Huomenia kaikille!Wilma nukkuu vielä, me Weetin kanssa päätettiin tulla jo koneelle =) . Ihanaa 7 astetta pakkasta, kyll sitä märkää ilmaa sit olikin. Lunta olis viel kiva saada isot kinokset. Meillä on tommonen pellettitakka normi takan lisäks ni se on kyllä lapsiperheen pelastus näinä pakkasaamuina varsinkin, kaukosäätimestä vaan päälle ni johan pukkaa lämmintä. Kantoliinasta on ollu puhetta, oon monesti ajatellu sitä, mut jotenkin en vaan oo saanu hankinttua sellasta eikä kellään kaverillakaan sellastaa oo et vois kokeilla. Rintareppu löytyy ja tarviskin kokeilla mitä Weeti siitä tuumaa. Laivalle oltais kohta lähdössä ni ei oteta kuin "yksois"vaunut mukaan ja sit rintareppu, jos Weeti siin nyt sit viihtyy...Uskaltaakohan sitä nyt lähtee aamulla ulos lainkaan ton meidän kylmä jalka/käsi Wilman kanssa??? Kauppaan, kun tänään meen ni katon sieltä nyt samalla sit, jos alennuksesta uudet kengät löytyis. Tosin, mun siskolle soitin eilen ja hänen kummatkin on ollu samanlaisia kylmäjalkoja, sanoi et lapsilla ei veri kierrä kuulemma niin hyvin käsiin ja jalkoihin kuin aikuisella, tiiä sitten..
Mitäs vielä...ai nii, äitiysneuvolasta soitettiin eilen ja siirrettiin jälk.tark. aikaa, vapaita aikoja olis sit vaan tietenkin ollu sinä päivänä, kun laivalle lähetään. Ottivat sit ylimääräsenä, mulla olis menny se "määräaika" kohta umpeen. Viime tippaan siis olivat meikäläisen jättäneet, kai joulun pyhät on sekoittaneet pakan kokonaan.
Weetikin nukahti näköjään sitteriin, ei jaksanu kattoo varmaan, kun äippä näpyttelee läppäriin vaikka olis voinu laatuaikaa viettää kerrankin kahestaan
:ashamed: Tänään olis ohjelmassa sitä kaupassa käyntiä, illallla kaverin synttäreille koko perheen voimin. Huomenna parturiin aamulla, ihanaa, 2, 5 tuntii omaa aikaa B) sen jälkeen alkaakin kotona wilkun huoneen laitto ja siivous koko kämpässä...jos jaksaa...palaillaan..
Emilja + lapsoset