Kid elokuva missä Jackie Chan ja Jaden Smith pääosissa.

Yhteistyössä