Vai käyty kiltisti nukkumaan ennen puolta yötä kakki?? Ja pah
Meillä muu poppoo nukku hyvissä ajoin eilen, mut mä jäin tekeen viel vikoja kotihommia ja sit ajattelin tänne viel rustata, mut kappas just sillon ku koetin kirjottaa: vauva heräs ja toinen kerta samalla kaavalla
Entiedä mikä hällä oli, alkuyö meni aikas levottomasti. Mut sit tosiaan ku sammutin koneen ni poikaki nukku aamu viiteen saakka. Tais olla vaan mustis teille tuo poitsu
Pikaseen nyt tässä kirjoitan, kun vielä toistaseks muistan mihin piti kommentoida...(mamma dementia vaivaa tääläkin) eli siis
mitä te pidätte pakkasrajana vauvoillanne??
Ja
rekkarit vaunuihin...mä näin jossain kaupassa et oli vaan
5egee kipale
Aikamoisia hintaeroja siis... Kun vaan muistas et missä näin sellasii, niin täytys kiireellä kipittää ostaan pois =)
niinukka oli pakastanut porkkana-perunamössöä...muuttuko se peruna millaseks pakastimessa sosemuodossa? Joskus pakastin jonkun keitonjämän ja eihän sitä voinu syödä ku meni sellaseks rakeiseks :x
Juu mutta mäpä koetan palata tänne myöhemmin uusiks, nyt meen vaunulenkille ja käyn samalla kaupassa.
Kiva fiilis nyt kun sain viimosella siivottuun ja korjattuun ton joulun pois =) Nyt siis lenkille ja sit saunaan...
Ai mutta sellanen viel et ku
henkka valitteli et vauva heräilee useesti yössä syömään, niin ootko ajatellu antaa vähän velliä illalla? Mun kummilapsi oli huono nukkumaan yöllä, heräs vähänvälii syömään. Alottivat hälle vellin iltasella niin johan alkoi pojalle uni maistumaan
Mut ny pakko mennä, kohta en ehdi kauppaan... :wave: