Mikä ihme siinä on et ei sillon nukuta kun ois mahdollisuus nukkua? |O
Kaikki muut taas niin sievästi höyhensaarilla paitti mä...no menee se aika näinkin. Ja ehkä se kohta alkaa väsyttään kun hetken tätä ruutua töllistelee =) hope so! Kävin tossa huutistakin selailemassa ja voi että kun sielläkin ois kaikkee kivaa....jaksas ja muistas vaan olla oikeeseen aikaan huutelemassa :/
Äskön viel näkyi
tuutilullan kiia-neitosen kuva, mutta ei näy enää
eikä muuten näy noi
lapasenkaan eikä
dogtorin kuvat. Mihis ne nyt yhdenäkin katosi? Ihmeellistä!
Mutta somia palleroita teillä kaikilla =) Niinhän ne yleensä vauvat on
Henkka, maissivelli joo taitaa olla ehkä paras velli alkuun =)
Noi
tuutilullan nukkekodit ja muut näpertelyt on mahtavia, nimim. aiemminkin niitä ihaillut =) Mä kaa tykkään näprätä kaikkee mahdollista ja mahdotontakin...tuolla varastossa oiskin mun vanha nukketalo joka kaipaa vähän remonttireiskaa, et siinäpä oiskin mulle puuhaa jos vaan millon sais alulle senkin homman pantuun. Ehkä sitten lapsenlapsille
Pakkasrajasta. Meille neuvottiin et tyynellä ilmalla jopa -20asteessa voi vauvan kaa ulkona käydä
Että ompa aika merkittäviä eroja noissakin ohjeissa
Jos toisille siis neuvottu -10astetta rajaksi. Mä olen viel jossain reilu -15asteen kieppeillä nukutellut ulkona nuita lapsosia. Joku harsoa paksumpi peitto vaan kuomun eteen ja välillä olen käynyt kädellä kokeilemassa sitä ilmaa siel vaunujen sisällä ja sellanen lämpöinen se on aina ollut...et ei kai se vauvan keuhkoille sit käy? Ja aina nuo tenavat on lämpöisiä olleet, poskiltaankin. Kaippa noissa maalaisjärjen käyttö on sallittua =)
Aika moni luvannut uudenvuoden kunniaksi keventää ruokailujaan, sama täällä :wave: Tossa miehen kaa illalla herkuteltiinkin kevyemmillä herkuilla ja yhtä nannaa nekin oli
Kunhan vaan jotain suuhunsa saa. Mulla ja kokoajan olevinaan nälkä tai muutenvaan tekee mieli syödä ja juoda jotain. imetys kyllä tosissaan tekee sen et janottaan alkaa, mut ihan muutenkin koko ajan suu napsaa et jotain täytys saada. Meillä on nyt kokoajan jääkaapissa kannellisessa astiassa vettä ja siellä lilluu kuorittuja porkkana suikaleita, niitä on mukava käydä aina välillä hakemassa ja kiva niitä rouskutella =) Pakko myöntää et piti kyl tänään ottaa lasten namupussista pari namia porkkanoiden vastapainoksi...
Ruuanvalmistus vaan on nyt sellasta tahkomista et mitä syötäis, mikä olis hyvää ja helppoa ja vieläpä kevyttä... Jaa, saas nähhä kuinka kauan menee ennenkuin ollaan jossain mäkissä tai kotipizzassa taas herkuttelemassa
Mut nyt mää sammuttelen vihdoin koneen ja koitan josko se nukkumatti tulis munkin luokse...
Täältä toivotellaan levollista yöunta kaikille!!
-mamma ja nukkuva komppania