V
vieras*
Vieras
Onko teillä muuten lyhemmät pyhät kuin mulla? Kaikki jauhaa koko pyhistä, mulla on ainaki tää ja huominen vapaata.
No autoa toki rassataan myös tänään ja huomenna, kunhan ensin selvitään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onko teillä muuten lyhemmät pyhät kuin mulla? Kaikki jauhaa koko pyhistä, mulla on ainaki tää ja huominen vapaata.
OT: onko ruotsinristeilyt tai pidenetyt viikonloppumatkat muuten parisuhteessa kielettyjä? Tuli vaa mielee tämän ketjun sisälöstä tälläinen kysymys?
Mikä tässä oikeasti ap:ta harmittää? Sähän voit samat temput tehdä ja lähteä vaikka pikku matkalle.
Ensiks täällä mammat kilpaa kilpailee siitä kuka on rennoin vaimo ja kuinka hiekkapillut ja nutturat kireellä olevat akat saisivat asua yksin. Nyt sitten miehen kuskaaminen ja auttaminen pitämään hauskaa onkin alistuvan vaimon merkki
Mä pidän kuskaamista auttamisena mikä kuuluu parisuhteeseen. Turha on itse pyytää mihinkään apua jos toista ei voi auttaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30759954:Toisaalta se auttaminen pitäisi kai näkyä vastavuoroisesti siinäkin, että mies ottaisi myös naisen huomioon, eikä niin että ne "parisuhteen kivat eleet" ovat olemassa vain miehiä varten, eikö?
Kyydityksen pyytäminen uusavutonta? Onko sulla nyt termit ihan kohdilaan?