Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys-Rosalee:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:rosalee on hauska, kun se muille kyllä lohduttaa, että elämä ei aina mene suunnitelmien mukaan, mutta itse se kyllä on niin varma, että hänen elämänstä menee.
Sanoin vain ap:lle että he eivät ole tuota raskautta suunnitelleet, joten ei kannata jäädä itseään soimaamaan jos abortin tekee. Kyllä omasta elämästään saa itse päättää.
Ja minä tiedän kyllä että me tehdään ne lapset, jotka tehdään, samaan syssyyn ja sit multa piuhat poikki, niin ei tarvitse miettiä enää. Jos tarkoitat tuolla naljailulla sitä keskustelua että itse päätän milloin lapsia teen.
Jos itselleni sattuisi vahinkoraskaus silloin kun se ei sovi elämäntilanteeseen, tekisin abortin.
rosalee se on niin varma, että hänen elämänsä menee kuten suunniteltu. reppana.
Sano nyt mikä tuossa nyt taas sitten meni väärin? Lyön vetoa ettet osaa perustella. Minä EN ole sanonut että elämäni menee aina suunnitelmien mukaan, mutta jokainen herran tähden on oman onnensa seppä ja elämänsä päättävä elin. Että sano mitä sellaista olen kirjoittanut mikä ei ole mahdollista toteuttaa?