Huomenta |O :wave:
Nyt vuorostaan täällä oli oikea liskojen yö :/
Tuplamamma2005 valitteli sitä eilis aamuna =) Ja meilläkin puoliks lapsista johtuvaa oli
Kahden aikaan yöllä toinen tenava kapusi viereen ja eihän nukkumisesta enää mitä tullut vaan mun piti siirtyy muualle. Just olin saamassa unen päästä kiinni kun toinen tenava alkoi äläköidä, eikä meinannut mikään kelvata :/ Viimesellä kun taintui, pääsin nukkumaan. Tosin kauhee veskihätä pian yllätti ja eikun veskiin tallustamaan. Heti ekalla astumisella meinasi jalat pettää alta, niin karmeita liitoskipuja aina kun oikeaa jalkaa nosti
Hyvä ettei pissat menny housun kun matka kesti nii kauan :ashamed: Vielä pitkällään ollessakin viilteli ikävästi. Ei meinannut löytyy mitään hyvää asentoa, vauva mylläsi mahassa ja maha oli aivan turta. Kyljet oli kipeinä ja selällään olo "ahdisti"... Jnkn ajan kuluttua taas toinen muksuista aloitti ravaamisen
:headwall: Söi sitten aamupalaa isänsä kaa ja kun mies herätteli mua kahville oli yökukkuja painunut petiinsä
Vieläkin vetelee sikeitä, mutta toinen tenavista nyt sit hereillä etten mäkään enään voinu jatkaa uniani
Tosiaan sitä miettii et miten ihmeessä jaksaa sit vauvan kaa heräillä ja mahdollisesti valvoakin :/ Mäkin luotan siihen että luontoäiti hoitelee hommansa =)
Noista kipugeeleistä. Mitään missä on lääkeainetta, ei suositella ainakaan omin päin laitettavaksi. Vaan pitää ainakin lääkärin kaa neuvotella. Mut kylmägeeliä ainakin voi laittaa, kun vaikutus ei perustu lääkeaineeseen.
Omaa napaa sit: Tähän asti mä olen nauttinut tästä raskaudesta ja masusta
Masu ei ole ollut tiellä vaan se on sellanen kiva lisä tuos edessä joka kerää katseet ym
ja olokin on ollut aika jees suurimmaksi osaksi, et vain se vaavin tulo on tuntunut oudolta
Toivottu ja ihana juttu tietty vauva on kokoajan ollutkin, mutta ehkä siksikin odotus on tuntunut epätodelliselta kun luultiin ettei meille enää kolmatta suoda :/ Mulla on endometrioosi joka osaltaankin vaikuttaa raskaaksi tuloon ja taustalla keskenmenot ymym. Mutta nyt tässä viime päivinä ajatukset on muuttunu. Eli mä alan totisesti oottamaan synnärille lähtöä! Mulla olo alkaa oleen jo niin tukala ja vaivaa vaivan perään, olo on jotenkin tukala ja tuskanen ym. Siispä tossa viikonloppuna tuli jo jotain laiteltua vaaville sit valmiiks. Mm mies kasasi ne mun pesemät vaunut ja tossa ne nyt eteisen nurkassa valmiina odottavat, tuntuupa muuten oudolta kun ne on siinä
Vaatteita tuli lajiteltua, pestyä ja siliteltyä. Lauanataina käytiin miehen kaa kaksin kaupungissa ja ostin sieltä jotain puuttuvia juttuja ja vauvalle pari pientä neutraalia vaatetta :heart: Sai samalla niitä akkuja vähän latailla ja hermoja lepuutella ja ainakin viel eilen olikin paljo säyseämpi fiilis, saa nähä miten tänään kun yö meni noin :/ Nyt viel ainakin on ihan pirtee olo ja sellanen et tässähän vois alkaa vaik jotain puuhailemaan vaikka onkin sateinen ja harmaa päivä jolloin yleensä puhti poissa =)
Siel oli nyt useempi mamma jolla oli aika jänskät paikat...supisteli, llimatulppaa tuli? ym. mitenköhän teidän vointinne laita tänään on, vai oletteko kaikki menny synnärille viimeyönä
uh, kyllä tosiaan meidänkin pinossa kohta alkaa tapatua...