Loppukiertolaisten oirepino

mä koitan saada ajan nyt aamusta lääkäriin,eilen illalla vahvistu tosi kovaks noi alamahakivut ja tuntu etenkin oikealla puolen varmaan kolmen tunnin ajan,sitten ne muuttu sellaseks menkkajuilimiseks tasasesti selkään ja mahaan.lämmöt oli melkein 38.et jos en oo paksuna niin pakko käydä näytillä että kattoovat ettei oo joku muu tulehdus kyseessä..soitin päivystykseen illalla niin ne sano et jos yön yli pärjää,niin aamulla pitäs sit mennä näytille.. :attn:
 
Mä testasin kans eilen first signal-testillä, koska olin illalla menossa kaverin kans käymään ulkosalla. Negahan se oli, viivanpaikka (mulle ensimmäinen, en oo aiemmin tienny mitä se varsinaisesti tarkottaa) tuli tunteja myöhemmin. Tätiä tässä odottelen siis tulevaksi, vielä ei aamulla pukannut, mutta eiköhän se sieltä pian..
 
Mulla tänään dpo5, rinnat aristaa ja voidemaista valkkaria havaittavissa. Pääkin on ollut tänään kipeä :( Toivotaan, että johtuu siitä, mitä me kaikki itsellemme toivomme, vaikka epäilys on suuri, sillä peti hommat jäi aika vähälle oletetun oviksen aikaan...
 
Tein huvikseni testin tänä aamuna että nään olisko siinä edellisessä ollu vikaa, mutta samanlainen haamu tuli tänäänkin... kuitenkin dpo7 vasta ja muistan viime raskaudessa testanneeni kans liian aikaisin ku mies käski niin samalainen haamu oli silloinkin ja sitte viikon päästä oli kans haamu hieman tummempi ja siitä viikko niin näky vasta kunnolla rv 5. Ihana olo ku ei oo kuitenkaan asia kanssa mitään paniikkia tai pakkoa, mutta miettii vaan näitä oireita ja tätä pientä tuhrua ja aikamoisia polttoja mahassa tänään...voipi olla hyvä merkki tai sitte ei...pääasia että jotain tapahtuu :LOL:
mä en oo koskaan nähny miltä se viivan paikka testissä näyttää, onko se punainen kuitenkin? Mulla näissä haamuissa on kuitenkin se punainen väri..
Kysyin mieheltäni että voisko se tehä ton yhen testin että näkee tuleeko sillekin haamu, mutta ei suostunu :LOL: Mielenkiinnosta haluaisin tietää...
Mulla on lämmöt korhonnu 36.8 ku se on sen 35.8-36.3.
 
Onnellinen Viivanapikassa ei ole väriä, ainakaan selvästi erottuvaa :) Se on sellainen "harmaa" viiva, joka ei yleensä edes tiirailematta näy. Erikseen on sitten noi roskishaamut, joihin saattaa sitä väriäkin tulla...
 
Mulla on sitte varmaan niitä roskishaamuja nyt vaikka oon elämässäni paljon testejä tehny ja säästänytkin niitä niin koskaan ei oo roskishaamuksi muttuneet. Vaikka kuinka joskus olisi toivonut että joku viiva edes tulis ees myöhemmin niin ei... Eikö sull oo nyt dpo5 aika samat luvut mulla dpo7..Nyt liput korkeelle.....
 
^Roskishaamut tulee sen testausajan jälkeen, tosin sen varmaan tiesitkin :D Mä en muihin ole saanut vääriä roskishaamuja, paitsi first signalin kasetti malliseen ja sitten predictori oli ihan susi! 2 testiä tein, molempaan tuli selvä värillinen haamu viiva, ja en siis olluta raskaana!
Mutta toivotaan, että sulla noi haamut muuttuu ihan kunnon plussaks, ja jotta mäkin saisin sen plussan sitten puolessa välissä kuuta, kyllähän niitä ihmeitäkin tapahtuu :)
 
aamulla kävin lääkärissä,testi näytti negaa.käski testailla uudelleen ens viikosta.mä sanoin sille lääkärille kyllä et mulla ei pitäs tulla menkkoja vielä viikkoon,niin se sano et otetaan kokeeks testi jos siinä näkys.mitään tulhdusta ei pitäs olla,sen verran ottivat tulehdusarvoja ja muita.et vielä ois mahikset raskauteen,nyt kun tulehdus on pois suljettu.pidän kovasti peukkuja pystyssä :heart:
 
Mimma kysyitkö paljon hcg arvosi oli?
Mä kävin apteekissa ja ostin prediktorin herkän testin joka näyttää 4 vuorokautta ennen ku menkat alkaa ja sitte jonku toisen jonka herkkyys on se kymppi, se apteekin testi ei oo ollu yhtä herkkä ku noi. Haastattelin sen myyjän sieltä ja se haki mulle tietoja ja sitte se sanoi ettei ovis testillä ole mahdollista todeta hcg hormonia eli raskautta mutta mä päättelin että koska ovis testi mittaa ilmeisesti keltarauhashormoonia ja kun tulee raskaaksi niin sen hormoonin johdosta raskaus pysyy päällä kunnes istukka alkaa tuottaa tarpeeksi hcg:tä joten siihen se pohjautuu toi ovis testi että jos se oviksesta viikon vielä näyttää plussaa niin keltarauhanen tuottaa hormoonia joka on yksi raskausoire... ymmärsikö kukaan. Gyne on selittäny mulle ton keltarauhasrakkulahomman. Menkat ku alkaa nii keltarauhanen surkastuu ja sitte ei ovistesti näytä enää plussaa...
 
Onnellinenx5 mie voin kyllä käsi sydämellä vannoa, jotta ovistesti näyttä myös raskauden!! =) niin kuin siekin arvelit sen tekevän ..tein sellaisen raskauduttuani ja hyyyvin vahva viiva tuli. keskenmenon jälkeen oli kohdun tyhjennys 2.2 ja 3.3 kokeilin huvikseni taas-O-testillä..tuntui, että oikein "paloi" kiinni se viiva siihen testikohtaan ja välittömästi kun virtsa imeytyi, jäi sellaiseksi oikkein syvän viininpunaiseksi!!

Tein tyhjennyksen jälkeen useita R-testejä, jotta näin milloin hcg laskee siihen alle 10..myös kiinnostuksella O-testeillä testailin(herkkä 10) ja meni aika pitkään, ennen kuin viiva ei ollut enää yhtä vahva, kuin kontrolli viivanen. O-testin viiva haaleni R-testin viivan kanssa yhtä matkaa..kun R-testiin ei tullut enää viivasta, ei tullut O-testiinkään enää, kuin haamun Iso Äiti ;) . O-testi siis toimii näinhin..toisilla näyttää alkaneen raskauden jo ennen R-testiä, toisilla taas vasta kun R-testi on näyttänyt plussaa..että näin.. :wave:
 
okei siis se apteekin täti ei tienny oikein mistä puhui olisko kuitenkin niin että koko raskauden ajan on keltarauhashormoonia enemmän ja sen vuoksi kulkee siis käsikädessä hcgN kanssa koska molempia on raskausaikana niin molemmat näyttää raskauden mutta eri hormooneista, siinä voisi olla järkeä koska keltarauhashormonia erittyy siinä alussa niin paljon enemmän kuin hcg:tä joten tunnistaa sen takia raskauden ennen raskaustestiä.
 
Kärsivällisyys kunniaan :D no joo kohta alkaa mennä munkin kärsivällisyys sillä nyt täti jo 9-päivää myöhässä :D oon nyt heräilly kolmena yönä peräkkäin keskel yötä saamatta enää kunnolla unta, joko nälän tai niinku nyt pienen kiertävän olon takia :( nytkin kello 03:50 ja oon taas hereil. Rintojenki oon huomannu aristavan ihan niinku oviksen aikoihin yleensä ja valkkariki on muuttunu maitomaiseks ja runsaanmaks ku yleensä ennen tätiä, no mutta viisi päivää vielä testailuun jäljellä kahtotaan vahvistuuko nää kummalliset oireet viel siks vai pörrääkö täti kehiin :) nyt mä koitan saaha unen pääst taas kiinni god nihgt! plussia toivoen :heart:
 
Hieno homma onnellinen x5 :flower: ja onnea.
Mimma86 kyllä sinne varmaan voi soitella jälkeenpäin ja kysellä,heti ma puhelin käteen ja pirautat.
Hipsu86 mua jännittää niin sun puolesta, oot kyllä uskomattoman kärsivällinen =)

Mun viimeaikaset oireet: illalla oli menkka kipua, tiuhempaan saa käydä vessassa kun aijemmin,suu kuivuu.
Nyt olis niinkun kp 27/28-29 ja dpo 9 tai 12. ei voi nyt varmaks sanoo kun oireita oli molempinä päivinä.
Eli vähän oli ovis myöhässä kun tuli aikalailla ressattua ennen sitä(oli neidin 1-v synttärit ja äiti oli vähän hermona yms). Eli kierto venyy todennäköisesti ens viikkoon,no to-pe pitäs viimestään menkkojen tulla. Kuinka ihmeessä sitä oikeen malttaa...???
 
Onnellinen x5 vielä kerran onnea :flower:

Täällä siis kp 29/27-29. Mahaa juilii ja kohta se täti tulee, ärsyttää että antaa nyt näin odottaa :headwall: :headwall: Ennen oli aina selvä peli kierto 27pvää, ja aina aamulla alko menkat. Ota tästä taas tolkkua..
 
Mun on testailtava nyt kokoajan ku mulla on noita lääkkeitä joita ei saa missään nimessä syödä raskausaikana, joten lopetin ne ekaan haamuun ja sit jos menkat alkaa niin voin ottaa tarvittaessa niitä taas. En usko tohonkaan testiin ja tein taas päiväpissasta uuden prediktorin ja aivan tosi haalea viiva, joten nyt vaan odotellaan ja elellään. Kamala väsymys iski taas
 
BlondeMonsoon: Se on kyllä ihan yli ärsyttää kun tietäää että menkat alkaa ja sit ne vaan antaa odottaa. Vaikka eihän sitä kirvestä ole vielä heitetty kaivoon ja mitä vaan voi tapahtua, mutta on se "helpompi" kun ajattelee että ne alkaa kohta, jos sit ei putoais taas niin korkealta.
Ootko bongannut ovista missä vaihessa kiertoa?
 

Yhteistyössä