Tullut tavaksi jotain kirjoitella tänne päivittäin, vaikkei sitä asiaa niin kovin oliskaan
Ettette vaan luule että synnyttämään olisin lähtenyt
Itse en ota
omia vaatteita sairaalaan, oli niiiin ihana viimeksi kun sai vaikka 10 kertaa päivässä vaihtaa puhtaat vaatteet ja viskata likaiset vaan pyykkikoriin ja
joku muu pesi ne puolesta. Sit voisin ehkä kuvitella et jos se avautumisvaihe kestää ja joutuu osastolle, vois olla hankala hoitajista jos ois vaikka jotku verkkarit jalassa kun käyvät tarkistamassa tilannetta. Kun sairaalan vaatteethan on sellasia "helppo tsekata tilanne" vaatteita. Mut omia kylpytakkeja siellä näkyi, itse en ota sitäkään, niin helposti meni sekin vereen, että piti monta kertaa päivässä vaihtaa. Missä sitä ees säilyttäis muuten siellä niitä likaisia omia kuteita? Vauvalle otan kyl osastolle 50 senttisiä vaatteita, kun viimeksikin oli vaan n. 65 senttisiä ja niihinhän toinen hukkui.
Mä yritin katsella jotain kivaa viestiä tuosta vauvan syntymän ilmoitus-ketjusta, jolla sitten ilmoittaisi tekstarilla että vauva syntyi. Eihän siitä mitään tullut, itkua vaan piti vääntää kun olivat niin kauniita
Yritän nyt jonkun valita ja tallettaa puhelimeen niin on sit valmiina...
Me käytiin uimahallissa, tosin en uskaltanut enää uida vaan katselin vaan, ja nyt uimalaiset nukkuu väsyneenä
Taidan itsekin painua sohvalle katsoon eilistä selviytyjiä. Mukavia supistuksia (voiko ne olla mukavia?!?) toivotellen
Topsy 37+5