*LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

niinukka ei meilläkään pitänyt tätä viimeistä tulla :D No nyt ei kyllä tule jos mulla ei sterilisaatio petä. Oikein kun uhoaa niin tietyst niin käy :LOL: Niinhän miä maalailin odotusaikana perätilaa ja sektiota ja siihen sitä jouduttiin :whistle:

Haa, miäpä sain pyykit rumpuun kuivumaan ja toiset koneeseen. Hyvä miä! :D Ja muuta ei nähtävästi tarvi tehdä, Kiiukka tuossa pyöriskelee siihen malliin että taitaa heräillä...

Nyt sitte galluppia: Teillä joilla on typyllä tuo kys. body niin löytyykö samaa satsia puolipotkarit? Täältä löytyy, sopivat ja pieneksi jääneet :wave:
 
Jep, jep kyllä löytyy 2*body ja 2*puolipotkarit molemmat tosin jo pieniks jääneitä. :saint:

tuutilulla onko tällä sun kaverilla poika vauveli joka on suunnilleen samaa ikää meidän tyttöjen kanssa? Kun muistelen sellaisen kanssa yhtäaikaa olleeni neuvolassa silloin, (jos muisti ei tee temppua).

Meillä kanssa tytytillä on paidat ja sukat Hello Kittyä, ostin ne vasa henkkamaukalta.

Mun piti eilen pestä noi meien lattiat niin tässä sitä ollaan. Lattiat on edelleen pesemättä. Niin ja tosta koneella olo ajoista (yöllä) niin olen silloin koneella jos typy/typyt ei nuku, niin saa toiset nukkua kun ollaan takkahuoneessa koneella.

Mitähän vielä, kun ei taas(kaan) muista mitä piti kirjoittaa. :whistle:

Pia ja Emma&Essi
 
Täällä taustaillaan :wave:
Eilen taisin tätä palstaa täytellä useemman päivän edestä :ashamed:

Musta kans tuntuu, et tytöiillä on ihan liikaa vaatteita. Isommat ottaa aina päällimmäiset vaatteet kasasta ja alemmat jää käyttämättä. Sannilla taasen on ne mun lempparit jotka kiertää pesun kautta päälle ja kaikki muut kymmenet bodyt ja puvut jää hintalappu niskassa oottamaan huutikseen pääsyä :ashamed: :D
Nyt huusin typylle pari äitiyspakkauksen makuupussia, kun ilman sitä ei suostu nukkumaan. On sitten sänkyyn ja vaunuihin omansa ja yks vielä varalle. Yks nätti sinne jäi kyllä vielä huudettavaks... |O

Isännän kanssa mekin puhuttiin et kuulutaan varmaan siihen porukkaan jolla sterilisaatio pettää...

Nii ja mulla kans pyykit koneessa, toiset rummussa, roikkumassa narulla, odottamassa kaappiin viemistä ja sit vielä pari pesemätöntä. sit pitäis siivoilla, tyhjentää ja täyttää astianpesukone, tehdä jotain evästä ja jotain vielä oli mut onneks unohin... :LOL:
 
Ainiin joo, mulle sattui kiva juttu sairaalassa kun tytöt oli syntyneet. Mulla oli aikasta paljon turvotusta kokoajan siellä ja päivystävä lääkäri kävi sitten katsomassa. Luki papereita jonkun aikaa ja sanoi sitten että mitenkä tämä on mahdollista kun tästähän on jo näin pitkä aika. Kysyin että mistä? Hän sanoi että umpisuolen poistamisesta. Minä siihen sitten että ei minulta kyllä ole koskaan leikattu umpisuolta, ja samaan hengen vetoon sitten että tehtiinhän? minulle se sterilisaatio eikä umpparin poisto? :LOL: :LOL:
Lääkäri totesi että ei umpparia niin pienestä reistä poisteta kuin mitä napani vieressä oli sterilisaation vuoksi. Mies sitten sanoi siihen että no 9 kk päästä sen sitten saa selville jos jotain meni pieleen. Meillehän ei enää vauvoja saa tulla miehen mielestä (kolmaskin olisi jo liikaa ollut kuulemma ja sitten tulikin tuplana.) Että semmonen tapaus tällä kertaa. :LOL: :LOL:

Mutta mistäs sitä tietää jos sterilisaatio pettää, ja mulla vähän sama kuin tuutilullalla, että jos ääneen puhuu niin varmaan sattuu ja tapahtuu. :D
 
Piituli ei ole vauvaa vaan parivuotias tyttö ja hiukan vanhempi poika. Hällä on silmälasit ja pitkät vaaleat hiukset. Ootte työ jotain kuulemma jutelleetkin :D empä vaan tiijä mitä. Nää asuvat Iitissä.

Miä pystyin pitämään pintani ja en ostanut Kiialle mitään alennusmyynneistä vaikka varmaan joka ainuaa vaaleanpunaista vaatetta hipelöin. Ja yllättäin mekkoja :ashamed:

Ei tästä taas tule mitään, taas miä istua kökötän tässä koneella :ashamed:
 
Joku varmaan mullekkin laittanu pikaliimaa penkkiin ku ei persaus nouse. Nyt kun Sanni nukkuu, ni ois aikaa noita kotihommia tehdä. Mut täältä löytyy niin paljon kommentoitavaa, ettei jouda kotitöihin nyt paneutumaan... :ashamed: |O :D
 
Mulla piti myös paikkaansa tuo Kiinalainen juttu,samoin kuin sormustestikin :LOL: Ja sormustestin mukaan meille tulee vielä 2 tyttöä,samoin sano ennustaja Elli ja yks ennustaja :whistle:

ja kuvitelkaas tuo ennustaja siis ennusti että tämä vauva on poika,niin minä yksinkertasesti uskoin sitä ja ostelin vaan poikien vaatteita koko raskauden ajan :LOL: ei käynyt mielessäkään että humpuukia :whistle: :D

 
Miä siivosin jo :saint: Alotin tärkeimmästä, pyyhin nimittäin mun läppärin näytön :LOL: Ja nyt näkyy selvästi! Oikeesti miä kyllä luovutan ja jätän koko homman huomiselle. Pitäis vaan olla avaamatta konetta ennen kun hommat on tehtynä :ashamed:
 
hitsit,et ootte aktiivisia :LOL: ei pysy enää perässä!!!!
mut juups,elikkäs sormustestiä en oo ees tehny,mut kiinalaisen mukaan meijen veeti on tyttö :LOL:
ennustaja elli tais olla oikeessa...sanoi,et poika lokakuussa -07
 
Tuutilulla hei - nyt kandee jo luovuttaa ihan suosiolla, siis sen siivoamisen suhteen :) Luin äsken tän päivän viestit läpi ja kyllä nauratti nuo sun viestit =)

Kävin Hilman kanssa tänään taas neurolla ja saatiin ihania uutisia. Hilma on ihan kunnossa, jäykkyys ja täristelyt johtuu tosiaan vain siitä yliaikaisuudesta. Mun synnytyshän päättyi sektioon tarjontavirheen vuoksi ja nyt kertoivat, että Hilma on mahassa ollut niska jotenkin kenossa ja siitä myös johtuu osittain nuo jutut. Jumppaa, jumppaa ja jumppaa siis. Äitille tuli hyvä mieli, kun kehuivat neitiä kovasti ja sanoivat, että on motorisesti kehittynytnerittäin hyvin.

Nyt voi sitten huokaista helpotuksesta. Hermoilin jo kovin ja näin painajaisia ties mistä aivokasvaimista..

Meillä neiti täyttää huomenna 2kk ja tänään lähdetään shoppailemaan. Pitäähän prinsessalle saada uusia kuteita suuren päivän kunniaksi - mulla on siis taas selitys valmiina. Meilläkin kun noita vaatteita on ihan riittävästi, mutta tämä mamma ei pysty ohittamaan lastenvaateosastoja. Ei sitten millään. Nyt siis vermeet niskaan ja menoksi :whistle:
 
Tuutilulla hei - nyt kandee jo luovuttaa ihan suosiolla, siis sen siivoamisen suhteen :) Luin äsken tän päivän viestit läpi ja kyllä nauratti nuo sun viestit =)

Kävin Hilman kanssa tänään taas neurolla ja saatiin ihania uutisia. Hilma on ihan kunnossa, jäykkyys ja täristelyt johtuu tosiaan vain siitä yliaikaisuudesta. Mun synnytyshän päättyi sektioon tarjontavirheen vuoksi ja nyt kertoivat, että Hilma on mahassa ollut niska jotenkin kenossa ja siitä myös johtuu osittain nuo jutut. Jumppaa, jumppaa ja jumppaa siis. Äitille tuli hyvä mieli, kun kehuivat neitiä kovasti ja sanoivat, että on motorisesti kehittynytnerittäin hyvin.

Nyt voi sitten huokaista helpotuksesta. Hermoilin jo kovin ja näin painajaisia ties mistä aivokasvaimista..

Meillä neiti täyttää huomenna 2kk ja tänään lähdetään shoppailemaan. Pitäähän prinsessalle saada uusia kuteita suuren päivän kunniaksi - mulla on siis taas selitys valmiina. Meilläkin kun noita vaatteita on ihan riittävästi, mutta tämä mamma ei pysty ohittamaan lastenvaateosastoja. Ei sitten millään. Nyt siis vermeet niskaan ja menoksi :whistle:
 
tuutilulla, nyt kyllä pätkii kun en millään saa mieleeni ko. henkilöä tai siis joku pieni häivähdys on mielessä. Minä kun olen aikas kova juttelemaan kaikkein kanssa, oma isäkin sanoi joslus mulle kun olin teini että olen ihan liian sosiaalinen ihminen. :LOL:

Meillä noi isommat lapset saa kanssa touhottaa ihan omia juttuja kun äiti on kiinni tässä koneessa. Ja sotku on sen näköistäkin.... :D Ella tosin käy välillä viihdyttämässä siskoja kun makoilevat tuossa lattialla. Emma ja Essi ovat pikkuhiljaa alkaneet seurailemaan mitä sisko ja veikka touhottavat. Ja he saavatkin välillä melkoisia hymyjä osakseen. :heart:

 
Jää kyllä tasanvarmasti hommat tehtyä jos koneelle istahtaa :D tuttua.Onneks sain ton ihanan tiskikoneen...olipas mukava tehdä ruokaa kun sai tiskipöydän heti siistiks,pienet on ilot. Pojat nukkuu ja laitoin itelleni kahvia tippuun,enkä näköjään pysty mitään herkku lakkoa alottaan ennen kun on kaapit tyhjät herkuista :p ei mullakaan laihdutettavaa mutta kiinteytys ois kyllä todellakin paikallaan!!! Löllyy niin pirusti joka paikka... ;)
Alapää mulla oli kunnossa heti jo sairaalasta päästyä,ei tullut mitään repeemiä tms niin heti kyl pysty istuunkin kun osastolle salista pääsin.

Katsokaas mitä Pessi tänään osas tehdä...


Voi että kun tuo kasvaa niin vauhdilla..kohta jo kävelee vastaan.. :LOL:
no ei kai nyt ihan vielä.

Mitähän mun pitikään kommentoida..hmmm... lueskelen varmaan sit uudestaan pian ja kommentoin.
Nyt kahvetta ja huutikseen katteleen kaikkee kivaa..Huusin Pessille sellasen jumppa maton kaarilla 10?:lla..nyt oottelen et myyjä laittas sen postiin kun maksoinki jo pari pvä sit.
 
Non nii, nyt on kuusi "riisuttu" ja isäntä saa viedä sen sit ulos, kun töistä tulee. Neulasia löytyy sit pääsiäisenäkin vielä, niin paljon se varisti.Kaks tähtee vielä killuu ikkunoissa ja jouluverhot olo/keittiössä, ne saa odottaa sunnuntaiseen. Oltiin aamulla lasten kans puistossa ja mä en käsitä tota meijän Wilmaa, kun sil on jalat aivan jäässä sekä sormet.Jalassa oli sukkahousut, sukat, villasukat sekä talvikengät, käsissä Reiman paksuimmat talvikarva hanskat. Voiko olla noin huono pintaverenkierto? Mitä ton asian suhteen sit tekis, ei mee ulos sit enää lainkaan ennen kuin kesällä???Vai tarviiko sitä ostaa isommat kengät, et mahtuu miljoona villasukkaa sinne ja karvahanskojen alle tuhat villahanskaa...
Laitan muuten heti lapsista kuvan profiiliin, kunhan saan aikaseks kuvat ladattua koneelle :ashamed: Joku joulukuva täältä löytyykin jo, osaankohan laittaa?Testing....juu, en ossaa, miten se laitetaan???
Vauvojen kanssa harrastuksista on ollu puhetta, me käydään seurakunnan perhekerhossa ja sit käyn esikoisen kanssa taaperojumpassa. Aikoinaan kävin myös seurakunnan vauvamussuissa Wilman kanssa. Jaaha, Weeti heräs...

Emilja
Wilma & Weeti
 
Täällä taas vaihteeksi :ashamed: Johtuukohan tuosta kunnolla nukutusta yöstä että mulla on pikkusen hulvaton olo. Mitään järkevää en kyllä aikaiseksi saa mutta muuten pirteä kun peipponen :D Ja näissä jutuissa ei taida olla pää eikä häntää :LOL:

oliivia mielettömän hienoja uutisia, onneksi taustalla ei ollut mitään vakavaa :hug: Teillähän on nyt juhlan aihetta siellä kerrakseen.

Nyt perunateatteriin :wave: Neljä kiloo pottuja pitäis soppaa varten kuoria :/ Ja sitä hommaa ei huomiselle pysty siirtää, samperi soikoon :kieh:
 
Emilja80 kun menet sinne muokkaa tietojasi puolelle, sieltä kohtaan kuva ja selaa, valkkaa kuva ja paina avaa, sitten kohtaan tallenna tiedot sieltä alhaalta. Muistaakseni piti mennä pois sivustolta jotta saat sen näkyviin. Olen meinaan itse taistellut sen kanssa myös joskus. :heart:
 
Pitäisi varmaan kanssa tuo kuusi heivata jo pihalle, onhan sitä jo vissiin katseltu tarpeeksi.

Pitäisiköhän sitä lähteä illalla shoppailemaan kun mies tulee kotiin, tosin vaan Prismaan mutta eiköhän sieltäkin jotain tarttuisi mukaan.

Olen tuolla käynyt ihastelemassa Carenan uusia tuplarattaita (pinkkejä Double Swingejä )) mutta maksavat mokomat 349 ?. Olisi mun mielestä upeat. Kun tuntuu että typyt ovat aika ahtaalla noissa meidän Oran Duoletoissa toppatamineissaan, vaikka eivät ole edes kantokopissaan. Jos myisi ne pois ja ostaisi nuo tilalle......isäntä pitäisi vaan ensin ympäripuhua.


Olen meinaan melkoinen ratashullu jos niin voi sanoa.

*muoks muokattu*
 
tuutilulla siitä sydänbodysta + muista samanmoisista vaatteista,meillä oli sellanen yökkäri..ai hittolainen se kyllä taitaa olla jo pieni..aika pientä kokoo se kyllä olikin.nimittäin body oli 56cm eikä ole mennyt enää aikoihin päälle,kun taas kaphallin yks 56cm body menee edeelleenkin päälle.

pietään nykyisin jo 60-68cm vaatteita,tais yks 70cm.kin olla täs yhtenä päivänä päällä.kamalasti nuo vaatekoot kyllä vaihtelee.miusta cittarin vaatteet ovat aika reiluja,verrattuna johonkin tokmannin vaatteeseen.

miekin sain toisen koneellisen pyykkiä pyörimään,ovat kylläkin vielä tuola koneessa ,sitten sain tehtyy lettuja :p .joita mie en saa syödä :(
sekä illaksi ruan.tyttöjen kanssa syötiin eilistä jauheliha soppaa.

venla on toisilla päikkäreillä ulkona,meinas sitten vallan simahtaa kesken ruokailun sitteriin..
tein muuten sellasen havainnon että meijän neitille kelpaa peruna paremmin kuin joku makee sose..tänäänkin annoin perunaa,ja sitten tarjosin ruusunmarja sosetta vähän,niin eikun irvisteli vaan,eikä suostunutkaan syömän,eilen kävi bananin kanssa samoin..
no parempihan se on tietysti potattia syödäkin kun jotain makeeta.

tossa mietin että miten ootte (isommille lapsille,kellä on) niin antanut ihan mustikkaa,vaapukkaa tai mansikkaa, siis että ootte ite soseuttanu?
olettekko millä makeuttanu?voiko millä makeutusaineella makeuttaa,vai ihan tavallisella sokrulla?

ei kyllä muista,niiltä ajoilta jollo isot tytöt oli pieniä..liekkö edes omatekosta marjasosetta niille edes syöttäny..en muista..

piituli nuo on kyllä akas ihanat nuo tytyjen paidat =)
 

Yhteistyössä