Jestas mikä määrä tekstiä!
Meinaapa olla tylsää, toki mullakin olis sitä samaa puuhaa kun monilla muilla, eli kotihommia..
Tuutilullan jutut huvitti
tuntuu et täälä välillä vähän samanmoista ton siivoomisen yms kanssa.
Eilenkii piti keittiöö siivoilla, isäntä kun tuli töistä niin hän sitten siivos ton meijän keittiön, nyt se on taas ku pommin jäljiltä, elättelin vähän toiveita josko isäntä taas tänään siivois sen
Kävästiin Juhon kanssa naapurissa, ukko oli sit niin väsy, et nukahti tossa kahenkymmenen metrin matkalla, riisuin ja pistin petiin, ei mies ees heränny.
Pessillä näyttää hyvin pysyvän lelut kädessä ja menevän suuhun =)
Juhollakin pysyy lelu kädessä ja jopa tarttuu itse jo leluun. Suuhun menee aina melkeest. :heart:
Jokos täällä kovin monen vaavi tarttuu itse leluun?
Mulla ei ole mitään erityistä vaatesuosikkia Juholle, josta mamma3 kyselikin, onkohan pojille oikeen ees mitään niinkun tytöille just tuo hello kitty, bamsehan on, mut eks sitä oo tytöillekkin.
Äitini toi las palmasista muutamat housut ja paidan Juholle, ne on ihanat tavallaan, tai ainakin erilaiset mitä suomessa, vaikka ihan perus mallia ovatkin.
diipeli, mist saa noin suloset "kiekko" vaatteet?
Ja tosta alakerrasta, mullehan tuli synnytyksessä toisen asteen repeämä ja syvä eppari, kolmeen viikkoon en pystyny istuun ollenkaan, parani muuten kyl tosi hyvin, mut viel joskus tuntuu jotain jomotusta, esim. saunan jälkeen. Mut muuten ihan tervehtynyt se osalta jo.
RäsyNukke, aika jännä et teillä ei sitten oo paino missään seurannassa, tai paremminkin mun varmaan pitäs ihmetellä miks meillä toi paino on seurannassa, Juho on hoikka ja aika pitkä, mut onhan sitä painoa kuitenkin nyt jo n.5,4kg. Täytynee kysästä ens käynnillä et mitäs me tääl viellä rampataan. Mut niin ne vaan on erilaisia noi neuvoloitten toiminnat.
Mitähän mun viel piti.. äh, kukaan jaksa lukee kuitenkaan meikeläisen höpinöitä..
Elina ja Juho 2,5kk