Mies ei sitten tullut kotiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierastus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos mies ei näe toiminnassaan mitään vikaa eikä muutu, niin naisen pitää joko muuttua itse (niin, ettei enää oletakaan mieheltä mitään, ei pety kun mies käyttäytyy kuten ennenkin, ei itke eikä valita kun mies on sellainen kun on), tai pistää mies muuttamaan muualle/muuttaa itse.

Ugh. Olen puhunut.

Sieltä se sitten tuli, ajoissa jopa ja naama ihan myttyrällä. Oli ottanut taksin, joka makso reilut 100?. Ens kerran kun valittaa mulle rahan käytöstä, niin huomautan tuosta kyllä. Yöllä kun oli ilmainen bussi tarjolla. Saattaa vain olla, että syyttää mua siitä että on joutunut ottamaan taksin.

Niin tietenkin, mutta silti sun pitäisi näyttää, että kiukuttelulla ei ole mitään vaikutusta suhun. Aikuinen ihminen on vastuussa itsestään. Ei ole sun syy, jos ei pidä lupauksiaan.

Meillä on sovittu, että kapakissa käydään molemmat vuorollamme, eikä kumpikaan lähde mihinkään jatkoille. Kotiin tullaan viimeistään valomerkin jälkeen, maksimissaan grillin kautta, kumpikin. Ja elämä on täällä kotona, se yhdessä valittu perhe ja koti.

Tänään sitten, otin vahingosta takas ja lähdin kaupungille ostoksille heti töiden jälkeen. Ilmoitin vain miehelle, että nyt on mun vuoro päästä. Ostin itselleni aivan mahtavat saappat :)

Yhteistyössä