*LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

meitin vauva ei nuku sisälle vaikka sitä väsyyytttääää |O ! ja mun pitäis pestä pyykit, silittää verhot, ommella pöytäliina sopivan kokoseks kastepöydälle, värjätä hiukset.....plaah.....tahtoo kodinhoitajan!!!!
 
Kyllä taas oli tekstiä ja mitään en muista enää mitä piti kommentoida..

ai niin sitä Ellan jättämistä isän hoiviin niin voin jättää juu mut joka kerta ku olen jossai niin Ella syö useemmin. Tosin mies ei anna sitä 100ml kerralla ku ei Ella muka huoli ja sit saa olla syöttämässä vähän väliä.. Kyl se neiti sen huolii, pitää vaan välillä pikku tauon tai pelleilee pullon kanssa mut kyl se sen syö..Noh, samapa tuo mulle miten syöttää kunhan syöttää ja vaipan vaihtaa.. Miehellä ennestään 5v. poika ja siks kuulemma mun kuuluu hoitaa Ellaa kun hän on aikanaan vaippaa saanu ihan tarpeeksi vaihtaa. Reilu meininki ja olin taas pakkaamassa äijän kamojakin mut enpä jaksa.Pakatkoon ite sit ku mulla lopullisesti hermot palaa.. Meni vähän asian vierestä..

Mä en laita enää Liberon vaippaa. Taas tuli kakat yli selästä vaikka on niitä 3-6kg vaippoja. Ne on vaan jotenki ihmeellisen mallisia Ellan kroppaan eli Pampers-linjalla jatkamme.. Sain just vaihdettuu vaatteet ja vaipan ja mentiin olkkariin syömään ku herättiin. Noh, neiti ähelsi sitte kunnon kakit ja kaikki vaatteet pesuun kun se vaippa kerran falskas.. Koko yön muutenki kuulu kauhee ähellys ja mölinä ja piereskely ja Ella nukku omassa pinnasängyssään klo 8 asti . Edistystä.. Kasilta otin viereen ku puklas oikeen vaan kunnolla ja sillon piti yökkäriki vaihtaa niin en viitsiny laittaa enää omaan sänkyyn, helpompi pyyhkii pukluja ku on siinä vieressä..

Meillä on mies kipee. Kiva kiva. Kuumetta ja flunssaa pukkaa. Mullaki vähän kurkku kipee mut eipä muuta ja toiv. Ella ei saa mitään tautia.

Mut jospa kahvia jois toisen kupin ku Ella näyttäs simahtaneen sitteriin..
 
Pupu Kiia melkein mahtuu itse noihin nukkumaan :LOL: Äsken kuuntelin kun isi niitä tytölle esittele: Katos Kiia mitä äiti meni tekemään, se väittää että noi sulle mut itehän se noilla taitaa leikkiä. Ja ihan kun meillä noita kärryjä ei ois muutenkin. Siihen mun piti kyl älähtää ettei meillä tyttöjen leluja oo eikä nukenvaunuja ainoastaan yhdet nuken rattaat |O :D Ja nekin on poikien peruja.

Tuo kehtas sanoa mulle että ois ihan sama asia kun hän menis ostamaan Jesperille (6v) kaljakorin ja ite leikkis niillä siihen asti. Eihän se nyt sama asia ole lähellekään |O Eikö vaan?

PuPu Ei Juholle varmast tylsää tullut. Pieni on vaan kiltti poika että äiti saa rauhassa palstailla :D
 
Tilda Ei meilläkään Eemeli osannu nukkua päikkäreitä sisällä aluks, mutt "onneksi" tuli toi kuume ja oli pakko. Maattiin sängyssä vierekkäin ja siihen nukahti kainaloon. Ekana päivänä nukkus vaan tunnin, seuraavana suostus jo 3 tuntia nukkumaan (kun kävi välillä vähän hyssyttelemässä). Ens kerralla pitäis yrittää jo ilman vieressä makaamista.

Tuutilulla ostettiinhan mekin jo eilen se automatto hommeli... Sillähän on leikeissä käyttöä jo parin vuoden sisällä. Pakko ostaa kun halvalla saa :D
Paitti, että isäntä oli oston kannalla myös. Osti myös sellasen pojan pään kokoisen pehmo jalkapallon. Ei meillä mitenkään luoda paineita alusta lähtien... SÄHÄN JÄTKÄ ALAT ISOMPANA PELAAMAAN! :kieh:

Täällä ei onneks ole pakkasta kuin 5 astetta. Aateltiin lähtiä vaunulenkille koko perhe yhdessä. Käydään kaupassa samalla. Eemeli vaunuissa, äippä työntää ja isi kahden koiran kanssa... Käy taas jalkakäytävät ahtaiksi.
 
Ai niin.. isin osallistumisesta!

Kyll toi osallistuis mielellään, mutta futiskausi alkaa taas sunnuntaina. Isillä 3 treenit viikossa, työt 90 km päässä ja vielä oman firman hommat päälle, lisäksi huhtikuussa alkaa pelit tohon päälle. Joten vähän on välillä vaikeeta.... Katotaan taas uudestaan lokakuussa, kun kausi on ohi. :LOL:
 
Tuutilulla :LOL: :LOL:
Sullon aina niiiiin hyvät jutu :D
Juhokii sitte heräs vartin torkuiltaan ja anto mun imuroida B)
Tais tosiaa vaa torkahtaa sillä periaatteella et äitee saa palstailla rauhassa =)
LillaStina, saakos udella missä seurassa sun mies pelaa?
Meilläkin pääasiassa nukahettiin päikkäreille aluks silleen että nukutin meijän sänkyyn ja makasin ite vieressä, Nyt suurimmaks osaks nukahtaa itte, mutta vieläkin hankalimpina unta vastaan taistoina menen viereen makaamaan..
Jaa, jos menis tyhjään astianpesukoneen ja ruokkis kissat ja kalat..
 
Ihanan aktiivista porukkaa täälä :D
Pikkasen oli taas ihmeellinen yö...Pessi höpötteli pitkin yötä omassa sängyssään ja ihan unessa... :LOL: voi että mul olin hauskaa kun ihmettelin et mitä pirua toi jätkä oikein tekee.Kauhee juttelu vaan kävi koko ajan.Ja mä ite nousin 4yöllä syömään mandariinia..hei haloo,eikö voi nukkua yöllä :whistle: no tosin mul on kyl niskat niin jumissa et päätä särkee koko ajan,siks tuli vähän valvottuakin yöllä.

Pojat menis sit huomena yökylään molemmat... :eek: ei mulla Peetua oo mitenkään vaikee viedä,on niin uhman kourissa taas et äiti on helisemässä mutta saas nähdä kuinka sujuu Pessin vieminen..vai jäänkö kotiin Pessin kans :x

Tänään aattelin josko raahais ton joulukuusen pihalle.Muuten oon joulukoristeet keränny jo pois mut toi kuusi tossa vielä nököttää.Ja sama homma kun jollain muukkakin oli etten viittis nyt imuroida ennen kun tuo on pihalla.

Mul on sit niiiiin hirvee mammadementia päällä että ei tästä tuu yhtään mitään.En muista yhtään mitään mistää...

Huuto kuuluu nyt... :wave:
 
joo tuutululla näkyy olevan tän palstalaisten vatsalihasten kasvattaja :LOL:
ite tulin just sieltä lääkäristä..sain unilääkkeitä ja sit seuraavassa neuvolassa keskustellaan onko parantunu..en saanu sitä suutani auki :kieh: jospa minä siellä neuvolassa saisin sit suuni auki..nyt ei jaksa muuta kirjottaa,meen päikyille..
tildalle :hug: on varmasti rankkaa nyt!ja eipä ne asiat paremmaksi jossittelulla muutu,miten teidän uusivuosi meni?
 
Voi kun kerkeis joskus kaikki lukeen mitä ootte kirjottanut! Aina semmosia pikavisiittejä. Laitan kohta Eeron jatkaan uniaan ulos, jos sit sais aikaseks lukee edes tän tammikuun listan.
Meillä ei imurointi Eeroo haitannut, vaan nukahti tyytyväisenä kun imuroin. Samanlainen oli isoveljensä, aina nukahti kun imuroin.
Meillä on maisteltu nyt perunaa ja tänään maissisosetta. Voi ilmettä, kun näkee saavansa sosetta! Naama loistaa ja nauraen syödään. Maitopullon kanssa sitten tapellaan lähes aina. Vellin syö kiltisti.
Yöt meillä menee 0-2 syötöllä.

Kuka alkais lenkkikaveriks?? EI saa yksin lähettyä iltasella kävelylle.

Mukavaa viikonloppua!!

-Vilma ja Eero 3kk3vkoo- :flower:
 
Ai jaa, että jumpparin rooli minut ängetään :eek: :LOL: :LOL: Mut ihan aikuisten oikeesti (siis minkä aikuisten), huumori on aiinut keino jaksaa tätä hullujen huonetta. Ajatelkaa nyt miltä näyttää ja etenkin kuulostaa kun 6v ja 3v tappelee ja kinaavat koko ajan (kumpikaan ei anna periksi), murkku valittaa että äiti on tosikko :eek: Kiia kiljahtelee tai vitajaa. Ja jos noista tenavista ei tarpeeksi hälyä lähde niin koira ja kissa vetää rumbaa, välillä vaan lenkin vetäjä vaihtuu! Miä välillä säntäilen (kirjaimellisesti) paikasta A paikkaan B ja suunnittelen samalla mitä teen paikassa C ja D. Vähemmästäkin sitä vintti vislaa. Välillä vaan vähän enemmän :D

Jaahas, nyt ruokkimaan jälkikasvu ja sitten mennään kyläilemään. Ja ai sitä autuutta ennen kuin kaikki autossa paikoillansa kökkii
 
Huh! Kyllä on taas tullut tekstiä! Piti eilen tulla marmattamaan, mutta päätin mennä nukkumaan. Oli taas sellanen päivä että huh! Neuvola oli ensinnäkin just Aronin päikkäreiden aikaan. Mulla meni totaalisesti hermot sen nla-reissun jälkeen. 20 minuuttia ja sitten ne potkas mut ja pojan pihalle. Ei ole mun syy jos he ovat aikataulussa myöhässä. Ei pitäis mennä mun ajasta. Ja kun mulla olis ollut miljoon kysymystä Terkkari totes vaan, etä pitäus päästä eteeenpäin, seuraava odottaa jo! Voitteko kuvitella. Sitten vaan yhtäkkiä tajusin seisovani huutava lapsi sylissä odotushuoneessa. Tehtiin vaan ne välttämätömät, pituus, paino ja pipo. Ottaako kiinni lelusta, ahaa, hyvä juttu. Lääkäri kuunteli keuhkot ja ei sanonut sanaakaan! Se siitä!
Sitten illalla poika oli kun viulun kieli. Se voi tietty olla, että se tarttu äidistään. En jaskanut olla mukava illalla, sitten alkoi mies marista, kun hän on niin huono isä....APUA!!! Mulla tuli sitten lopuksi poru ja huusin ettei näin voi jatkua. Mun thetävä on vaan ja ainoastaan lohduttaa vuoroin lasta vuoroin miestä! Sitten puhuttiin asiat halki, se teki ihan hyvää. Miehellä on heti kauhea epävarmuus kun jää pojan kanssa kahden, kun se vaan huutaa. Onhan se nyt ihan normaalia. Poika viettää päivät minun kanssa, jos hän olisis kotona se olisi aivan samanlaista hänen kanssa! Sovittiin nyt, että mun täytyy alkaa olemaan useammin poissa kotoa, sillain muutaman tunnin, että mies saa touhuta ihan kahdestaan pojan kanssa, niin eiköhän se pikkuhiljaa ala muuttumaan. No, mulla onkin tänään kampaaja illalla, niin saa sitten heti yrittää.
No, tämä päivä on nyt tähän asti mennyt paremmin, toivottavasti jatkuukin niin. Poika nukkuu ulkona, on kohta nukkunut 2 tuntia.

Nyt vois mennä hieman pikäkseen itsekin. On vähän vetämätön olo, toivottavasti ei pukkaa mkitään flunssaa!

Elza ja Aron 4kk
 
joo,kirjoitimpa sitten pitkät pätkät ja katosi teksti johonkin :D

työ ootte ollu ahkeria palstailijoita tänä aamuna :D

mie oon tehnyt kotihommia.vaihtanut makkariin,keittiöön ja olkkariin verhot.lämmittäny uunin,tehny huomiseksi ruan valmiiksi.käyttäny petivaatteet ulkona.imuroinu ja teinhän mie vielä venlalle peruna porkkana mössöö pakkaseen.

tyty nukkuu toisia unia ulkona,pakkasta on kylläkin 14astetta,pakkasin tytyn tonne vaunuun,oli sen näkönen kuin olis naparetkelle ollut lähössä. :D

tuutilulla pitäähän se ostaa jos halvalla saa.. :D
mie kanssa koluan noita kirppiksiä,nyt käytiin täällä paikallisella kirppiksellä,mutta siellä ei ollut sitten yhtikäs mitään..ei ollut edes kaikissa pöydissä tavaraa.
kävin kesällä kouvolassa kirpputorilla,oli tosi iso kirppis..ja löyty tosiaan hyvää tavaraa..
vanhemman tytön kummi oli kouvolasta,se toi venlalle ison pussin vaatteita.oli kiertäny kaikki kirppikset,ja hyviä vaatteita olikin löytänyt.

kaupalla pitäs lähtee käymään,ei kyllä huvittas..nykysin ei yhtään tuo kaupassa juokseminen kiinnosta..ensinnäkin en jaksa itteäni laittaa.(hiukset pitäs johonkin järjästykseen saada kotona kun oon,hiukset ovat kyllä päätä myöten) .ja toiseksi ei jaksa miettiä mitä oikein ostaa..
aina saapi olla miettimässä mitä syö..ahistavaa

|O

niin,miten työ saatte nuo kuvat tähän etusivulle näkyviin?
oonko tyhmä kun ei oikein sytytä?

nyt taas noita pyykkejä ripustamaan.. :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Mut ihan aikuisten oikeesti (siis minkä aikuisten), huumori on aiinut keino jaksaa tätä hullujen huonetta. Ajatelkaa nyt miltä näyttää ja etenkin kuulostaa kun 6v ja 3v tappelee ja kinaavat koko ajan (kumpikaan ei anna periksi), Miä välillä säntäilen (kirjaimellisesti) paikasta A paikkaan B ja suunnittelen samalla mitä teen paikassa C ja D. Vähemmästäkin sitä vintti vislaa. Välillä vaan vähän enemmän :D

Jaahas, nyt ruokkimaan jälkikasvu ja sitten mennään kyläilemään. Ja ai sitä autuutta ennen kuin kaikki autossa paikoillansa kökkii

Voi kun kuullostaa tutulta :LOL:
Meillä tytöt 12 ja 10 tappelee, innoissaan mukaan liittyy tyttö5v ja lopulta nyrkit pystyssä sekaan sukeltaa tyttö2v. Odottelen vaan, et millon Sanni oppii konttaamaan niin pääsee mukaan porukkaan. Kyl tytöt sitten osaa olla toisilleen ilkeitä.
Johonki kun lähdetään, ni kahdella autolla ja tuntia ennen lähtöö alkaa tappelu, et kuka on äitin autossa ja etupenkillä ja keskellä ja kuka oli viimeks missäkii |O
 
elza meillä täällä on melkein aina neuvola tai lääkäri ajat myöhässä..en tajuu miten ne kupalehtii,odotushuoneessa ei ketään..kertaakaan ei ole muita vauvallisia sattunut kun ollaan venlan kanssa käyty neuvolassa..outoo kylläkin.

meillä kyllä niin ihana lasten terkkari että siellä menee lähestulkoon aina se tunti..se kysyy jopa parisuhteesta,ja sen miten äitillä ja isillä menee.

mie olen miettinyt että rupeen käymään tässä lenkillä kunhan tämä röhä parantuu,ja saa isäntä sen vajaan tunnin iltaa kohden olla tytyn kanssa..
eilenkin vähän myrkytti,tuli töistä,lähti melkein samoilla ovenavauksilla käymään kaupungissa,sitten kun tuli sieltä söi,ja heittäyty sohvalle,ja kohta kuorsaus kuulu..sitten vajaa puol tuntia nukku,ja kun heräs lähti koiran kanssa pyörälenkille..
ja mie koko päivän ja illan venlan kanssa..otti pikkusen pattiin..
sitten jos mie johonkin menen niin,on vähän sellanen olo että ei tarttes pitkään olla..

 
Elzalle voimia :hug: Kyllä nuo miehet aika ajoin voi samaan kastiin lasten kanssa laittaa :/ Ja toisaalta eihän se ihme ole jos ittensä epävarmaks tuntee, jospa se kahdestaan olo auttaisi asiaa kun mies todellakin huomaa pärjäävänsä pojan kanssa kahden ja löytävänsä itse omat keinot hiljentää pieni :)

niinukka Kouvolassa miäkin olen joskus kirpparilla käynyt. Oliks se nyt kylähullu nimeltään, aika iso ja lähellä rautatieasemaa? Tosin täällä Karhulassa on nykyään kiva pieni lastentarvikekirppis josta tekee kyllä mielettömiä löytöjä. Ja löytää varsinkin sellaista jota ei tarvi mutta äkkiähän sen tarpeen saa aikaan, ainakin miä :D

Kiva, ei myö vielä lähetäkkään. Kiia nukahti ja ei toista viiti herättää kun kerta aikatauluja ei ole. Saimpa lisää aikaa roikkuu täällä (niin kuin en olisi jo tänään roikkunut)

:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja mileko34:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Mut ihan aikuisten oikeesti (siis minkä aikuisten), huumori on aiinut keino jaksaa tätä hullujen huonetta. Ajatelkaa nyt miltä näyttää ja etenkin kuulostaa kun 6v ja 3v tappelee ja kinaavat koko ajan (kumpikaan ei anna periksi), Miä välillä säntäilen (kirjaimellisesti) paikasta A paikkaan B ja suunnittelen samalla mitä teen paikassa C ja D. Vähemmästäkin sitä vintti vislaa. Välillä vaan vähän enemmän :D

Jaahas, nyt ruokkimaan jälkikasvu ja sitten mennään kyläilemään. Ja ai sitä autuutta ennen kuin kaikki autossa paikoillansa kökkii

Voi kun kuullostaa tutulta :LOL:
Meillä tytöt 12 ja 10 tappelee, innoissaan mukaan liittyy tyttö5v ja lopulta nyrkit pystyssä sekaan sukeltaa tyttö2v. Odottelen vaan, et millon Sanni oppii konttaamaan niin pääsee mukaan porukkaan. Kyl tytöt sitten osaa olla toisilleen ilkeitä.
Johonki kun lähdetään, ni kahdella autolla ja tuntia ennen lähtöö alkaa tappelu, et kuka on äitin autossa ja etupenkillä ja keskellä ja kuka oli viimeks missäkii |O
Juu ja laulua voi viel jatkaa: Miä en istu ton vieressä, toi katto minuu päin, Äiti, Daniel irvistelee, Jesper tönii, Koska ollaan perillä, Mulla on kuuma! Minuu pissittää jne... Ihanaa! Ja sitte noita terroristeja on tänne maailmaa lisää halunnut :eek: Ei tässä VOi korvien välissä kaikki olla enää kohdallaan :LOL:
 
Zeina meilläkään tyttö ei suostu ottamaan pullosta,himppasen kismittää kun itse haluisin jossain käydä välillä tuulettuu. 1kk otti vielä pullosta mutta taisi saada traumat kun isi syötti "vähän" liikaa.Meillä harjotellaan pullosta joka päivä mutta huutohan siitä tulee.Harjotukset jatkuvat.Niin ja täysimetyksellä meilläkin. :)

Meillä kun [/b]isä hoitaa Ellaa niin se on semmoista että tyttö lattialle leikkimään omiaan ja isä puuhastelee omiaan muualla,(toki itsekkin teen niin mutta mies tekee aina niin) ja ylipäätään mies ei oikein tajua että on tietyt rytmit. :kieh: Noo..valivali,kyllä hän ihan hyvin oikeastaan pärjää :heart: Itse oon ehkä liian tarkka vaan :whistle:

Hohhoijaa..pitäs mennä vääntää ruokaa mutta ei jaksa millään.Pyykitkin pitäs laittaa ja astiapesukone tyhjentää.Ei jaksa.
 
Ai niin sitähän miä tulin kysäsemään Että teillä joilla on jo isompia lapsia niin Mikä on heiden lempiruoka? Tuli mieleen kun nää puhuivat tuossa samasta asiasta. Eskarilaisen lemppari on nakkikastike ja perunat. 3v taas rakastaa jauhelihasoppaa :eek: Onkohan noi pikkusen poikkeavia :LOL:
 
Minä olen kans kotihommia tänään tehnyt ahkerasti, mutta silti tämä talo on kuin pommin jäljiltä. Pesin kaksi koneellista pyykkiä, petivaatteet on tuulettumassa ja joulukoristeetkin olen saanut purettua. Vielä kun saisi tämän yleisilmeen jotenkin siistimmälle mallille
:/

Meillä iskä hoitaa myös vauvaa enkä ole pahemmin sekaantunut hänen tyyliinsä. Yöllä ei kuitenkaan hoida ikinä, enkä silloin tarvikaan hänen apujaan.

Mua kans ottaa kupoliin tuo meidän iskä ihan samasta syystä kuin Niinukkaakin. Minä kans kökin suurimman osan päivää vauvan kans sisällä ja isäntä viuhtoo paikasta toiseen. Minähän sain tässä yksi ilta sellaiset kilarit että oksat pois. Isäntä lähti kaverinsa kans talliin, mulle jäi lapset sisälle ja uuni tyhjänä päällä 40 minuuttia kun mies aloitti pitsan teon ja lähti kesken kaiken sinne. Eikä ukkoa sitten kuulunut sisälle takaisin ihan heti. Menin talliin ja avauduin hieman, eikä se ainakaan hillinnyt meikäläisen kohtausta kun näin kalja tölkit kädessä. Katto miehen kaveri vähän pöljänä meikäläistä kun huusin pää punaisena tuolle ukolle. Välillä oikeasti tuntuu että on pakko päästä ulos täältä talosta! Minä olen jo aloittanut kävelylenkit ja viivyn joka ilta siellä ainakin tunnin, paitsi nyt en ole käynyt on niin järkky kylmää ja pelkään uutta rintatulehdusta kuin ruttoa.

Mulla oli eilen jälkitarkastus ja antoivat todistuksen siitä käynnistä joka piti postittaa heti just sen vanhempainrahan saamiseksi.

Poika itkee, täytyy mennä :wave:
 
tuutilulla meillä tietysti jo isoja tyttöjä mutta lemppariruuista.. tolle 13v pitäs olla pinattikeittoo tai hernekeittoo tai kaalilaatikkoo.15v sit taas tortillaa tai kanakeittoo..
no isännän nuoremmalle ei sit kelpaa yhtikäs mikää..korkeintaan jauheliha keitto ja lasagne..mikään missä on oikeeta lihaa niin ei kelpaa..tai jättää lihat lautaselle..no sitten isännän isommalle tytölle pitäs olla vaan makaroonia :eek: :x
ja tosiaan nuo isännän likat syövät ku pikkiriikkiset hiiret..mutta annas olla jos on karkki tai lettuja tai jotakin herkkuu tarjolla niin kyllä sitten ne kelpaa..
 
Noista heräteostoksista, Eemil sai joululahjaksi sellaisen pehmokoiran, joka sanoo ruumiinosan nimen, kun painaa esim. jalkaa, koira sanoo jalka ja sanoo korva, kun painaa korvaa jne. Se koira keroo myös kaikkia loruja ja laulaa :D Tais olla ikäsuositus tosta vuodesta etiäpäin :whistle:

Ja toinen joka mun oli pakko tehdä oli tilata rekkarit.fi :ltä Eemil rekkarit vaunuun, olipas jopa pikkuinen tarjous siellä loppiaiseen saakka.
http://www.rekkarit.fi/epages/Kaupat.axl/?ObjectPath=/Shops/Rekkarit

Ja toinen mihin olen hurahtanut on se pupujussikat sarja. Pinnikseen tilasin sieltä reunapehmusteen joka kiertää koko sängyn. Meillä kun nukutaan vielä kopassa, mutta kohta muutetaan pinnikseen, kopassa nukkuu monesti aamulla jalkopäässä kun herää. Ja Eemil sai jo kastelahjana tuota pupujussikat sarjaa, että olihan äidin nyt pakko siihen saada samaan sarjaan se pehmuste ;) Joka paikassa ei ole niitä jälleenmyyjiä, mutta onneksi on olemassa nettimyynti!
http://www.pupujussikat.fi/catalog/product_info.php?cPath=32&products_id=76

Mutta nyt vaunut terassilta mukaan ja koira hihnaan ja lähdemme lenkille!

ps. Jippii, meillä tuli kakka tänä aamuna (Eemilillä!), ilman ulostelääkettä! Taitaa se pieni määrä luumua auttaa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja niinukka:
tuutilulla meillä tietysti jo isoja tyttöjä mutta lemppariruuista.. tolle 13v pitäs olla pinattikeittoo tai hernekeittoo tai kaalilaatikkoo.15v sit taas tortillaa tai kanakeittoo..
no isännän nuoremmalle ei sit kelpaa yhtikäs mikää..korkeintaan jauheliha keitto ja lasagne..mikään missä on oikeeta lihaa niin ei kelpaa..tai jättää lihat lautaselle..no sitten isännän isommalle tytölle pitäs olla vaan makaroonia :eek: :x
ja tosiaan nuo isännän likat syövät ku pikkiriikkiset hiiret..mutta annas olla jos on karkki tai lettuja tai jotakin herkkuu tarjolla niin kyllä sitten ne kelpaa..
Meillä noilla kaikista isoimmilla pitäis olla pitzaa tai hampparia. Mutta miä en niitä ruoaksi miellä. Niin ja peruna on yök! No voi voi, meillä kun nuo nuorimmat eivät makaronista välitä :)

 
Niin noista kotihommista vielä ennenkuin lähdetään sinne ulos.. mulla kanssa niin ne tympii, ei millään jaksais!

Ja kyllä meilläkin vääntöä on välillä isännän kanssa asioista. Joskus vaan tuntuu, että se niin kummasti ajatteleem joitakin asioista :kieh: . Ja se mulla varsinkin kiehuttaa, kun sen murkkuikäinen poika täällä räyhää ja möykkää ja kun minä kotan jotain otetta siihen saada. Huomaan minä olevanikin se noita-akka :eek: Aivan kuin ei uskoisi että hänen "kiltti" poika voi olla sellainen ja minä keksin vaan! Ja tyttö oli sotkenut eteisen ikkunan (11v.) ja kun siitä pauhasin, todettiin vaan että ei se nyt tahallaan sitä tehnyt :kieh: Kyllä mun mielestä 11v pitää tietää, että ikkunaa ei sotketa, suulla oli painanut jäljen ulkopuolelle... Yritän vaan aina muistaa, että tyttö varsinkin reagoi tosi paljon siitä, että äitinsä haluaa tavata niin harvoin :( . Jotain huomiota hakee sitten tuon tyylisillä jutuilla..

Mutta nyt ulos!
 

Yhteistyössä