[QUOTE="hmm";22504484]Mulla on monia ystäväpariskuntia, jotka on kihloissa, mutta hääpäivää ei vielä ole päätetty. Mun mielestä se ei ole mitenkään väärin. Monet näistä pareista on olleet jo useita vuosia yhdessä ja kihlaus oli "seuraava etappi" ja osoitus vahvasta sitoutumisesta. Suurin osa näistä pareista tulee kuitenkin ihan varmasti menemään joidenkin vuosien kuluttua naimisiin, mutta ei mun mielestä kihlaus velvoita päättämään hääpäivää samantien.
Olen naimisissa ja kun mun mies kosi, niin ei me heti päätetty päivää. Siis varmaan parin kk:n kuluttua jo oli päivä tiedossa ja reilu vuoden kuluttua mentiin naimisiin, mutta mitä sillä on väliä kuinka kauan kihlaus kestää??[/QUOTE]
Ei tässä (muistaakseni) kukaan ole määritelly kuinka kauan kihlaus saisi maksimissaan kestää...?
Olen naimisissa ja kun mun mies kosi, niin ei me heti päätetty päivää. Siis varmaan parin kk:n kuluttua jo oli päivä tiedossa ja reilu vuoden kuluttua mentiin naimisiin, mutta mitä sillä on väliä kuinka kauan kihlaus kestää??[/QUOTE]
Ei tässä (muistaakseni) kukaan ole määritelly kuinka kauan kihlaus saisi maksimissaan kestää...?