Onnittelut YOdottajalle :flower: :flower:
Ja tervetuloa Marsu78 :wave:
Täällä on taas alakuloinen olo. Ei mitään uutta, selkä on ihan pirun kipeä, taas sai yön sen kanssa kitua
Pitäis vissiin asua saunassa ja suihkussa, ne on ainoat paikat joissa selkään ei satu ihan joka sekunti. Mulla ei tuo sauna kyllä ainakaan suppareita saa aikaan, lähinnä vaan lopettaa ne, että sen puoleen pitäis vissiin lopettaa tuo jatkuva saunominen, mutta minkäs teet, mä olen kova saunomaan, aina ollut..
Yritin miehelle jo vihjata sitäkin yhtä s:ää, mutta ei näköjään huvita..höh, olishan tuota voinut kokeilla, jos edes alkaisi vähän kypsyttelemään paikkoja, mutta eipä minuakaan tällainen turvonnut norsu kiinnostaisi :x Niin, ja siis muutenkin kaipaisin mieheltä vähän läheisyyttä, ihan vaan sitä, että halaisi, tai edes vieressä istuisi joskus, mutta ei näköjään innosta..Ärsyttää, kun taas tämä alakulo ja masennus fiilis nostelee päätään. Mä en oikeasti jaksaisi 41 viikoille taas..Mutta eipä auta itku markkinoilla :'(
Hitsi, kun pääsisi edes kaupungille kiertelemään, kuluisi aika, ja näkisi vähän ihmisiä, mulla menee hermo lasten kanssa taas ihan liian herkästi..Mutta kaupungilla kiertäminen 2 ja 4-vuotiaiden vilkkaiden poikien (jotka inhoaa kauppoja) kanssa, on kaikkea muuta kuin rentouttavaa ja mukavaa, eli se siitä :headwall: :headwall:
Joku (anteeksi taas tämä olematon nimimuisti :ashamed: ) mietiskeli alapään tilannetta synnytyksen jälkeen..Tokihan jotain muutosta voi tapahtua, mutta kyllä minusta alapää (kuten miehenkin mielestä), on entisellään, lantionpohjanlihaksia olen jumpannut, mutta niinhän niitä pitäisi aina tehdä. Minusta tuntoherkkyys on jopa parantunut entisestään edellisten synnytysten jälkeen, joten en kyllä osaa jännittää/pelätä, että alapää tämänkään kolmannen jälkeen jotenkin pilalle menisi. Jumppaa vaan kehiin, niin kyllä se siitä
No, pitänee lopetella, ennenkuin alan taas valittaa, anteeksi kun purnaan ja puran aina tänne, mihinpä sitä muuallekkaan, ei kehtaa miehelle valittaa, on hällä kuitenkin pitkät työpäivät ja sitten kotona lapset vaatii leikkimään ja kotikin on usein melkoisen sekaisin, kun selkä on tosiaan niin kipeä, että jalat ei meinaa kantaa, ei meinaa pyykkikoria saada nostettua..No, valitukseksi meni taas :ashamed:
lhs rv39 tasan! (Vielä viikko eräpäivään ja sitten alkaa jännitys paljonko menee yli tällä kertaa..)
Muuten, meillä on myös esikoisen syntymäpäivä päivää ennen minun la:ta, reppana jännittää kovasti miten käy, syntyykö vauva ennen vai jälkeen synttärin, ja onko äiti sairaalassa silloin..Onneksi poika kuulostaa olevan ihan tyytyväinen, vaikka sovittiin, että pidtään ihan vaan pienet juhlat mummujen, ukkien ja muun lähiperheen kanssa..Isänsä kanssa tekevät sitten jotain kivaa, jos sattuu että olen sairaalassa synttäripäivänä..Toivottavasti ei osuisi samalle päivälle, saisi kuitenkin pitää "oman päivänsä"..