En ole hetkeen ehtinyt täällä pistäytyä. Uusi pinokin on saatu pystyyn, hienoa! Ja tervetuloa kaikille uusille! Meillä mahavaivat helpottaneet, mutta iltasin monen tunnin itkusessioita ja nukahtamista vastaan taistelemista, olen tilanteeseen juuri nyt aika uupunut.... Niin se vaan taitaa olla, että kun yksi ongelma helpottaa, niin toinen nostaa päätään.
Kysyisin teiltä tuosta sammaksesta... jokin aika sittenhän siitä oli puhetta, mutta ei silloin ollyt meillä ajankohtainen. Nyt aloin sitä epäilemään, kun jotenkin oudolta tuntuu tuo imetys (tulee vihlaisuja) ja rinnanpäitä kihelmöi näin muutenkin. Kuulostaako tutulta? Meillä myös vaippa-alueella sitkeää ihottumaa ja minulla taitaa olla lievähkö hiivatulehdus päällä, joten voisivat nuo kaikki sopia yhteen sammanksen kanssa. Entäs sopiiko tuo iltaitkuisuus, vai onko vaan normaalia vauva-arkea??? Vauvan suuta en ole vielä kunnolla tutkaillut, kun juuri on päikkäreillä, mutta jotain valkoista siellä on näkynyt kielen päällä, Olen sen kyllä ihan perus maitojäljiksi tulkinnut aiemmin. Täytyy nyt tutkailla uudestaan, kun juolahti tämä mieleeni.
Nämä mun kommentit muiden juttuihin nyt on aika vanhoja, kun jouduin vanhan pinon puolelta aloittamaan lukemisen, mutta koettakaa kestää...
Sanna-78, kiva kun aloit kirjoitteleen tännekin. On tosiaan aika hiljaista tuolla lapsellisissa lapsettomissa. Itsekään en ole kerennyt siellä kirjoitella.
Ajateltiin kyllä aikanaan kertoa tytölle, että on saanut alkunsa IVF:llä. Sitä en tiedä miten ja milloin se tehdään, ehkä vasta aikuistumisen kynnyksellä voisi siitä puhua. On mulla tuo hoitolappusten ja reseptien pino tallella; voi sitten neiti aikanaan laskea paljon laitoimme rahaa hänen alkuun saattamiseensa.
Krisu, meillä Neocatea kokeiltiin niin lyhyt aika, siis kaksi päivää, jottei Viena vierottuisi rinnasta. Jos teillä mennään muutenkin korvikkeella, niin voitte varmasti kokeilla sitä pidempään. Kannattaa ehdottomasti hankkia kuitenkin resepti, vaikka saahan sitä ilmankin, on siis tosi kallista tavaraa (20e/l eli 60 e purkki eli kolmen päivän satsi). Kela korvaa 70%. Harvat vakuutusyhtiöt korvaavat.
Marzyciel, meillä kestot käytössä, taskuvaipat, ja vaativat tosiaan isomman vaatekoon. Oikeastaan tosin vain bodeista. Muutoin menee vielä 56-60 cm, kestot vaativat jo 62:n bodyn.
Ammatista vielä, akateeminen tausta mulla, tutkijana olen ympäristöpuolella ja taloustieteellisesti suuntautunut (en siis mikään luonnonsuojelija, joka on yleinen väärinkäsitys). Työt ja töihin paluu eivät tällä hetkellä kiinnosta yhtään, vaikka nytkin siis projekti koko ajan päällä. Olin aluksi täysin varma, etten jaksa kotona oloa tms, mutta nyt olen ihan valmis kotiäidiksi, on tämä nimittäin aika ihanaa!
Mutta nyt muihin hommiin. Kuron lopun pinon kiinni myöhemmin.
Ja kiitos, jos joku jaksaa vastailla mun sammas pähkäilyihin.
Keiju ja Viena 2 kk +