Rontti mä "opetin" tossa joku aika sit Pessin nukahtaan omaan sänkyyn..Meni ehkä 3-4päivää että sain herraa nukutella 3tuntia ja nukahteli siis vasta puolen yön aikoihin sillon.Mutta pidin häntä omassa sängyssä koko ajan.Jos alko kova huuto niin otin välillä syliin ja sit takas.Kyllä siinä itellä pinna oli hiukan kireellä kun joutu vieressä istuun...Sit yks ilta nukahti jo 22, seuraavana 21 ja nykyään nukahtaa itse omaan sänkyyn viimestään klo.20.
Kannatti siis jaksaa tuo vajaa viikko...
Tampereelta kyllä ja tapaaminen kyllä innostaa muakin,sekä isommalla porukalla että pienemmällä =) aattelin muutenkin tehdä kesälomareissun poikien kanssa ens kesänä kun sit elokuussa jatkan opintoja ja sit ei voikkaan enään aikoihin kesiä kotona olla. Meillä mökki Imatralla niin sen kautta ois tarkotus Joensuuhun mennä isoveljen luo kyläileen...kesällä siis sitten.
Ja tuosta pääseekin siihen
ammattiin eli lähihoitajan opinnot jatkuu elokuussa ja päihde-ja mielenterveys ois suuntautuminen sitten.Aiemmalta koulutukselta oon suurtalouskokki mutta ne hommat ei ollu mua varten ollenkaan,baarissa on sit tullu oltua töissä sen mitä ennen Peetua olin. Siitäkin hommasta tykkäsin mutta ei oikein lapselliselle mielestäni sovi,joten lähdin opiskeleen.Nyt ootan jo innolla että pääsen jatkaan opintoja
Mulla kakkos vuosi onneks suht löysä(välillä 1pvä viikossa koulua jne) että ihan hyvin mielin Pessin tarhaan laitan sitten..ei tuu kuitenkaan paljon tarhapäiviä. Tarkotus ois sit vielä ammattikorkeeseen jatkaa,eli opiskelija vielä kaaaauan
mutta koska hyvin tod.näk on sit kolmivuoro työ tulevaisuudessa niin mielummin opiskelen nyt kun lapset pieniä ja sit jo meiän mummo on eläkkeellä kun valmistun niin ei tarvis vuoropäiväkotiin lapsia laittaa.
Meillä Peetu oli mun kaverin kanssa uimassa(kylpylässä vielä) ja tokas tälle pesuhuoneessa "Siru,sulla on pienet tissit" ja hetken päästä "Siru,sulla on iso pylly"
pikkasen oli mun kaveri nolona.... Enkä sit tiedä kehen noita oikein vertaa koska mulla itellä ei toi rintavarustus todellakaan oo iso...
Lasten suusta kuulee totuuden...?!...
Tänään tuli tiskikone.Ihanaaa!!! Yhden koneellisen oon jo pyörittäny heti alkuun.Ainooks ongelmaks tuli nyt se että mulla on mun mummon vanha Arabian astiasto jota ei saa pestä koneessa...tarvii siis lähtee astiakaupoille ilmeisesti.
Nyt Greyn anatomiaa katsomaan.