Loppukiertolaisten oirepino

Tänään siis kp 32/29 eikä tätiä näy. mua jännittää ihan hirmuna, ja tiedän kyllä että rysähän taas ja kovaa maan pinnalle ku hanat aukeaa :LOL: Mutta toivotaan nyt ettei aukeis. Mä jopa yritin kokeilla kohdunsuuta aamulla, noh, en ees yltäny,oli siis tavallista taempana tai sitten mä vaan kuvittelen.

MUTTA, en voinutkaan mennä tänään töihin sillä yönaikana tuli kauhea flunssa ja lämmöt 37 ja risat. Olen semmosessa paikassa töissä johon ei voi mennä flunssasena. Nyt sitten päätin marssia kuitenkin apteekkiin ja käyn hakemassa sen testin ja tuun sitte kertomaan kuin kävi =)

Plussatuulia kaikille!
 
Tänään kp 24/29-30, dpo 10

-Aamulla lämmöt pomppasivat 37 asteeseen, kipeä en ole.
-Rinnat sivuilta kipeämmät kuin tavallisesti, muutenkin turvoksissa, mutta myös Luget turvottavat.
-Pieni vihlasu alavatsalla yöllä kääntyessä.
-Kahvi maistui pahalle tänä aamuna
-Meillä haisee kala keittiössä, mutta kalaa siellä ei ole;=)
-Eilen heräsin noin 8aikaan, nukuttuani pitkät yöunet ja jo 12 aikaan menin takaisin pvunille.
-Viluttaa enemmän

Plussaan, en usko, mutta katsompa kerrankin oireita näin loppukierrossa ja tämä on eka clomiavusteinen kiertoni.
 
Huh, lämmöt taas pomppas kymmenyksellä eilisestä. Väsyttää törkeästi ja nännikipua ei juurikaan, hyvin samanlailla menee kuin viime kierrossa. Sillonkin ensin oli nännikipu mutta se hävisi ja lämmöt myös nousivat useamman päivän aikana porrastetusti. Viime kierrossa dpo 8 oli lämmöissä dippi, saa nähdä miten huomenna. Sillon kun olin raskaana, yksi erilainen merkki oli rintojen kivuttomuus, kun normaalisti ennen menkkoja on arat nännit..
 
Täys negahan se oli! :kieh: Ostin kerralla digitaalisen ni ei tarvi haamujen kans pähkäillä. Harmittaa vähän ku oisin voinu tietysti pidätellä vähän kauemmin rakossa. Siinä paketissa tuli kuiten kaks testiä niin tuskin maltan olla huomenaamulla tekemättä sitä :LOL: jos ei siis tätiä näy..mutta hyvältä näyttää tällä hetkellä =) Flunssanen olo kyllä, nenä tukossa ja viluttaa ja 37 on lämmöt,liekö pelkkää vilustumista tai sitten ei :heart:

On sitä kaheli ku tuntuu että kaikki oireet on aina merkki raskaudesta :D

Mahdotontako Milloin ajattelit testailla? mulla tosiaan tänään vasta dpo9 ja negaa näytti. Ajattelinkin kyllä tosin että aika aikaisin testailen mutta minkäs sitä itselleen mahtaa B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ella-83:
Huh, lämmöt taas pomppas kymmenyksellä eilisestä. Väsyttää törkeästi ja nännikipua ei juurikaan, hyvin samanlailla menee kuin viime kierrossa. Sillonkin ensin oli nännikipu mutta se hävisi ja lämmöt myös nousivat useamman päivän aikana porrastetusti. Viime kierrossa dpo 8 oli lämmöissä dippi, saa nähdä miten huomenna. Sillon kun olin raskaana, yksi erilainen merkki oli rintojen kivuttomuus, kun normaalisti ennen menkkoja on arat nännit..
löytyihän täältä joku muukin jolla ollut rinnat kivuttomat kun raskautunut. itselläni aina oviksen jälkeen rinnat kipeytyvät ja nytten ei mitään kipua rinnoissa. kuluisipas päivät nopeampaa jotta voisi testailla
eilen tilasin netistä one step merkkisiä erittäin herkkiä testejä. nyt dpo 4
 
Kp 34/29 --> negaa

Uusi kirjoittaja ilmoittautuu, uusi on tilannekin.

Menkat eivät ole tulleet, mutta ei plussaa testeistäkään. Nyt on siis viisi päivää myöhässä ja ainoa muu oire vuodon väliinjäämisen lisäksi, joka voisi viitata raskauteen, on tällä hetkellä jatkuva pissahätä. Parin tunnin välein on käytävä vessassa ja ihan on rakko täynnä aina.

Kuinka todennäköistä olisi että olen raskaana vaikka jo kolme testiä tehnyt ja negaa näyttää? Menkat ovat aiemmin olleet ihan säännölliset.

Onko niitä, joilla neljännellä rv:lla vielä näyttää negaa, vai onko sellainen vain erittäin harvinainen luonnonoikku? Testasin herkällä Predictorilla kun menkat kaksi päivää myöhässä ja tänä aamuna prisman liuskoilla.. Raskaus olisi kiva yllätys :)
 
meillä on melkeen sama tilanne, mulla tänään kp 33/29, tosin kuitenkin vasta dpo 10,eli tietääkseni ovuloin viikon myöhässä,tosin ihan satavarma en ole. Voisko sullakin olla sama juttu että oot hedelmöittyny myöhemmin ja siksi ei vielä näy? Mä siis pidän olettamuksena että olemme raskaana :LOL: sillä minulla itselläkään ei ole koskaan ollut myöhässä kuin korkeintaan yhden päivän.

Täällä myös vessassa saa ravata jo pelkän pissahädän takia mutta tänään olen moneen otteeseen juossut sen takia että luulin menkkojen alkaneen :$ valkkaria siis lorisee :whistle: Ai niin ja aamulla oli oksettava olo puoleen päivään saakka (tai sitten mulla on hyvä mielikuvitus) :D

Plussatuulia meille kaikille, mä testailen taas huomena...
 
dpo8 ja flunssassa oon.. Muuten ei kummempaa, ihan sillon tällön munista vihlasee mutta ei paljoo mitään. Nännejäkään ei arista, tai hyvin vähän. Tosi neutraali olo loppukierroksi. Voisi epäillä etten ole edes ovuloinut, mutta kyllä mä melko varmasti olen.
 
Enpä tiedä. Ärsyttävää. Ei tätiä, vähän kyllä siltä tuntuu että tulisi kylään, mutta mitään ei tapahdu. Mulla ei ole valkovuotoa lainkaan, mikä on kummallista sekin.

Välillä tulee ihmeellisiä kuvotuksen hetkiä, mutta ne nyt voivat olla vain kuviteltuja. Ja paleleekin paljon, joskin kyllä minua palelee välillä muutenkin.

Kaikkein ikävintä on, että mitä kauemmin täti pysyy poissa, sitä enemmän ajatukset ovat siinä mahdollisuudessa, että olisin raskaana. Vaikka ei ole tissikipuja jne. Silti jotenkin sitä vain funtsii tätä vaihtoehtoa ja ehkä jopa valmistautuu siihen. Vaikka kun testi näyttää negaa, niin siihen pitäisi uskoa ennemmin kuin poikkeusraskauksiin, joissa plussat vasta tosi myöhään.

Eli mitä kauemmin täti odotuttaa itseään, sitä enemmän alkaa toivoa plussaa ja sitä enemmän tädin kylääntulo harmittaa.

Oviksesta en tiedä, en ole sitä tarkkaillut. Yleensä kun täti on kellontarkasti oven takana, niin en siksi ole asiaan sen enempää paneutunutkaan..

Tiivistettynä: täti tai plussa. Tänne nyt heti, kiitos :heart:
 
Mulla on samat ajatukset..mitä kauemmin menkat on myöhässä sitä enemmän alan kuvittelemaan olevani raskaana, tänään jo ajattelin että tottakai olen raskaana, miten muuten menkat ois myöhässä. Mutta eihän se välttämättä niin ole. Sitten putoaa ja korkealta ku täti kurvaa rytinällä kylään :( Mutta vielä on toivoa. Olen ajatellut että jos en tällä viikolla plussaa ja menkat edelleen myöhässä niin sitten en ole raskaana ja myöhästelyyn on joku syy.
 
Mie ajattelin testata viimeisen kerran ensi viikolla, kun täti ollut 2 vkoa myöhässä. Ja varmasti joka päivä ennen sitä, jos itseäni yhtään tunnen :LOL:

Siis ensi viikon jälkeen en enää testaa, vaan elän "onnellisena" ilman vuotoa :headwall:
 
Pakko kirjottaa tännekin. Lasta ei olla yritetty, ja tässä kierrossa on takana yksi keskeytetty yhdyntä. Nyt kuitenkin tilanne tämä; menossa on kp 29/?. Pari testiä tein viime viikolla, ja tuloksena oli yksi roskishaamu ja seuraavana päivänä nega. Oireita on kuitenkin..

- pari viikkoa kestäneet satunnaiset menkkajuilinnat ja selkäkivut
- ehkä n.8 finniä leuassa ( :eek: )
- turvonnut maha

- pahoivointiaallot
- tihentynyt pissaamisentarve
- satunnaiset päänsäryt
- väsymys
- levottomat jalat
- närästys

Että tällä listalla ei ole ihmekään että alkaa käydä vainoharhaiseksi! Odottelen vielä tämän viikon ja tilailen sitten testejä. Vauva ei ole ollut mitenkään ajankohtainen, mutta kummasti se kuumeilu vaan alkoi oireiden kanssa samaan aikaan.. Mies on sitä mieltä, että jos on "vahinko" tapahtunut, niin kiva juttu ja vauva on tervetullut. Muussa tapauksessa odotellaan ½-2 vuotta ennen seuraavan yritystä.
 
taas nega :( soitin jo neuvolaan ja sain onneksi ajan verikokeisiin tälle päivälle klo 10.30. Nyt siis kp 35/29..

Oireita: vielä nenä tukkoinen mutta lämmöt on laskenu vähän. alamahaa nippailee tämän tästä ja valkkaria.
 
Heips!
Mä tahdon kans liittyy joukkoonne =)
Mun tilanne on se että pikkukakkosta haaveillaan ja yritystä takana reilu vuosi.
Yksityiseltä lähdettiin hakemaan apuja ovuloimattomuuteen.
Marraskuun kierto paukkui kp 40 ja verikokeissa selvis etten ovuloinnut.
Joulukuussa otettiin clomit käyttöön, kp18 paikkeilla tunsin ovulaation, mut sitä ei testattu. Menkat tuli kp30. Nyt sitten Tammikuun kierros toinen clomikuuri samalla annostuksella.. viime kiertoon vedoten nyt menossa kp 35/30. Maanantaina (kp32) tein apteekin raskaustestin joka selvä nega ! No soitin eilen lääkärilleni, että mikäs nyt on! Verikokeista selvisi että olen ovuloinnut tässä kierrossa, vaikka ovistikut näytti kp10-20 negaa! kp20 lopetettiin myös harrastelu miehen kans! Lääkäri antoi ohjeeksi testata pe vielä raskaus ja sitte alottaa maanantaina terolut, jolla saadaan kuukautiset tulemaan! Tätä en tietenkään tahtois, vaan olla raskaana tietty!
Oireita:
Menkkakipuja nyt viikon, alavatsan juilintaa, nippailuja ...
Pari päivää ollut ällötystä, ellotusta! saattaa kyl johtua ihan tän asian jännittämisestäkin!
Tissit ihan pirun kipiät, mut ne on kyl aina ennen menkkoja ollu! eikä normaalisti oo näin pitkään..
Turvottaa ja vetämätön olo.
Samanaikaisesti kyl myös flunssaa, joka voi osaan oireista olla syy!

Mitä mieltä te ootte? Tää asia pyörii mun mielesä ihan hullun tavalla ja jopa ihan niin että häiritsee =( en kestä tällaista piinaa.. tulisivat sitte tai eivät! joko tai =)

Mikäli terolut joudutaa aloittaa, niin sitte clomit tuplataan seuraavaan kiertoon. Hyvät rakkulat (2 kpl) oli tässä kierrossakin et sen puolesta myös täydet mahdollisuudet odottaa vaikka kaksosia ;)

Tsemppiä teille ja plussa tuulia !!!
 
täällä uutena oireena ihme tunne alamahalla ja menkkamainen jomotus ajoittain. Nännit on tullut todella araksi. rintsikatkin tuntuu hankaavan :ashamed: dpo 7 nyt. oikealla puolella tuntuu ihme nipistelyä muniksessa. menis nyt päivät nopeaa jotta saisi selkiyden asiaan :whistle: lämmöt taas 37.4 ja valkkista hulahtelee ajoittain oikein kunnolla.
 
Tuskin olen raskaana. Arvo oli alle 2. Eikös sen pitäisi olla jotain viisi että olisi raskaana. Ihmetyttää kyllä kunnolla!Jos joku tietää enemmänki noista arvoista ni kertokaa pliis :) Tänään on ollut jopa pahoinvoiva olo ja päätä jomottanut että luulin tosissani olevani raskaana.

Käski kuitenkin neuvolasta tehdä viikon sisällä vielä toinen testi jos ei menkat ala. Mutta nyt on asenne se että menkat alkaa, millon sitten lie.
 

Yhteistyössä