Minunkin nimimerkillä löytyi jonkun toisen kirjoittamia juttuja
Ja sain jonkun viestin poistettuakin. Aika omituista.. Pitäisköhän ylläpidolle ilmoittaa, että olisivat pikkasen tarkempia. Huuto.netissä olen huomannut saman jutun, että minun kirjanmerkeissä on jonkun toisen tallentamia kohteita.
En olekaan aikoihin tänne kirjoitellut, lukenut kyllä säännöllisesti teidän juttujanne. Hurjaa että joillakin ei meinaa vauvat enää viihtyä masussa, ja jossakin oli lokavauva jo syntynyt!
Itsestä on tuntunut koko ajan että lokakuuhun on vielä pitkästi aikaa, mutta nyt on alkanut tuntua, että pitäisi varmaan laittaa kaikki oikeasti valmiiksi, kun eihän sitä koskaan tiedä jos pieni haluaa jo aikaisemmin ulos. Vaatteet olen kyllä jo pessyt, silittänyt ja laittanut kaappiin, ja nyt aloin pesemään lakanat ja pyyhkeet. Vaunut, kaukalo ja sitteri on hankittuna, vielä pitäisi minun vanha pinnasänky pestä ja koota, sekä ostaa uusi patja siihen. Meille ei hoitopöytää mahdu, ja olemme miettineet sellaista ammehoitopöytä-systeemiä, maksaa 69e ja mahtuisi pesuhuoneeseen ihan hyvin. Onko kellään kokemusta sellaisesta? Pyykkikoneen (päältä täytettävä ) päälle ei voi alustaa laittaa, ja olisi kiva kun olisi pesuhuoneessa joku paikka missä vaihtaa kakkavaipat. Olisipa sitten ammeellekin jalat valmiina niin ei tarvitse saunan lauteelle nostaa. Siinä kai ne suurimmat, tietysti kaikki pienemmät ostokset vielä puuttuu, pitäisi tehdä oikein lista ja lähteä shoppailemaan, kun ei sitä kaupassa muuten muista mitä kaikkea vauva tarvii.
Meillä ollaan oltu välillä pää alaspäin ja välillä istuskellaan, nyt tällä hetkellä raivotarjonnassa, sitä ennen oli pari päivää istuallaan potkien alapäähän, tuntuu kurjalta kun virtsarakkoon monottaa. :x Tuntui ettei mahdu kunnolla liikkumaan perätilassa, joten fiksuna tyttönä kääntyi sitten kiltisti pää alaspäin ja potkiskelee nyt oikeaan kylkeen. :heart:
Painoarvio oli tiistaina neuvolassa rv 32+5 n. 1,9-2.0kg, vartalon ympärys antoi vähän vähemmän viikkoja. Täällä meidän neuvolassa on ultrattu joka neuvolakäynnillä, on kyllä ihana katsella aina pientä, vaikka mietinkin että voiko siitä olla vauvalle jotain haittaa jos parin viikon väleinkin ultrataan? Vauvan syke oli 136. Sf-mitta 29,5, hemoglobiini noussut 114, verenpaine ok. Sairaslomalla olen selän takia ollut reilun kuukauden, ja oikeastaan on ihan hyvä olo ollut kun ei tarvitse töissä olla. Liitoskivut kyllä vaivaa ja selkäkin välillä, mutta ei mitenkään sietämättömästi.
Mutta nyt perunamuussin tekoon =)
minsu ja vauveli rv 33+1 (alle 7 viikkoa enää..)