Alkuperäinen kirjoittaja BlondeMonsoon:
Menossa kp 20/27 ja dpo5, eli ihan en oo loppukierrossa, mutta yhden mahdollisesti ja toivottavasti kiinnittymiseen liittyvän oireen tulin tänne jakamaan, eli dpo3 ja 4 mulla oli maha ihan sekasin. Kyselinkin tuolla omassa pinossani, onko muilla ollut vastaavaa kiinnittymisen aikoihin edellisissä raskauksissa, ja yksi neljän lapsen äiti ja keskenmenoja kokenut kertoi, että hänellä on AINA kiinnittymisen aikaan ollut sama homma =) Toisaalta voi kuulemma johtua keltarauhashormoonin kiukuttelusta oviksen jälkeen, mutta kyllä vähän toivoa sain tuosta asiantuntijalausunnosta :heart:
Oho, mullakin oli vatsa sekasin (pari edellistä päivää ) Ja tänään oli lämmöt laskenut, että voiskohan mun pienokainen kiinnittyä vasta?
Niitä muista oireita on
*jatkuva nälkä jo kolmatta päivää
*vuoronperää kylmä ja kuuma
*pieni ällötys (tänään alkoi)
*pieni väsy (saattaa kyllä johtua olympialaisista
)
*sylkiovistesti plussa nyt pari päivää
*turvonneet limakalvot poskionteloissa
Ja kun tänään tein testin, se oli ihan negatiivinen. Ja tänään menossa kp19, ja ennen kun kukaan kerkiää ihmettelemään, niin mulla oli luultavasti ovis aika ajoissa (ehkä kp9 ). kp 13 tuli pari veriviirua pyyhittäessä ja eilen kp 18 ihan pikkutilkka rusehtavaa tuhrua... Eli jos ovis onkin ollut vasta tollon kp13 ja kiinnittyminen kp18, menis aika hyvin paperillakin
Eikös sitä hormoonia ala erittymään heti kun munasolu hedelmöittyy?
Että jos mä vaan oon niin herkkä että tunnen heti, ja sen takia plussa tulee vasta pitkän ajan jälkeen oireista
Ja jos se olis tyyliin oireiden perusteella eilen kiinnittynyt, niin koska sitä uskaltaa testata uudestaan? Maanantaina?
Tähän mun raskautumiseen alkokin heti tulla järkeä kun aloin näin kirjallisesti pohtimaan