Loppukiertolaisten oirepino

Kyllä ne lämmöt pääsääntöisesti on koholla ovulaatiosta kuukautisiin saakka, kun menkat alkaa niin lämmöt laskee normaalitasolle. Mulla on ollu ainakin joka yrityskierrossa juurikin näin, enkä siis ole ollut raskaana lämmön noususta huolimatta. Pointti on se, että jos on raskaana, lämmöt ei laske, vaan pysyvät koholla alkuraskauden ajan. Noi pesun sivut on hyvät, siellä on kaikki selkeesti selitetty, ovulaatiosta ja hedelmöittymisestä jiiännee :)
 
BM Juuri noin ajattelinkin sen olevan, että lämmöt nousee ovikseen ja laske jos kuukautiset alkaa jos on raskaana niin ei lske.
Mulle tuli tänään kaksi viivaa apteekin testiin, tosin aivan himmeä toinen viiva mutta näkyy kuitenkin, mulla vasta kp 17 dpo6 mutta oviksen aikaan mulla olilämmöt kyllä tän mukaan ahaalla ja jos testi nyt jo näyttää plussaa niin ovis on ollut sillon aiemmin eli ehkä jo kp 9.
En oikein voi uskoo tota testiä miten jo nyt näyttää, viime viikolla tein nega testin sen km:n takia. Mulla tosin on kaikki raskausoireet ja mieshän tän taas arvasennen testin tekoaja jopa osti testit ja käski tekeen ku silmien väri oli muuttunu vahvemmaksi kaksi päivää sitten eli sen mukaan hormoonitasoolisi muka noussut silloin... aika miesmulla :LOL:
 
oon ollut räkätaudissa jo reilun kk:n,en oo lämpöjä pahemmin mittaillu vasta kun nyt tuli lisää selkeästi flunssaoireita enemmän.uskon kyllä et toi lämpömenetelmä pitää varmaan kutinsa,mut ite en oo siihen sen enempää perehtyny,viimeks tärppäs heti ekasta kierrosta,ja nyt on vasta ekat menkat,jotka pitäs tulla,niin en oo vielä "aktiivisesti" perehtynyt noihin kikkoihin.enkä mä noihin lämpöihin tota raskausepäilyä pohjaa,vaan siihen et noita muita oireita on ollut jo viikon päivät.mut kuten sanoin,ei voi muuta kun viikon opotella niin sit on fiksumpi :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen x5:
Mimma eikö meillä ollu ovikset suurinpiirtein samaan aikaan, noin viikko sitten... mä lähen ny labraan ottaan sen hcg:n verestä ei tartte miettii tota viiva hommaa..
Miten sä pääset labraan veritestiin, kun kp:t noin pienet? :eek: Täällä pääsee pissatestiinkin vasta menkkojen ollessa vähintään viikon myöhässä. Ehkä haamuilevana pääsee aikaisemmin, mutta veritestiin on tosi vaikea päästä. Tiedäthän, että siihen veritestiin tarvitaan lääkärin lähete, vaikka pissatestin voikin vain marssia otattamaan?
 
Onnellinen x5 sinun mihellä onkin oikeen mukava 6 aisti =) Kuinkas siellä labrassa kävi, koska saat tulokset???Jännää!!
Joko Hipsu olet saanut selvyyden olotilaan??
Mimman kans saadaankin sit jännäillä melkein samoihin aikoihin B)
Jokos BM kohta pääset testailemaan??
Entäs MG mikä on tilanne??

ON. Täällä on olotila normalisointunut, ei ole oireita kumpaankaan suuntaan siis ihan normi olo.
Menkkojen pitäs tosiaan alkaa su-ma ja tuhruvuodon sit pari kolmen päivää aijemmin, eli vkl todennäköisesti saadaan selvyys, ja ruvetaan laskeen uutta ovis ajankohtaa. :)
 
Mulla on tilanne entisellään. kp30/23-47 ja dpo15 meneillään. Oireita on paljon, menkkajuilinnat lisääntymään ja voimistumaan päin. Uusimpia oireita on silmän elohiiri, huimaus, päänsärky ja satunnainen närästys (lähinnä illalla). Testi näytti eilen negaa ja huomenna testaan seuraavan kerran.
 
Mä säästin sen km:n jälkeen sovityn hcg testin juuri tähän tilanteeseen. Eli totesin apteekin testillä viime viikolla negan ettei oo jääny mitään km:stä vaikka onhan mulla ollu jo kaksi ovista ja menkat sen jälkeen. Nyt sitten käytin sen ässän eli säästetyn hcg labran ku toi haamu tuli niin ei tartte miettiä.Mä olin kyllä ovela... Kyllä sen hcg veritestin saa lääkäriltä ku perustelee sen vaikk migreenillä,koska migreenilääkkeitä ei saa syödä jos on raskaana. Mä oon oppinu kieroilee noitten juttujen kanssa. Kokeilkaa tekin joitain temppuja :LOL:
 
Ainiin yhden aikaa soitan tuloksen, olen onnellinen jos se on edes yli 25 niin sitten pääsen ultraan gynenpolille koska sitte ne ei tiedä onko kyseessä vanhaa jäämää vai uusi raskaus, mätiedän ettei oo vanhaa jäämää, mutta ne ei, taas kieroillaan :LOL: Viimeksi pääsin 10 päivän välein sinne ultraan koska halusivat varmistella samasta syystä tilannetta joten sitte jos on plus niin taas on sinne portit auki.....oikeesti oveluus kannattaa näissä jutuissa!!!
Mutta hei vielä ei oo totuus selvillä eikä mun auta innostua edes, jännää vaan.
 
Nassi84: En oo kauheen toiveikas tärpin suhteen, tänään kp27/27-29 mutta mitään oireita ei ole raskauden suuntaan :( Mulla on kierto tosiaan tasan sen 27pvää ollu jo useemman kuukauden, joten huomenna tulee täti, olen siitä melko varma. Surkuhupaisaa tässä on se, että viime kesäisen keskenmenon seurauksena mulla oli tossa muutama kierto talvella raskausoireita täynnä, se oli oikeestaan vielä kurjempaa, kun alko olemaan jo ihan varma että raskaana ollaan. Nyt ovis hyödynnettiin niin perinpohjasesti, että sillä mielellä jurppii, ettei tartu solut jo toisiinsa ja sitten kohtuun :headwall:

macy gray: Uskon sun kohdalla myöhäseen plussaan. Mullakin on ekasta raskaudesta ja myös tuosta keskenmenneestä tullut plussa vasta, kun menkat on ollu ainakin kolme päivää myöhässä. Sulla toi kierron pituus on aika isolla haarukalla, joten mitä vaan voi vielä tapahtua, toivotaan sitä plussaa nyt kovasti! +++++++ :whistle:

Onnellinen x5 saikin jo mun onnittelut tuolla toisessa pinossa, jeeee! =) macy kyseli, miten Ox5 pääsee verikokeeseen: johtunee siitä, kun on edellisestä keskenmenosta niin vähän aikaa, että hän päätti taktikoida ja käydä muka edellisen arvot tarkistamassa =) Ei sillä, että keskenmenosta mitään varsinaista hyötyä vois sanoa olevan, mutta musta on kiva jos voi edes tommosen edun käyttää kurjan kokemuksen jälkeen, eiks?

*muoks* Ox5 olikin näköjään samaan aikaan asialla :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen x5:
MG mulla oli viime raskaudessa juurikin toi silmän elohiiri homma!!!Tsemppiä!!
Alkuperäinen kirjoittaja Nassi84:
Kuulostaa MG lupaavalta =)
Toivottavasti pääset huomenna kertomaan positiivia uutisia tänne :)
Kiitos! =) Jännittää aika paljon. tulen sitten huomenna kertomaan mitä testi näytti. (toivottavasti positiivista :D)

Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen x5:
Mä säästin sen km:n jälkeen sovityn hcg testin juuri tähän tilanteeseen. Eli totesin apteekin testillä viime viikolla negan ettei oo jääny mitään km:stä vaikka onhan mulla ollu jo kaksi ovista ja menkat sen jälkeen. Nyt sitten käytin sen ässän eli säästetyn hcg labran ku toi haamu tuli niin ei tartte miettiä.Mä olin kyllä ovela... Kyllä sen hcg veritestin saa lääkäriltä ku perustelee sen vaikk migreenillä,koska migreenilääkkeitä ei saa syödä jos on raskaana. Mä oon oppinu kieroilee noitten juttujen kanssa. Kokeilkaa tekin joitain temppuja :LOL:
:D Kiitos vinkistä! :xmas:

BlondeMonsoon > Kahta edellistä kiertoa lukuun ottamatta mulla pysytteli pitkän aikaa kierrot 32-34, mutta senkin mukaan olen aikaisin testaamassa. Lämpöjen lasku ja nousu viittaa vahvasti siihen, että voimakas kipukohtaus oli ovis, joten sen takia olen jo hätäisenä tikutellut. Jos negaa näyttää vielä kierron ollessa 35 eikä tätiä näy, niin sitten olen ihmeissäni. Nyt tosin oireistoa tuli sotkemaan metut, joten ihan vakavissani en voi kaikkia uusia oireita ottaa.
 
mulla on tän päivän aikana alamaha ja -selkä kivut vaan lisäätynyt ihan kun ois menkat tuloillaan.ja lämpöä oli äsken jo melkein 38,et en tiiä jos tää vaan on jotain räkätautia.mut ei sinänsä oo räkänen olo,jomottaa vaan joka kohtaa ja äsken tosiaan mittari helähti noin korkeelle.ei millään jaksas viikkoa tuskailla.. :kieh:
 
Soitin arvon ja oli 2, kerroin haamusta. Lääkäri oli sitä mieltä että raskaus on niin alussa ettei näy missään testissä, mikäli edes olen raskaana, mutta mahdollista kuitenkin niinkuin meillä kaikilla. Mulla on kyllä arvo ollu ilman raskautta aina 0 mutta, odotellaan nyt. Käski kuitenkin lopettaa somac lääkityksen koska sitä ei saa syödä jos on raskaana.Mutta mulla olo että olen raskaana jamies ja äitikin niin väittävät. Ainiin lääkäri sanoi myös ettäapteekin testi on aivan yhtä varma kuin hhcg verestä otettuna, eli jos se on mulla ihan alussa, niinku onkin.. tässä pitää elää nii ku olis raskaana ja ajatella ettei oo :LOL:
 
Testit voi näyttää plussaa muutaman päivän ennen menkkojen alkamista, jopa viikkoakin ennen, verestä ei näy myöskään aiemmin.mulla kuitenkin noin 10 päivää vielä menkkoihin ja nyt tulee ientä tuhrua.....mikä kuulemma hyvä juttu =)
 
Testit voi näyttää plussaa muutaman päivän ennen menkkojen alkamista, jopa viikkoakin ennen, verestä ei näy myöskään aiemmin.mulla kuitenkin noin 10 päivää vielä menkkoihin ja nyt tulee ientä tuhrua.....mikä kuulemma hyvä juttu =)
 
mä ajattelin maanantaihin asti kärvistellä ja ostaa sit sen apteekista testin joka näyttää n.4 pvä ennenkö pitäs menkkojen tulla.torstaina pitäs alkaa,eli jos nyt jotain on niin hyvällä mäihällä vois sit näkyä.toivossa on hyvä elää :LOL: mut tietenki sillä edellyteksellä et tää oireilu jatkuu viikonlopun yli..
 
nassi84: en oo edenny asiassa viel mitenkään :D tänään täti siis jo viikon myöhässä mut mä aattelin pitkittää testausta viel ens viikkoon ni sit jos ei tätiä kuulu ni vois testata ku tulee kaks viikkoo täyteen ni olis sit varma tulos :D en haluu hötkyillä tän asian kans ettei tuu turhia pettymyksiä, ja vaik olisinkii raskaana ni sehän vois mennä viel helposti keskenkii joten pistän jäitä hattuuni ja oottelen rauhas tätiä :)
 
Hipsu86 oot kyllä aika kärsivällinen jos maltat odottaa, hyvähän se on odottaa jos vaan tosiaan malttaa. Yleensähän kärivällisyys palkitaan, bd

Aikas jännät paikat on nyt sitten monella tulevina päivinä, on tää odottelu inhottavaa. Varsinkin jos saa todeta taas vaan odottaneensä menkkoja.
Itsellä on kyllä kans semmonen fiilis että ei ole tärppiä käynyt, on hieman ärsyyntymistä ilmassa. Ja sit vielä ärsyyntyy lisää kun ajattelee että kohta alkaa menkat. No ei auta kun odottaa...
 
Mies antoi hieman palautetta mun herkkyydestä kiukustua ja ottaa pienetkin asiat henkilökohtaisesti. Kieltämättä mä en normaalisti suutu näin helposti enkä näin voimakkaasti. Voi kun tämäkin olisi oikea oire eikä vaan stressin tai väsymyksen aikaan saama ilmiö! Esikoista odottaessa olin kuin takamukselle ammuttu kesken talviunien herännyt karhu, joten olen toiveikas.

Ajoittain kipuilee aika kovasti, mutta vielä ei ole tarvinnut ottaa lääkettä. Lääkekaapille joudun suuntaamaan, jos täti saapuu. menkat on tosi kivuliaat, mutta onneksi sentään siedettävämmät kuin ovulaatio.

Onnellinen x5 > b:)d

hipsu86 > Sulla on mieletön kärsivällisyys! Mä en pystyis tuohon kuten on huomattu. :ashamed:

Aamulla testaan. Jännittää.
 
Testaus onnea kaikille!!!:wave::heart:..tulen päivällä(pe) jo kurkkaamaan mikä tilanne.. ;)

..itselläni km:n(2.2) jälkeen Ovis bongattu ja vaavia edelleen toivotaan:heart: menossa dpo7..menis päivät vaan nopsaan =)..kärsimätön olen..:p
 

Yhteistyössä