Nassi84: En oo kauheen toiveikas tärpin suhteen, tänään kp27/27-29 mutta mitään oireita ei ole raskauden suuntaan
Mulla on kierto tosiaan tasan sen 27pvää ollu jo useemman kuukauden, joten huomenna tulee täti, olen siitä melko varma. Surkuhupaisaa tässä on se, että viime kesäisen keskenmenon seurauksena mulla oli tossa muutama kierto talvella raskausoireita täynnä, se oli oikeestaan vielä kurjempaa, kun alko olemaan jo ihan varma että raskaana ollaan. Nyt ovis hyödynnettiin niin perinpohjasesti, että sillä mielellä jurppii, ettei tartu solut jo toisiinsa ja sitten kohtuun :headwall:
macy gray: Uskon sun kohdalla myöhäseen plussaan. Mullakin on ekasta raskaudesta ja myös tuosta keskenmenneestä tullut plussa vasta, kun menkat on ollu ainakin kolme päivää myöhässä. Sulla toi kierron pituus on aika isolla haarukalla, joten mitä vaan voi vielä tapahtua, toivotaan sitä plussaa nyt kovasti! +++++++
Onnellinen x5 saikin jo mun onnittelut tuolla toisessa pinossa, jeeee! =) macy kyseli, miten Ox5 pääsee verikokeeseen: johtunee siitä, kun on edellisestä keskenmenosta niin vähän aikaa, että hän päätti taktikoida ja käydä muka edellisen arvot tarkistamassa =) Ei sillä, että keskenmenosta mitään varsinaista hyötyä vois sanoa olevan, mutta musta on kiva jos voi edes tommosen edun käyttää kurjan kokemuksen jälkeen, eiks?
*muoks* Ox5 olikin näköjään samaan aikaan asialla