Mies ei sitten tullut kotiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierastus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Kaikkea naiset kestää, sietää ja hyväksyy :(

Täydellisiä miehiä ei taida olla kuitenkaan olemassakaan?

Ei, kuten ei täydellisiä naisiakaan :D
Mutta kamalan surullista on tuollaista lukea :| , ja se tuntuu vieläpä olevan yleistä monessa perheessä :/

Meillä kun tää miehen oma elämän puute on ainoa "vika" miehessä, niin olen tuota jotenkin jaksanut

Mutta kamalan surullista on tuollaista lukea :| , ja se tuntuu vieläpä olevan yleistä monessa perheessä :/

Meillä kun tää miehen oma elämän puute on ainoa "vika" miehessä, niin olen tuota jotenkin jaksanut

Mutta eikö se, että mies pääsee joka paikkaan ja sinä et koskaan mihinkään (näin kärjistäen) ole sellainen "vika" joka vaikuttaa jo vähän kaikkeen? Arjen jaksamiseen, parisuhteeseen? Onhan sullakin täysi oikeus saada sitä omaa aikaa, viikoittain :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Hölömö:
Samanlainen "mies" löytyy täältäkin, nykyään on jo ihan normaalia että ei tule yöksi kotiin, ja juopottelee joka viikonloppu joskus molempina päivinä ja joskus viikollakin lähtee "parille" ja tulee kotiin (jos tulee) viiden aikaan aamusta. Mulla ens viikolla työpaikan pikkujoulut niin aion tehdä sille saman, saa maistaa omaa lääkettään.

Meillä ei onneksi ole asiat ihan yhtä huonosti

Samanlainen "mies" löytyy täältäkin, nykyään on jo ihan normaalia että ei tule yöksi kotiin, ja juopottelee joka viikonloppu joskus molempina päivinä ja joskus viikollakin lähtee "parille" ja tulee kotiin (jos tulee) viiden aikaan aamusta. Mulla ens viikolla työpaikan pikkujoulut niin aion tehdä sille saman, saa maistaa omaa lääkettään.

Niin.. Vielä..

Tiedätkö ap niin minäkin jokin aika sitten ajattelin että menköön nyt kun muuten menee mukavasti, mutta kun antaa löysät ohjat niin meno vaan yltyy ja mikään "vapaa-aika" ei kohta riitä.
Ja mikä oikeus miehellä on tulla ja mennä miten haluaa ja nainen joutuu yksin pyörittämään arjen ja perumaan omat menonsa?
Kynnysmattona eläminen ei ole mukavaa.

Mutta eikö se, että mies pääsee joka paikkaan ja sinä et koskaan mihinkään (näin kärjistäen) ole sellainen "vika" joka vaikuttaa jo vähän kaikkeen? Arjen jaksamiseen, parisuhteeseen? Onhan sullakin täysi oikeus saada sitä omaa aikaa, viikoittain :hug:

Tottahan tuokin. Meillä asiaa hankaloittaa miehen reissutyö japitkät työpäivät. Usein on jo työn takia pois ainakin 2 arki-iltaa viikossa. Sen lisäksi mies haluaisi harrastaa ja saada lepäillä rauhassa kotona. Tuohon yhtälöön ei millään meinaa saada mahtumaan mulle omaa aikaa, jos halutaan joskus viettää aikaa perheenäkin..

Alkuperäinen kirjoittaja aikaa myöten on..:

Niin.. Vielä..

Niinpä... VIELÄ... luuletko että meillä on aina ollut tällaista..

Tottahan tuokin. Meillä asiaa hankaloittaa miehen reissutyö japitkät työpäivät. Usein on jo työn takia pois ainakin 2 arki-iltaa viikossa. Sen lisäksi mies haluaisi harrastaa ja saada lepäillä rauhassa kotona. Tuohon yhtälöön ei millään meinaa saada mahtumaan mulle omaa aikaa, jos halutaan joskus viettää aikaa perheenäkin..

Itsekäs mies! Mä en sietäis tuollaista!

Jospa sun mies ei vaan muistanut sun menoa? Meillä vaimon pitää muistuttaa omista menoistaan tai en muista millään, tahallista tuo ei ole.. Epäreilua kuitenkin jos vastuu lapsista on sinulla silloinkin kuin miehesi on vapaalla.

Itsestäänselvyys taidan olla minäkin,kun meillä toi meno jatkuu taas. Omaa syytäni kun annoin sen viimeksi vielä anteeksi. Nyt ei jaksas enää valehdella lapsille missä isi on ja miks äiti itkee.. :'(

Alkuperäinen kirjoittaja isä kahdelle:
Jospa sun mies ei vaan muistanut sun menoa? Meillä vaimon pitää muistuttaa omista menoistaan tai en muista millään, tahallista tuo ei ole.. Epäreilua kuitenkin jos vastuu lapsista on sinulla silloinkin kuin miehesi on vapaalla.

Tuosta mun menosta puhuttiin pari tuntia ennen miehen lähtöä. Joten luulisi, että olisi muistanut. Minulla kun ei noita menoja usein edes ole muistettavaksi.

Ai ei ole elämää, kun lapsia. :o Kiva asenne miehellä. Meillä ainakin mies nauttii elämästä lasten kanssa. Tekee raskasta työtä, mutta jaksaa kyllä leikkiä lasten kanssa ja osallistua kodin arkeen. Sun miehes on tosi itsekäs ja saisi kyllä muuttaa asennettaan pikaisesti. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja hkh:
Ai ei ole elämää, kun lapsia. :o Kiva asenne miehellä. Meillä ainakin mies nauttii elämästä lasten kanssa. Tekee raskasta työtä, mutta jaksaa kyllä leikkiä lasten kanssa ja osallistua kodin arkeen. Sun miehes on tosi itsekäs ja saisi kyllä muuttaa asennettaan pikaisesti. :hug:

Elämää on kaverit, baarit, salilla käynti jne. ei ne mitä tehdään lasten kanssa.

ei tosiaan tollainen vetelis. Mies ei onneks oo käynytkään ikinä jatkoilla tms. Jos lähtis niin tekisin samoin. Muutenkin tuo on hyvä keino näyttää välillä miehelle miten se käyttäytyy kun heittytyy samanlaiseksi kuin se!!!!

Elämää on kaverit, baarit, salilla käynti jne. ei ne mitä tehdään lasten kanssa.

Siinä tapauksessa miehen pitäisi olla sinkku - ja se on loppujen lopuksi aika helposti järjestettävissä :kieh:

Ei niiden kotona odottavien olokaan voi kovin hyvä olla, kun näkee että iskää/miestä kiinnostaa kaikki muu enemmän kuin oma perhe :(

Alkuperäinen kirjoittaja minddu:
Itsestäänselvyys taidan olla minäkin,kun meillä toi meno jatkuu taas. Omaa syytäni kun annoin sen viimeksi vielä anteeksi. Nyt ei jaksas enää valehdella lapsille missä isi on ja miks äiti itkee.. :'(

:hug: Meillä sama meininki... ei tällaista jaksa, ei henkisesti eikä fyysisesti (valvoo yöt kun miettii missä toinen on, masentaa ja kaiken joutuu tekemään yksin)

Mitä näihin juttuihin voi enää sanoa? Monilla näyttää tällä palstalla kuvio olevan sama, sen verran usein näitä tämän tyylisiä aloituksia täällä on. Surullista.

Tuon tyyliset miehet kävelevät teidän ylitsenne ja pyyhkivät vielä jalat mennessään niin kauan, kun annatte miestenne tehdä niin.

Yhteistyössä