***LOKAMASSUJEN ELOKUU***

Tinakenkätytöllähän menee siis vähän samanlailla kun mulla =) ainoo vaan, et mulla taitaa mennä vauvan kasvu sit vähän alemmilla käyrillä kun oli tuon 1,8kg ja mulla vissiin vähän enemmän viikkoja...
Tää tyyppi tunkee itteensä nyt ihan todenteolla alaspäin. Tänään ollu semmonen olo että kaveri tippuu :LOL: ainoo huono homma vaan se että on edelleen pylly alaspäin...ettei vaan kiinnittys tuollain päin :$

Tässä linkki mun masukuviin... ei onnistunu se profiiliin lisääminen

http://irc-galleria.net/view.php?nick=PirneZ&image_id=65470060

yksäiti+ hippu rv 33+3 :heart:
 
milla-maria ite kans mietin sillon kun täytin sitä lappua, et kuinkahan tarkkaan noita toiveita kannattaa/osaa laittaa, mutta päädyin sitten laittamaan pelkästään sen ammejutun. eipä mulla kyllä mitään ihmeempiä toiveita olekaan. luultavasti tulen haluamaan sen epiduraalin helvetintuskissani, mutta eiköhän se sielä anneta vaikkei siitä erikseen ole maininnut. kaippa ne kätilöt sitten tietää mikä on hyvä kivunlievitysvaihtoehto ja suosittelevat sitten sitä mukaan. niitä aquarakkuloita en aio kyllä kokeilla kun suurinosa on sanonu että sattuu ihan pirusti niiden laitto eikä välttämättä mitään apua...

mutta että pienillä toiveilla lähden minä liikkeelle. ajatella että kun täytin sitä lappua niin ajattelin et kehtaankohan sitä ammetta ees siihen kirjottaa, et mitä jos ne aattelee et oon jotenki vaativa...hullua ajatella sellasta, sehän on niitten työtä ja varmasti on sellasiakin odottajia joilla on mielessä ihan selvillä miten haluaa kaiken sujuvan ja lähettävät sitten edeltä pitkän romaanin synnytyksen kulusta, ite toivon lähinnä et selvitään pikkusen kanssa hengissä (oiskohan ton voinu lisätä siihen listaan? :D )
 
Taas tämmönen katkonainen yö takana. Oli taas pari kertaa niin kamala vessahätä yöllä että näin ihan unta pytystä :LOL: pari tuntia oon tässä kukkunut ja mietin josko tuota alkais ompelemaan ku mieski nukkuu autuaana :kieh: :kieh:

Tänään ollaan lähdössä Kemijärvelle viikonlopuksi että meikäläisen suunnalta elo hiljenee siksiaikaa,sielläkun tuskin nettiin pääsee. Mutta hyvä vaan,tuntuu että nykyään jatkuvasti käy täällä kurkkimassa kanssasisarien vointia =) Olo on kaikinpuolin hyvä,ei liioin ole supistanut vielä tällepäivälle..saa nähdä mitä selkä tykkää pitkästä automatkasta :whistle:

Mutta hyvät viikonloput kaikille!!! :wave:

Diipeli ja masujesperi rv31+6 :heart:
 
Nyt on sitten äitipolilla ja diabetespolilla käyty. Aterian jälkeinen insuliini tuli mukaan kuvioihin. Jospa sen kanssa syömiset ja sokerit saisi jotenkin tasapainoon.
Lääkäri teki ultran ja sanoi olevan runsaasti lapsivettä, painoarvio 1900g. Kohdunkaulaa oli 4cm jäljellä ja tiukasti kiinni supisteluista huolimatta. Otti kaikki tulehdusnäytteet supistusten takia kuitenkin. Vetistä valkovuotoa sanoi olevan runsaasti joka kuulema on tässä vaiheessa täysin normaalia. Sydänäänikäyrä ja verenpaine ok, kolmen vkon päästä mennään taasen näytille.

Mulla kakkostyttö käännettiin vkolla 38 ja käännös onnistui hyvin ja oli ihan kivuton. Johtui varmaankin siitä, että mulla oli silloin tosi paljon lapsivettä. Käyrässä makailin silloin kääntämisen jälkeen puoli tuntia ja pääsin kotiin kun kaikki oli ok. 4050g tyttö syntyi sitten vkolla 41+3.

Itse olen saanut kaikki vauvan tarvikkeet laitettua, pestyä ja ostettua, tutteja lukuunottamatta. En eilen löytänyt mieleisiä mistään. Sitteriä kyllä vielä syrjäsilmällä katselen, josko jostain löytyisi se vaaleanpunainen hörhelöunelma...






 
mamma3
Tinakenkätyttö: Hienoja uutisia sinulta :hug: Luulin jo että jäät sinne sairaalaan. Koita nyt pitää muutama viikko ainakin jalat ristissä ettei vauva viel syntys =)

Ja Mileko: toivottavasti piikitys nyt auttaa pitämään sokerit kurissa :hug: (Vai tablettihoitonako aloittivat insuliinin?)

Sit semmonen "ilmoitusluonteinen" asia. Jos mua ei täällä näy, niin se ei tarkota sitä et maa ois mut nielaissu tai jotain ois sattunu, vaan ylläpito on sit pyynnöstäni poistanut tunnukseni. Eilen huomasin jotain merkillistä liittyen näihin sivuihin ja rekisteröitymiseen, joten pyysin ylläpitoa poistamaan tunnukseni. Jos ne poistaa nyt ne niin sitten täytys rekisteröityä uudelleen ja täytyy miettii viittiikö ja uskaltaako enää uudestaan ;) :whistle:
Niin ja koitan tässä (jos ehdin ja viitsin) poistaa kaikki omat kirjoitukseni näistä pinoista. Älkää siis ihmetelkö jos välistä jotain puuttuu :) Se vaan on hidasta hommaa kun yksitellen täytyy se tehdä :/

Heissan :wave: ainakin tältä erää....
 
Keiju07
Alkuperäinen kirjoittaja mamma3:
Eilen huomasin jotain merkillistä liittyen näihin sivuihin ja rekisteröitymiseen, joten pyysin ylläpitoa poistamaan tunnukseni. Jos ne poistaa nyt ne niin sitten täytys rekisteröityä uudelleen ja täytyy miettii viittiikö ja uskaltaako enää uudestaan ;) :whistle:
Niin ja koitan tässä (jos ehdin ja viitsin) poistaa kaikki omat kirjoitukseni näistä pinoista. Älkää siis ihmetelkö jos välistä jotain puuttuu :) Se vaan on hidasta hommaa kun yksitellen täytyy se tehdä :/
No nyt kyllä heräsi mieletön uteliaisuus... Mitäköhän väärinkäytöksiä täällä voi sattua?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keiju07:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma3:
Eilen huomasin jotain merkillistä liittyen näihin sivuihin ja rekisteröitymiseen, joten pyysin ylläpitoa poistamaan tunnukseni. Jos ne poistaa nyt ne niin sitten täytys rekisteröityä uudelleen ja täytyy miettii viittiikö ja uskaltaako enää uudestaan ;) :whistle:
Niin ja koitan tässä (jos ehdin ja viitsin) poistaa kaikki omat kirjoitukseni näistä pinoista. Älkää siis ihmetelkö jos välistä jotain puuttuu :) Se vaan on hidasta hommaa kun yksitellen täytyy se tehdä :/
No nyt kyllä heräsi mieletön uteliaisuus... Mitäköhän väärinkäytöksiä täällä voi sattua?

No niin heräsi..mitähän kummaa??

 
Neuvolan pitäs tästä pikku hiljaa lähtee..
Saikulla oon äippäloman alkuun asti; rasituksesta rupee tonne häpyluuhun vas.puolelle jomottaa nii perkuleesti.Ja vanhusten parissa ko työskentelee on tosi jees ko iteltä menee kivusta jalat alta, mummosta viis.
Noh.. Ens perjantai on jo eka äippispäivä, Kauheen nopeesti se aika menee! Synnytystä en oo pahemmin aatellu/pelänny.. Mut.. Nyt ko tajusin et se on jo noin lähellä..Ahistaa..miten sen kivun kanssa pystyy siä oleen :whistle:
Siihen synnytystoivelappuun en osannu kirjottaa muuta ko et mahd.voimakas kipulääkitys tarpeen mukaan.

Millos hei semmoset perhevalmennukset on..? Viimex ei neuvolasta ainakaan osattu viä kertoo..Oishan nyte laitoksella ainaki kiva päästä käymään!

Eilen oltiin "lomareissulla" (miehen kesis uhkaa loppua ja hän on remontontoinu lomansa) Käytii Ideaparkissa ja muutamaa tuttuu moikkaamassa.Aamun oksentelin kotona, olo koheni ja lähettii liikkeelle. Toisen tutun luona iski taas ihan tajuton olo..oksentelin ja voi todella pahoin..Siin' meni siitä vierailusta nauttiminen.

Oi voi..Kello käy..tarvii kiiruhtaa :wave:
 
Kauhee päänsärky piti hereillä alkuyön ja sitten kun helpotti ja uni vihdoin tuli, alkoi kauhee ukonilma! Eli unta nautittu kolmisen tuntia.. Pikkasen on olokin sen mukainen, kiukkunen, hutera ym...

L-ouisa Siis neuvolasta ei tiedetty koska valmennus????
Johan on.. Kyllä me esikosta saatiin hyvissä ajoin ajat kaikkiin valmennusjuttuihin. Hyvissä ajoin oli nekin, ei viime tipassa tarvinnu käydä.
Meillä oli mm. synnärille tutustuminen, vanhemmuudesta luento, imetysluento, vauvanhoito-reenit.. hammashoito-juttuun en päässyt.
Oisko ollut kaikkineen kuusi eri juttua? Tokastahan ei sitten valmennusta ole.

Meillä ARMAS MIEHENI kysyi aamulla salamoiden leimuessa: Muistatko mikä päivä tänään ?? En olis varmaan muistanut muuten, ellei olis kysynyt.. No, meillä tänään 10v kihlapäivä :heart:

Hyvää viikonloppua kaikille!! Mä vietän huomisen päivän polttareissa (kaverin) ja olen taatusti entistä väsyneempi....

-Vilma ja "Lahja" rv 32+6-
 
Tulipahan vaan mieleen tuosta esitietolomakkeesta (eli se synnärille menevä lappu), että jos synnyttää opetussairaalassa, esim. minä OYSissa, niin kätilöopiskelijoilla on oikeus seurata tapahtumia ja oikein jos on kiire, niin he hoitavat "välitsekkaukset". Tämä on mahdollista kieltää siinä esitietolomakkeessa.

Omalle kohdalleni esikoisen syntymässä sattui ihan kivoja opiskeloijoita, mutta kaikennäköistä juttua kuulee... Itse laitoin silloin siihen lappuun, että vain yksi opiskelija kätilön lisäksi ja sitä toivetta noudatettiin. Sellaisiakin tapauksia on ollut, että esim. ponnistusvaiheeseen pöllähtää ryhmä (yli 5) opiskelijota ja äidin olo on ollut aika epämukava (vielä synnytyksen lisäksi).

Eli jos haluatte rauhaa, ja ette pidä useista tutkivista silmäpareista, niin maininta lapussa ei aiheuta sitten lisästressiä H-hetkellä. Toki jotenkinhan niiden opiskelijoidenkin on päästävä mukaan oikeaan toimintaan, mutta henk.koht. mulle riittää yksi opiskelija huoneeseen kerrallaan.

Mileko34: millä arvoilla jouduit insuliinille? Itse olen nyt viikon taistellut paastojen kanssa ja hartain toive tällä hetkellä on, että kun puoli 3 tänään soitan äippäpolille niin saan vapautuksen insuliiniuhasta. Myös ruokailun jälkeinen arvo on ollut koholla silloin tällöin, mutta heti kun vähensin hiilareita/annos niin tilanne parani hieman. Ainut vaan, että nyt täytyy syödä sitten tosi usein, n. 1,5-2 tunnin välein.

Nyt toiseksi viimeiset asiakkaat alta pois, eli toiveissa olisi että ensi viikon jälkeen saisi jo keskittyä muuhun ku asiakkaiden asioihin...

Mammoliino 30+4
 
mamma3
Dirlittan ja keiju: Ihan sattumoisin eilen hakutoimintoa käyttämällä huomasin että mamma3 nimimerkkejä on useampi, peräti 4 :eek: Ja nimimerkit pitäisi olla uniikkeja,vain yksi kutakin. En sillä suivaantunut että mun nimimerkki muilla käytössä, ei se niin ainutlaatuinen ole, hätäpäissään tuulesta temmastu silloin kun Rontin kanssa alettiin plussauksen jälkeen tänne kirjotella :) MUTTA se että ne toisten kirjoitukset on niinkuin menny mun piikkiin :whistle: Eli heidän profiiliin kun kurkkas, niin siel olikin mun profiili :eek: Ja kirjautuneena pystyin niitä muokkaamaan ja poistamaan ym. eli tavallaan ne nyt oli mun omiani, vaikka EI NE OLLU |O Siel "olin" mm peppuseksiä kehunut ja mitähän kaikkee maan ja taivaan väliltä :whistle: :kieh: :LOL:
Poistin sit ne viestit sieltä. Pari iisiä viestiä sinne jäi, joku juttuseuraa ja SAVONLINNA!! otsikot, et kattokaa vaikka ite :) Hakukenttään vaan mamma3 =)
 
L-ouisa minäkin kyllä sain jo touko-kesäkuunvaihteessa aikataulut noihin perhevalmennuksiin. ne alkavat meillä vasta kahen viikon päästä ja niitä on kolmena peräkkäisenä torstaina (onkohan muita täällä samassa ryhmässä, terkan mukaan meitä on sielä 5 odottajaa). ekalla oli just sitä parisuhdeasiaa, tokalla synnytys ja kivunlievitys ja oliko vikalla sitten vauvanhoitoa ja imetystä.
ite ainakin ootan valmennusten alkua, mukava kun tulee jotain aktiviteettia tähän äippälomaan ja ihan on jännä nähä muitakin odottajia. sinne synnärille pitäis kans mennä tutustumaan (oletteko oululaiset käyneet tutustumassa laitoksella, joko sinne taas pääsee, kun noroepidemian aikaan ei päässy?)
jos vaan sinne nyt ottavat. mulla tiistaina neuvolakäynti joten pitää tiedustella asiaa.

mua on alkanu mietityttään sellanen kun tuntuu että täälä suurimmalla osalla on supistukset kiusana ja mulla ei ole moneen viikkoon ollut enää edes niitä harjotussuppareitakaan. aiemmin niitä tuli yleensä 1 päivässä, mutta nyt ei tule kun yks olematon ehkä kerran viikossa...onkohan tää ihan normaalia? olin luullu että nyt niitä olis enemmän kun keho harjottelis synnystä varten. meinaankohan mää ikinä synnyttää kun ei mun kroppa ees vaivaudu treenaamaan sitä varten, oonkohan mää niin läpeensä laiska että jopa mun kohtu vetelee vaan sikeitä?

me lähdetään parin tunnin kuluttua ajamaan rovaniemelle meidään ystäväpariskunnan luo viikonlopunviettoon. ihanaa, pari päivää parhaan ystävän seurassa herkutellen, jutellen ja saunoen! :heart: poiketaan nyt menomatkalla vielä haaparannassa ikeassa hakemassa viimeset sisustustavarat vauvan nurkkausta varten. hei onko jollain pikasta tietoa, että onko haaparannan ikean vieressä lastenliike minkä nimi ois toys'r us? sielä joku sen tyyppinen liike on ja viimeks ku käytiin niin en nähny mitään muuta kun sen barnshusetin eli onko sielä vielä joku toinenkin siinä lähettyvillä?

jep, hyvää viikonloppua ja nauttikaa olosta!
t.tiipii ja "väiski" rv32+3 :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamma3:
Dirlittan ja keiju: Ihan sattumoisin eilen hakutoimintoa käyttämällä huomasin että mamma3 nimimerkkejä on useampi, peräti 4 :eek: Ja nimimerkit pitäisi olla uniikkeja,vain yksi kutakin. En sillä suivaantunut että mun nimimerkki muilla käytössä, ei se niin ainutlaatuinen ole, hätäpäissään tuulesta temmastu silloin kun Rontin kanssa alettiin plussauksen jälkeen tänne kirjotella :) MUTTA se että ne toisten kirjoitukset on niinkuin menny mun piikkiin :whistle: Eli heidän profiiliin kun kurkkas, niin siel olikin mun profiili :eek: Ja kirjautuneena pystyin niitä muokkaamaan ja poistamaan ym. eli tavallaan ne nyt oli mun omiani, vaikka EI NE OLLU |O Siel "olin" mm peppuseksiä kehunut ja mitähän kaikkee maan ja taivaan väliltä :whistle: :kieh: :LOL:
Poistin sit ne viestit sieltä. Pari iisiä viestiä sinne jäi, joku juttuseuraa ja SAVONLINNA!! otsikot, et kattokaa vaikka ite :) Hakukenttään vaan mamma3 =)

hui kauheeta, pitääkin heti katsoa..Meinaatko nyt vaihtaa nimimerkkiä, vai lupoua palstailusta..et kai sentään??
 
mamma3
Dirlittan: Eikö kuulostanutkin merkilliseltä? :whistle:
Tossakin on outoa että toi savonlinna otsikkoon kirjoittanut mamma83 ja juttuseuraa otsikkoon kirjoittanut mamma3 näyttää olevan sama henkilö, ainakin spostiosoite on sama.OUTOA!! Näistä jo poistetuista viesteistä sain ymmärretyksi että yksi mamma3 oli satakunnan alueelta ja yksi joensuusta, mut tosiaan ehdin ne eilen "suutuksissani" poistaa et niistä ei nyt näyttöä ole :/
Pyysin siis ylläpidolta et poistasivat mun tunnukseni kokonaan. Ei jäis tää mamma3 kummittelemaan mihkään. Tietty sit voin rekkautua uudelleen uusin nimimerkein, mut kattoo uskaltaako sitä enää tänne kirjotella jos tämmöstä pystyy tapahtumaan :kieh: =) Ja saa nyt nähdä millon ees ottavat tuolta ylläpidosta yhteyttä... :/ Inhottavaa tällanen, kun niin on ollut mukava tänne kirjotella :( Saattaahan se olla että ei täältä malta pysyä poissa, et ilmaannun uusiks ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiipii:
mua on alkanu mietityttään sellanen kun tuntuu että täälä suurimmalla osalla on supistukset kiusana ja mulla ei ole moneen viikkoon ollut enää edes niitä harjotussuppareitakaan. aiemmin niitä tuli yleensä 1 päivässä, mutta nyt ei tule kun yks olematon ehkä kerran viikossa...onkohan tää ihan normaalia? olin luullu että nyt niitä olis enemmän kun keho harjottelis synnystä varten. meinaankohan mää ikinä synnyttää kun ei mun kroppa ees vaivaudu treenaamaan sitä varten, oonkohan mää niin läpeensä laiska että jopa mun kohtu vetelee vaan sikeitä?
Turhaa huolehdit tiipii, esikoiselta tunsin ensimmäiset supistukset tuntia ennen kuin olin synnytyssairaalassa. Sitä ennen ei edes yhtään harjoitussupistusta. Eli ihan ovat yksilöllisiä. :)
hei onko jollain pikasta tietoa, että onko haaparannan ikean vieressä lastenliike minkä nimi ois toys'r us? sielä joku sen tyyppinen liike on ja viimeks ku käytiin niin en nähny mitään muuta kun sen barnshusetin eli onko sielä vielä joku toinenkin siinä lähettyvillä?
Ainakin mun kaveri oli ostanut haaparannasta lastentarvikeliikkeestä nimeltä Jala aivan ihania sisustusjuttuja vauvalleen.

Topsy
 
Olipas herätys taas tänään... :headwall:
Heräsin 4 aikaan aamulla jyrinään... Äkkiä repimään kaikki piuhat irti. 4.30 huomattiin, että siinä on pari kolme päällekäin, joten kylmiön ja pakastimen piuhat irti seinästä. Samalla huomattiin, että kellarin lattia lainehti vedestä... Oven ulkopuolella oli vain sellainen noin 30 cm syvä pieni lammikko ja kaikki vedet oven raoista sisään... No nyt on kaikki talosta löytyvät pyyhkeet, rätit yms. märkänä ja likaisina, kaks puhallinta kuivattamassa kellarin lattiaa ja tuli ylimääräinen remontti eteen ihan lähiaikoina. Muovimatto kokonaan märkä, sen alta suojamatto valuu vaan vettä ja betonilattia on märkä. Ei paljoa naurata tällä hetkellä. Äijän piti lähteä töihin, mutta totesi 5 aikaan aamulla, että josko jäis kotiin täksi päiväksi.

Aamupäivällä piti mennä neuvolaan. Siellä sijainen totesi, että näytän vähän väsyneeltä... ÄLÄ, OLEKS TOSISSAS???? Konttaa ite pari tuntia aamulla aikaisin kuivaamassa lattiaa ja näytä sitten pirteältä ja iloiselta.
Hb oli noussut jopa 106:een. Laitto kokeisiin, kun on liian alhainen... Toihan oli mun normaaleihin arvoihin jo noussut huimasti :)
Paino oli tippunut edellisestä kerrasta. Turvotusta ei ollut (ihme). Liitoskipuihin käski lepoa, mutta kun lepo vain pahentaa niitä... Ensi viikolla siis maanantaina labra, tiistaina neuvolalekuri ja jostain syystä keskiviikkona vielä normaali neuvola. No tarvii kysyä tiistaina lekurilta pitääkö seuraavanakin päivänä tulla näyttämään ihan samoja juttuja.

Ensi keskiviikkona on tutustuminen Tammisaareen. Pitää sitten miettiä niitä toiveita paremmin. Seuraavana onkin jo se pelkopoli, joten kaipa se riittää, kun siihen mennessä tietää mitä haluaa. Tarkistin tuossa just, että olen saanut edellisessä leikkauksessa epiduraalin ja se ei silloin toiminut. Joutuivat nukuttamaan lopulta, kun veti takareidestä niin kovin suonta. Joten tarviis vissiin sille joku vaihtoehto keksiä. Eikä sitä sillä kerralla meinattu saada laitettua, pistettiin 4-6 kertaa "ohi". :x

Mutta nyt kuuluu kuivausrumpu olevan pysähtynyt, joten ei kun laittamaan lisää tavaraa sinne... Ja jos sen jälkeen sais vaikka unen päästä kiinni edes vähäksi aikaa... Vois olla vähän paremmalla tuulella.

LillaStina ja Nyytti 34+3
 
sasetta sadetta sadetta vaan...ja minä sen kuin riemuitsen :LOL: :LOL: Nythän tämä odotus on ihan siedettävää :D Eilen kävin neuvolassa. Hb oli vaan edelleen laskenu obsidanista huolimatta.. kaks viikkoo sitte oli 119 ja nyt enää 109..Ilmankos peti kutsui päivälläkin..Noh enpä mie oo yölläkään saanu oikein nukuttua. Jos ei esikko valvota, niin sitte kissa tai juniori jyllää masussa..Mokoma köllöttelee perätilassa, joten ne napakat potkut ei kauheen kivalta tunnu virtsarakkoon. Joten vessassa siis viihdytään.. Paino oli miulla hiukka tippunut, mutta ehkä se vaan on siinä kun oon saanu ton jäätelön himoni kuriin..
Minäkin muuten olen huomannu, että tällä nimimerkillä kirjotetut ei kaikki oo minun näppäimiltä lähteneitä tekstejä... :| :whistle: :/ ....
No mutta nyt kahvin keittoon..Remonttimiehillä on jo tauko alkanu....
 
Huomasin tuolla kun selailin, että jo kesäkuussa mitäs nyt-puolella on useampikin nimimerkki ihmetellyt tätä probleemaa, kun oman nimimerkin alle ilmestyy vaikka kenen kirjoituksia..Tosi hämärää.
Omalla kohdallani näin ole ole, ainakaan vielä.
Mietin vaan, että jos tällainen ongelma on ollut jo useamman kuukauden, että eikö ylläpito voi tähän puuttua?

Sitten täältä omaa napaa: Olo on tänään suht´ok. Jäin töistä kotiin täksi päiväksi, eilen taas supisteli ja selkää särki niin urakalla.Viime yö oli myös niin supistuksia täynnä, että päätin pitää lepopäivän.
Mulla maanantaina neuvola, pitää katsoa joko ne armahtaisi ja määräisi sairauslomalle, mulla olisi 2 vkoa töitä ennen äitiyslomaa.

Nyt pitää mennä, tuo meidän 1-luokkalainen kaipaa äidin huomiota:)
 
mamma3
Alkuperäinen kirjoittaja Dirlittan:
Huomasin tuolla kun selailin, että jo kesäkuussa mitäs nyt-puolella on useampikin nimimerkki ihmetellyt tätä probleemaa, kun oman nimimerkin alle ilmestyy vaikka kenen kirjoituksia..Tosi hämärää.
Omalla kohdallani näin ole ole, ainakaan vielä.
Mietin vaan, että jos tällainen ongelma on ollut jo useamman kuukauden, että eikö ylläpito voi tähän puuttua?
Ai niinkö :eek: Ompa omituista. Tuntuu et nää sivut menee aina vaan ihmeellisemmäks joka uudistuksen myötä :headwall: Kun ensimmäisiä kertoja täällä olin, en huomannut muita ongelmia kuin sivujen hitauden :/

Omaa napaa vähän. Kauhea mylläys vauvalla mahassa ja tuntuu kuin jokainen liike aiheuttas supistuksen(vatsa kiristyy,kipuja ei juurikaan) ja onkohan toi vaavi jotenkin niin syvällä tuol masussa kun aina liikkeiden yhteydessä tuntuu myös ilkeän tuntuinen liike tuolla selän puolella,kyljen kohdilla :/ Muuten ok olo, väsyttää vain. Ehkä tämä sateinen sääkin tekee voimattoman olon. Niin ja pinna tuntuu lyhyeltä :ashamed:

 
Alkuperäinen kirjoittaja mamma3:
Alkuperäinen kirjoittaja Dirlittan:
Huomasin tuolla kun selailin, että jo kesäkuussa mitäs nyt-puolella on useampikin nimimerkki ihmetellyt tätä probleemaa, kun oman nimimerkin alle ilmestyy vaikka kenen kirjoituksia..Tosi hämärää.
Omalla kohdallani näin ole ole, ainakaan vielä.
Mietin vaan, että jos tällainen ongelma on ollut jo useamman kuukauden, että eikö ylläpito voi tähän puuttua?
Ai niinkö :eek: Ompa omituista. Tuntuu et nää sivut menee aina vaan ihmeellisemmäks joka uudistuksen myötä :headwall: Kun ensimmäisiä kertoja täällä olin, en huomannut muita ongelmia kuin sivujen hitauden :/

Omaa napaa vähän. Kauhea mylläys vauvalla mahassa ja tuntuu kuin jokainen liike aiheuttas supistuksen(vatsa kiristyy,kipuja ei juurikaan) ja onkohan toi vaavi jotenkin niin syvällä tuol masussa kun aina liikkeiden yhteydessä tuntuu myös ilkeän tuntuinen liike tuolla selän puolella,kyljen kohdilla :/ Muuten ok olo, väsyttää vain. Ehkä tämä sateinen sääkin tekee voimattoman olon. Niin ja pinna tuntuu lyhyeltä :ashamed:
joo, tällaisen keskusteluketjun löysin http://keskustelu.kaksplus.fi/t786739#m7558207


Mulla myös vauva nyt liikkuu tosi paljon, mietinkin tässä että eikö se onneton nuku ollenkaan:)
Ja tuosta pinnan lyhyydestä..sitäkin on ilmassa..

 
ite kanssa katoin sillä haulla mitä minun nimimerkilläni oltiin kirjoitettu..ja olihan siellä..
mutta miten tuo on mahollista????
vanhimmat tekstit olivat vuodelta 2004..
että,silloin joku niinukka siellä on kirjoitellut,ja nyt sitten meikäläisellä sama nimim.niin kai ne jotenkin päivittynyt kai minun profiilin alle kaikki sen aikaset viestit..huh huh.
kirjoitukset oli tosiaankin jonkun muun,mutta profiilissa minun ultrakuva,ja teksti.
 
yksäiti84 Huomasin kans lueskellessa et on hyvin samanlaiset oireet!
No tuosta painoarviosta sit kyselen kun en jaksa taaksepäin lukea :ashamed: et paljon teillä on sit ollu painoarvio tossa 30 viikolla tai siinä lähimalla? Kun mulla oli siis viikkoja 30+5 ja arvio 1800g ja sanovat et ihan keskikäyrillä mennään mut vissiin muilla on ollu enemmän viikkoja ja sama arvio.. :eek: tulee vissiin aika jytky jos loppuun asti mennään..
 
Laitatteko siis tuohon kohtaan "hae keskusteluista" oman nimimerkkinne ja haette sillä vai kuinka noita omia vanhoja juttuja voi katsoa? Taas tyhmä tän koneen kanssa :ashamed: . Onpa harmillista ongelmaa täällä siis!! Toivompa totisesti silti mamma3, ettet katoa täältä minnekään, vaan vaihdat sitten vaan nimimerkin ja ilmoitat sen meille. Haluu kuulla susta sittenkin, kun vauva on syntynyt ;) . Taas tuossa yksi päivä kun luin jotain sun pitkään juttua, täytyi oikein nousta lopuksi ylöspäin ja katsoa kirjoittaja (oli jotenkin unohtunut), koska teksti ois voinut olla niin paljon munkin suusta :p . Hymyilytti sitten, kun huomasin, että sehän olit sä. Liittyi noihin kerhoaamuihin... Joita jo valmiiksi kauhistelen, miten sitten imetysten ja kaiken muun lisäksi ehtisi ajoissa...

Nyt heräsi pienenmpi, täytyy mennä taas :wave:
 
mamma3
Dirlittan: Kiitos :flower: Löysin pari muutakin samaa aihetta käsittelevää ketjua...Eli voi olla et aiemmat mamma3 ovat olleet harmaita ja päivitysten myötä ne on tulleet mun viesteiksi kun olen musta? Kuitenkin osa kirjoituksista oli toukokuulta tältä vuodelta jne. Mutta potuttaa silti...Hyvä kuitenkin tietää et muillakin sama ongelma =) Täytyy ny odotella vastaileeko se ylläpito mitä :/
Niin ja kiva kuulla että muillakin pinna kireellä :) Tuntuu et pieninkin asia saa mut raivon partaalle :( Oon koittanu aina laskee kymmeneen etten kokoajan räjähtelis :ashamed: Onneks on edessä vknloppu ja mieskin vapaalla. Jos sais omia hermoja vähän tasaanneltua :)

Rontti: =) kyllä muakin monesti on huvittanut kun juttujasi olen lukenut...niin paljon samaa aina löytyy, paljon samoja piirteitä ja ajatuksia. Muutenkin täällä on niin kivan tuntuisia ihmisiä, että säälihän se ois jos täältä pois jäisi... =)

Mut nyt täytyy mennä laittaa ruokaa pöytään...
Hyvät viikonloput kaikille ja voikaa HYVIN :heart: :hug:

:wave: :wave: :wave:
 

Yhteistyössä